• On/Off

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    ...RiJeCi mOjE DuŠe...

    And I'll be there forever and a day - Always
    I'll be there till the stars don't shine
    I love you...

    Image Hosted by ImageShack.us


    Vrijeme sve briše. Htio to čovjek ili ne.
    Vrijeme sve briše. Sve odnosi. Na kraju ostane samo mrak.
    Katkad u tome mraku nađemo druge. A katkad ih ondje ponovno izgubimo
    .

    Image Hosted by ImageShack.us



    Koliko god puta da ti kazem
    da te volim
    nije dovoljno.
    ono sto osjecam,
    prema tebi.
    ne moze se izraziti rijecima.
    rijeci su tu premalene.
    da bi iskazale moje osjecaje.
    nekad je dovoljan samo pogled,
    da ti sve bude jasno.
    ali srce ne koristi rijeci,
    one su ipak tu..
    samo suvisne..


    Image Hosted by ImageShack.us


    Sreća je za one, koji plaču;
    za one, koji trpe;
    za one , koji traže;
    i za one, koji pokušavaju;
    samo oni cijene vrijednost ljudi, koji su se dotaknuli njihovih života.



    Image Hosted by ImageShack.us

    Pravilo za sreću:
    Imati nešto čime ćeš se baviti,
    nekoga koga ćeš voljeti,
    nešto čemu ćeš se nadati...<

    Image Hosted by ImageShack.us

    Danas neću plakati suze nisu lijek,
    al pamti ove rij

    LJuDi ZbOg KoJiH ZiviM =)

    LEANA :)
    Image Hosted by ImageShack.us

    ...Hmmm...pa to vam je moja najbolja prijateljica koju ja jako puno volim....jako mi je stalo do nje...upoznale smo se tek ovo ljeto..i nakon tjedan dva postale smo si najbolje......ona vam je JAKO zaljubljena u mog braca...
    ....jako je pozitivna osoba ...s njom mogu pricati o bilo cemu...znam da me razumije...kaze se da je covijek bez prijatelja kao gusar koji nikada nije ..pronasao svoje blago...e pa ja sam svoje blago pronasla..!!!


    JOPA :)
    Image Hosted by ImageShack.us

    ...Jopa vam je jednostavno zakon...znamo se vec od 1razreda..naj frendice smo od 3 raz..tako nes...
    e ta vam se ne moze prestat smijat...to je tako neozbiljno stvorenje da je to milina...ali sta bi ja bez nje...super mi je kada se ona smije..sva je neka sasava...uz nje nema bediranja...ja je volim takvu kakva je...i starno neznam kako cu prezivjet bez
    nje kada ona ode u rijeku u skolu...ali ja znam da cemo si mi uvijek biti super..!!! :)


    MATEJA :)
    Image Hosted by ImageShack.us

    ..Ovo vam je pravo cudo prirode...to vam je tako super cura i tako je posebna...zelim joj stvarno sve najbolje u zivotu i ljubavi...kao i svima...jedostavno je zaljubljena u decka koji je bas i ne sljivi puno...ali ja sam sigurna da on nje nije vrijedan...jednostavno zelim da joj jednog dana kada bude sretna i kraj sebe bude imala ljubav svog zivota ,da joj suze idu od radosti kao onoga dana kada je prekinula s jednim deckom pa su joj isle od tuge.....matejice pusa..!!!


    ANTONIJA I ANA :)
    Image Hosted by ImageShack.us

    ....Super cure, idu samnom u razred....ana je jako osjecajna osoba ...a sto se tice antonije...ona sve okrene na salu...od antonije inace svi prepisujemo zadace...antonija je zakon ...hehehe....

    NIKA I IVA :) :)
    Image Hosted by ImageShack.us

    ..Ovo su vam komadi s kojima ja inace lovim talijane..hmmmm kada se samo sijetim koliko smo ih proslo ljeto upoznale samo u jenu vecer....Nika ona vam je zakon s njom samo za ludirat se ..e a nisam vam rekla za kupanje u donjem rublju zadnji dan...hehehehe!!!! ma iva je "DOLČE I GABANA.".. to je najbolje opisuje..!!hehehe..jedva cekam drugo ljeto da se opet sve vidimo i da ko nekada nas 4 komada krene u akciju lovit talijane..heheheh!!!! pusa curama...!!!>


    PjEsMiCe... :)

    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us

    ...bojim se samoce...


    Image Hosted by ImageShack.us

    "BOL JE ZNATI ZA TVOJU LJUBAV,
    A NE MOCI BITI S TOBOM"


    Image Hosted by ImageShack.us

    Nikada nemoj odlaziti, ako imaš razloga ostati. Znamo sto jesmo,
    a ne znamo sto možemo biti.


    Image Hosted by ImageShack.us

    "ONAJ TKO TE RASPLAKAO
    NIJE VRIJEDAN TVOJIH SUZA,A ONAJ
    TKO IH JE VRIJEDAN NECE TE
    RASPLAKATI"


    Image Hosted by ImageShack.us

    TEK KADA NETKO DRUGI POŽELI ONO
    ŠTO SI TI IZGUBIO SHVATIŠ KOLIKO TI JE
    TO ZAPRAVO ZNACILO.. !



    Image Hosted by ImageShack.us

    ZELENE OCI ZAVODE,ZA PLAVIM SE LUDUJE
    ZA CRNIMA SE UMIRE A ZA SMEDIMA TUGUJE...



    Image Hosted by ImageShack.us

    Sklopila sam ruke
    i tiho izustila molitvu:
    "molim te Bože da ga ponovno vidim",
    ali moja molitva nije uslišana.
    Moje su riječi otišle s vjetrom
    u neki drugi svijet;
    I spustila sam glavu,
    sklopila oči ,
    i iz srca ponovno tiho izustila:
    "Molim te Bože da ga ponovno vidim",
    ali nije došao,
    a nebo....nebo ponovno nije uslišalo moju molitvu.
    Tada je suza potekla niz moje lice
    i zauvijek zapisala u mom srcu
    onu molitvu:
    "Molim te Bože da ga ponovno vidim"



    Image Hosted by ImageShack.us


    Ljubav je kad srce prestane kucati i počne drhtati, a to moje čini kad si ti u blizini.



    CREDITS

    Design: Lucija [d]
    Hosting: Tinypic

  • srijeda, 03.10.2007., 12:03

    Image Hosted by ImageShack.us



    Kroz sve moje dane i godine ...
    ....Samo srce imam da vodi me ...
    ...Sva je tuga svijeta u meni...
    ...Al' ja nedam da me pobijedi!...



    |190| Komentari| Print| #