četvrtak, 17.05.2007. ♥

♥ Neš onak bezveze, sam da bi neš napisala, al svejedno pročitajte..............

Nesjećam se baš sveg šta se dogodilo od prošlog posta, al evo ispričat ću vam ukratko o par bitnijih sitnica...............
Iz testa iz engleskog sam dobila 3 i išla sam ispravljat i dobila sam 4................baš mi i nejde taj prokleti predmet...............a da ne govorim o profici..............stalno dijeli black pointe (neke crne točkice) onima koji se loše ponašaju i govori šejmon ju (neznam kak se piše) i brijem da vidi i čuje kroz zidove, jer ja nekom neš kažem onak ful tiho ili pokažem na papiru (npr. kad pišemo test...) a ona odmah pogleda o nim svojim elijenskim očima (elijenske-inzvanzemaljske) i isprči usta...............fakat loše izgleda, al mislim da me voli (naravno kao učenicu) i znam još neke koji su joj u milosti, iako me stalno opominje....................i tak mislim da bi bilo dosta o njoj i engleskom..............danas smo imali neke jadne i dosadne predmete...............i prirodu naravnonono, i nečete moć vjerovat šta se dogodilo...................jedna cura iz mog razreda neću je imenovat btw. u boxu se nalazi njena slika, zaljubila se u jednog dečka Josipa isto iz mog razreda.................nju je onak sram kad prođe pored njega, a neki su debili i debilke rekli tom dečku da se ona zaljubila u njega, pa ju je sad još više sram....................i zamislite kaj se danas na prirodi dogodilo.................profbaba nas je stavljala u parove da riješavamo neke listove......................neke je razmjestila.....................ja inače sjedim sa sašom pa sam i ostala sjedit s njim nas nije premjestila, al mislim da je čak sve ostale.................i tu je curu koja se zaljubila u tog josipa stavila s njim da sjedi......................ona je bila i sretnocerek i nesretnonamcor iznenađena, a mi koji smo znali da je ona zacopana u njega, umrli smo od smijeha..................ja sam se također smijala...................i niš to su te neke sitnice koje su možda važne za današnji post.................a evo još bi sam neš spomenula..................tenx svima koji mi komentiraju, u prošlom sam postu imala puno, puno komentara.................sam vi tak nastavite.................evo i još sam da vam preporučim blogove od svojih best frendica, od ivane i monike i komentirajte im............nadam se da vam ovaj post nije bio dosadan i naporan, al morala sam nekaj napisat iako nisam imala inspiracije................evo ostavljam vas sada i, ajde, krenite komentirat............LOLdead

Bye..........wave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.