srijeda, 11.04.2007. ♥

♥ BOoOoOoOoKKKKKKKKKK (ne) svima...................

Znam da je prošli post bio jadan........................al šta sad..........................nego ni ovih dana nije bilo niš posebno..............................danas je ivana bila kod mene i niš malo smo pričale al niš posebno ja sam veći dio vremena gledala film i da znate samo koji....................smijat ćete mi se...........................gledala sam ga već pet puta (najmanje)........................i to Richi Richa, ako ga znate.........................he, he........................onda smo išle malo na komp i na internet i na you tube, i tak.................danas sam nakon dugo vremena našla malo vremena i za dnevnik počela sam pisat novi i imam samo desetak strana.....................al popunit ću ga (nadam se..................da ću imat vremena kao i za ovaj blog moram skinut neke slike i tak to.......................), nego već me buraz debil htio stjerat s kompa al sam mu rekla da ću se požurit s postom pa tak da će sigurno sad doletit i maknut me sa kompa a ja neću stić objavit post...........................tak da mislim da moram iććććććć.................nebi ja al moram pisala bih vam ja još nešto al zapravo niti nemam što..........................al se nadam da ćete mi ostavit koji komentar ako me itko uopće čita osim tri, četiri osobe za koje to znam............................nego sad fakat moram ići i želim vam ugodan ostatak dana tj. noći............................pozz (ne) svima, samo prisutnima................................

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.