nedjelja, 20.05.2007. ♥

♥ O boxu..........

Nadam se da pratite događanja u boxu jer ja svakom prilikom stavljam neke nove slike...................
Evo upravo sam našla vremena pa da napišem post i da vas zamolim par stvari..............
U prošlom ste mi postu ostavili samo 15 komentara, dajte pišite malo više.................pišite ono šta vam se bude dalo, možete mi čak prepričat šta vam se neš zanimljivo dogodilo, jer je meni dosadno..............i ne budite škrti na riječima, samo se vi ispraznite, ako bude potrebno (ako ste možda ljuti, samo se izjadajte i recite šta vas mući) i ako imate kakav savjet za mene (ako budem napisala u nekom postu neki problem koji me muči)....................i tak...............i pogledajte u boox imam slatke hippie slikice................

Evo vam jedna za laku noć..........

Image Hosted by ImageShack.us
Laku noć vam želim i komentirajte.............

♥ 23:40 ♥ Komentari raznih životinjica (8) ♥ printO boxu..........

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.