četvrtak, 10.05.2007. ♥

♥ Ja sam sigurna da imam amneziju...............

Nečete moć vjerovat.................ja sam sad malo prije napravila novi blog i zaboravila njegovo korisničko ime......................fakat sam mutava...............ili imam amneziju ili alchajmer....................ne kužim kaj me muči kaj sam malo poludila..................a možda je moj mozak zapravo prenatrpan informacijama pa u njega više niš ne stane....................Ali sad sam vam ukratko objasnila naslov, a sad ću priječ na događanja.................ovako, nekoliko je cura iz razreda napravilo blog pa ću danas stavit neke nove linkove pa ih malo posjetijte........................i da jedan dan smo ivi, ja, maja i jopa išle kod buhinke.................tamo je rundekica dovela svoj skuter pa smo se vozile jer ona ima najveće dvorište...............a o tome i današnjem danu možete pogledad na ivaninom blogu.................sam ću napomenut da sam danas dobila pet iz testa iz povjesti..................znam da nije baš dug post al morala sam vas barem malo informirat o tome kaj se događa kod mene ak vas to uopće zanima.....................aj idem ja sad i molim vas da malo više komentirate jer sam u prošlom postu imala sam 28 komentara.................pa-pa idem sad pa vas pozzdravljam
i još jednom podsjećam da komentirate.................

Evo vam jedan veliki KI$$$

Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.