subota, 05.05.2007. ♥

♥ Yuhuuuuuuuu.........bila sam dežurna..............

Ovak...............jučer sam bila dežurna...................s nekim Nikolom Pribaničem- normalan, malo čudan, al OK...................on je 7.a, a ja sam 6.b....................i niš.....................ukratko bilo je super..................a u dugo............sa mnom su išle ivana i mona sat prije......................onda kad je zvonilo tam sam se prvo dosađivala.........................pa je došo onaj mutavi macin brat nikola..................i gnjavio nas..................i tak.....................onda sam pod odmorom išla jest a ovaj je bio na porti......................pa su mi cure dolazile (ivi, mona, jopa, maja, marijana, "franjo".......).................bilo je malo dosadno jer smo tam čamili i niko nije dolazio..................al kasnije je došlo nekoliko ljudi al malo možda 3-4..................a pod jednim satom je neka profa slikala neke učenike šta su bili na natjecanju...................i dala im je neke ankete o knosu i sportu da ispune..................tak neš.................pa su tam kod nas to na porti pisali..................i zajeb..... se....................nije bilo baš zabavno al bolje to nego nastava.......................da sam taj dan bila na nastavi pitao bi me povjest, al sam bila dežurna pa............sam se izvukla...................ha, ha...................kasnije su mi cure došle pod tjelesnim................a učitelj iz teh. ih je vidio al baš njega boli briga..................onda me marijana zamijenila..........kad sam išla na inf..................baš mi je bilo cool.................radili smo slajdove.................mi smo izabrale zagreb kao temu niš posebno a učitelj nas je pohvalio...................a cure (mona i maja) su ozabrale temu zakon braće i tak.................za čudo smo ja i ivi prije njih napravile slajdove (inače maja uvijek sve brzo radi na kompu pa nas uvijek prestignu, babe jedne, ali ne i ovog puta).............ja stvarno stalno pišem "i tak i niš".................to mi je već prešlo u naviku kad ovdje stalno neš nabrajam.................i evo to je malo duži opis događaja................danas ću ić kod sestrične na ročkas pa................tak, niš................lolach..................chussam vas sve!!!!!!! I daj sažalite se malo nad ovim mojim jadnim postom i ostavite mi par komentara.................

Bye, bye
see you later.........

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.