ponedjeljak, 09.04.2007. ♥

♥ Danas je čudan dan..............

Danas je veoma čudan dan.......................neznam šta bi pisala jer nemam šta pisat................................baš mi je čudno i pjeva mi se a nemogu pjevat jer se mojim ustima ne pjeva.........................čudnOOOOOOOOOOOOOO............................baš mi se piše i pisat ću vam al neznam o čemu............................mislite da o protekla neznam kolko dana otkad nisam pisala......................a a varate se pisat ću bezveze i morate me trpjeti...................sve nas jednom pukne pa mora i mene.............................neznam napisat ću ovo a vi ćete to čitat jer vas valjda zanima kaj ću napisat.......................nego da prijeđem na stvar ovo pišem da bi pisala jer kasnije neću imati vremena za pisanje i tako ja pišem i pišem i bezveze bez ikakvog smisla pišem samo da bi pisala al stvarno ono ludilo.............................mislim da me spopalo.....................hi, hi a vi to stvarno čitate...........................nadam se...........................sigurno ste neki koji me valjda čitate na početku teksta mislili da ću u ovom tekstu pisat o danu današnjem naravno kako je čudan.......................al evo sada odjednom više mi je nagla sila za bezveze pisanjem prošla i idem i ostavljam vas moje jedine odane čitatelje u milosti i nemilosti do idućeg posta..................................

Chaos amigos.............................

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.