ponedjeljak, 30.04.2007. ♥

♥ Šta se može kad nemam vremena.....................

I sama vidim kolko me dugo nije bilo...................osam dana nisam pisala post.......................ali sigurno me razumijete.......................mislim da ni drugi nemaju baš vremena na bacanje.........................ali da prijeđem na stvar......................hvala vam svima na tolikim komentarima..............................baš je super kad ti osvane neka velika brojka pored riječi komentari...................sad ih imam sve ukupno u blogu 194.......................al bilo bi lijepo od vas da uskoro bude i 300..........................ali nije bitno..........................ovih dana je bilo super, iako sam večinom neš radila nisam se baš odmarala........................u petak poslje škole smo išli u grad.....................bili su nam skračeni satovi.......................ja, ivana i mona smo otišle prve, a kasnije su na trg došle Jopa i Buhinka............................bile smo kao i uvijek na sladoledu kod Vinceka........................onda smo sjedile na nekoj klupici na Gornjem gradu pričale o ljetu i badičima........................i tak kasnije smo se vratile na trg i tam sjedile i promatrale prolaznike...........................buljile smo i onda je naišo neki dečko u kojeg smo također buljile i valjda je to primjetio pa nam je mahnuo.........................al sad sam se sjetila, to je bilo prije nego što su cure došle........................poslje toga smo išle u megič (Mc Donnald od milja)..........................i po dućanima smo švrljale......................a onda su došli Rundekica, Franjo i Brdarica......................Brdarica je bila kratko pa je s monikom otišla do save........................a Rundekica se tam za nama vukla ko mrki medvjed.................užasburninmad..................bila je neš ljuta ja znam zbog čega al to je duga priča i onda je otišla na tramvaj jer nije htjela bit više s nama........................nafunjorila se...................i mi smo nedugo nakon toga krenule prema savi i Franjo s nama..........................kad smo stigli vidli smo da bus ne dolazi baš uskoro pa smo otišli malo do Bočarskog........................i tak je to bilo u petak, a poslje toga sam jedan dan s mamom neš radila, cvijeće neko sadila tj. svi smo nekaj radili po dvorištu.......................al sestra nije jer je bolesna btw. ima upalu pluća....................baš nemam sreće sad sam napokon neko vrijeme zdrava i sad će me sigurno ona zarazit, al držat ću se podalje od nje kolko mogu a da ne ispadnem glupa......................i onda sam dan poslje nekaj sitno učila al večinom sam pisala lektiru..........................tj. Brdarici sam napisala cijelu (jer ona nije baš dobra učenica i sigurno je po navici ne bi napisala) i posudila joj knjigu jer ih više nije bilo u knjižnici i tak.....................jedino danas nisam niš pretežito radila......................a i neću se više mučit.............sad ću malo odmarat za promijenu.........................i da gledala sam zakon braće..................tak mi je jadno kad ono završi u pon i onda moram čekat ponovno do nedlj.....................i idem sad stvarno i sama vidim kolko sam ovog već napisala.......................sam još nešto...................sad su mi starci javili.......................brat mi je išo u grad i sad su nam javili da su na policiji jer su ih povno neki klipani napali......................i tražili od njih paregreedy, pljuge smokini mobitele al sve je dobro prošlo....................aj idem sad već sam umornazijev i pozzdrav svima koji mi komentiraju do idućeg posta.............ciao mah

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.