srijeda, 21.03.2007. ♥

♥ Superiškaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Zbog nekih mi je stvari danas bilo super!!!!!!!!!U školi smo na zemljopisu pisali kratki test i baš je bio lagan, mislim da ću dobit pet jer mi je dvoje toga krivo no nema veze glavno da pozitivno.............i tak na povijesti je učitelj pito neke pa sam tada ljenčarila a kasnije smo pisali novu lekciju i niš..............na tjelesnom je bilo super i nismo morali trčat................jedino su se neki debili u razredu osramotili jer su na likovnom sa pastelama šarali po klupama pa se raska derala na njih, a nekima su čak skoro suze došle na oči................sram ih bilo baš su jadni ispali...................i tak........................bla, bla............................
Btw. Maša ako budeš koji put još svratila na moj blog komentiraj i nemoj drugima pričat šta pišem.............daj mi samo ostavi svoju str. drugi put...........................pliiiiiiiiiizzzzzzzzzzzzzzz......................

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.