ONE KOJE RADO ČITAM

myspace




RAJNA
UNIKAT
MATEJKA
UMORAN
DARKWOLF
GOLDENEYE
FIUMANKA
VERA
@PPLE
ZMAJČICA
JADE
FURUNA
VERONA
BUILDERICA
FORZA FIUME
GOGOO
TIMEA
MIRISDUNJE
AURORAISA
HARDY
SSA
MIKI
KRZNARIĆ
LADY DI
LADY DI II
HRVOJE
ANNA sveta
ZRNO GORUŠICE
MEMORIES OF TENDER
KOCKA
VRTLAR
PEGICA
FELIPO72
EPRUVETA
ERUDITNA
TRILL
TUP
SPUKY
MAURA
ANNA lavica
THE CLAIRVOYANT
JACA
ATEA
PRELUDOOO
TANJA
COCO
MISKO
ZAGI
INDIGO DJ.
LUCY
PAGO-PAGIĆ
CVIJETOVI ZLA
PORTRET SNOVA
BLENTINBLOG
ENIE
HIMALAYA




MOJ BANNER

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

PROSTOR DUHA


Image Hosted by ImageShack.us

GOOGLE
BLOG.hr
FORUM.hr
B.O.R.G.
HTMLcolors2
HTMLcolors
CLOCK
MYGLITTERSPACE

NOVI LIST
GLAS ISTRE
MONITOR.hr
24SATA
JUTARNJI
VEČERNJAK

KARTE GRADOVA
MOJ KVART
RIJEKA


BRENKY.PU@GMAIL.COM


MOJA ARHIVA PJESAMA I PRIČA



KAPLJICA
DA SAM PTICA
TIHA NOĆ
ZLATNO MORE
BUMBAROV PLES
MOJA VELEBITSKA BAKA
BOR
STARA VREMENA
JESEN U MENI
MOJA MAJKA
ZLATNA MJESEČINA
KOKO
DRAGI GAZDA
ZLATNO NEBO
GROTA
ZVJEZDANA LJUBAV
DODIR
GOLUBOVI
LOKVA
ODLAZAK ZIME
MAČAK
LEPTIR
PROLJETNA KIŠA
VISIBABA I LEPTIR
PROLJEĆE
SAT
ZVIJEZDA
JUTRO
MIRIS LJUBAVI
POLJUBAC
VELEBITSKA BAKA
LJUBAV SE GASI
HTJELA SAM BITI
TI I JA
JA I MOJ SVIJET
RIJEČICA MIRNA
DVIJE PTICE
LJUBAVI MOJA
NOĆNI SLAP
NOĆNI MIR
ŽENA
SLAVONIJA
MORE U TIŠINI
ZALJUBLJENA
SPAVA GRAD
TEBI
SLUTNJA
ŠUMA
NOĆNI KONCERT
STARO VINO
ODLAZAK
VOLIM TE
LIVADA I MAKOVI
DANAS
OPLAKANA LJUBAV
LJUBAV U NOĆI
PISMO MAJCI
LJUBAVNO JUTRO
DA NIJE
NASTANAK SLOVA
TUŽNA NOĆ
ZLATNO MORE
SRETNA SAM
DOLAZAK
TEBI
TIŠINA


MOJE PRIČE

Ljubav pod vrbom
Zov mora
Priča o maznoj maci
Tajna
Sirena
Ruža
Bosonoga seljančica
Posljednje proljeće
Izgubljeno vrijeme
Pronađena ljubav


Creative Commons License













BW

ponedjeljak, 06.11.2006.

GODIŠNJICA

DRAGI MOJI BLOGERI!

Danas slavim godinu dana moje prisutnosti na blogu, pa vam ovom prilikom želim napisati koju pametnu.
U svijet bloga uvela me je meni draga blogerica @PPLE, a u daljnje druženje sa blogerima puno mi je pomogla meni jako draga RAJNA, koje ću se rado sjećati…(nadam se da je dobro i ovim putem je puno pozdravljam)…Tu je ostao i moj vjerni prijatelj UMORNI koji je uvijek imao istinite dogodovštine koje sam rado čitala i koji ima vrijedne i zlatne ruke pružajući nam prelijepe slike…on je još uvijek tu među nama i drago mi je kad dobijem od njega komentar koji me razveseli. Postojala je tu i naša UNIKATICA, koja je jednostavno isparila, ali tu i tamo se zna pojaviti,(ne bodulko nismo te zaboravili)….bilo je u ovih godinu dana lijepih i ružnih stvari, ali ja se rado prisjećam samo onih lijepih, a one ružne sam odavno već i zaboravila.
Evo da se ne nađete uvrijeđeni pozdravljam vas i pojedinačno jer mi ipak nešto značite….ma pisala bi ja još o tome bla, bla, ali da ne budem previše dosadna toliko od mene, a sada pozor:
RAJNA-draga i hrabra žena(pusa do Osijeka)
UMORNI-i nije toliko umoran ,ali je najbolje društvo za zdravi smijeh pogotovo u sitne sate kad šeta blogovima.(pusa u Zadar).
UNIKAT-i je bila posebna, ali dogurala daleko…možda će te ju vidjeti u saboru(pusa bodulko).
MATEJKA-moje zlatno dijete….(voli te majka kojoj kradeš autorska prava).
JADE-znala me nasmijati do suza, a danas joj želim što brži oporavak i lijepe trenutke uz crnu mambu…(ljubim te do neba).
FURUNA-prava majka dvaju sinova i uvijek poučne životne teme..(pusa u Osijek).
TIMEA-meni jako draga i rođena kao i moj sin ribica(pamtim ti rođendan…ljubim te i zbogom tuzi).
HERA-naša prava Heroina i danas puna dobrote i lijepe riječi.(ljepotice)
ZMAJKA-stvarna poznanica uvijek spremna za pomoć i savjet(dolazim na kafelu)
@PPLE-uvela me u blog…(imaš od mene kafelu).
DARKWOLF-meni draga osoba puna strpljenja i razumijevanja.(pusa vučjoj obitelji).
GOLDENEYE-upoznala ga kad me prestrašio svojim crnim mislima, iskren i direktan(naočit i zgodan kao i djed).
VERONA- nestala u najvećoj vrućini(pusa tebi podaj majko)
VERA-prava izumiteljica u svom labosu(pošalji koju pelenu ne mogu od smijeha, puca mi mjehur.)
BUILDERICA-uvijek lijepe životne priče posebno ona djedova bijela košulja.(daj se malo odmori od posla…pusa)
FORZA FIUME-moj sugrađanin meni osobno drag i pamtim njegov dolazak na blog.(pozdrav tebi i tvojoj ljubi).
GOGOO-njegov blog odmor za oči, on zna uživati(pusa tebi susjede, možda skoknem na kafelu).
LADY DI-to je prava Lady puna osjećajnih stihova(nadam se da si dobro)
EPRUVETA-doktor u kući.(daje prave savjete i valja je čitati.)
SPUKY-majstorica za dizajne i voli letjeti.(uživaj Spuky.)
JACA- meni draga blogerica sa bloga.ba(pozdrav tebi i princezi)
PEGICA-sunce moje koje me se rado sjeti i razveseli(pusa velika do neba)
MIŠKO-pravi pisac, a bome i pjesnik(pozdrav i brzo ozdravi da padne i koja medalja.)
TANJA-tekstopisac lijepih stihova(nemoj više na rolle)
ZAGY-prava zaljubljena nogometašica(ajmo Zagreb)
COCO-posebna djevojka upućena u modu(nadam se da uživaš…pusa)
TRILL-nju stvarno valja čitati(smijeh do suza)
PRELUDO-voli ispijati kavice na suncu(popi jednu i za mene)
ERUDITNA-piše osječajno.(pozdrav)
ANNA-ja je zovem još i sveta jer opušta i smiruje svojim postovima.(pusa)
MIRIS DUNJE-uvijek puna ljubavi pomiješane sa patnjom a na kraju ipak sretna(samo ti piši lijepe stihove)
AURORAISA-piše ponekad tužno i prebolno(uz tebe sam)
SSA-pravi je dektetiv (sory što me nema, ali doći ću ja)
MIKI-i danas pamtim kad sam ga prvi put čitala(pusa tebi, pozdrav mami)
HRVOJE-pametan dečko, pun topline.
HARDY-valja posjetit njegov blog.
Ako sam nekog izostavila neka se ne ljuti jer ga moram još bolje upoznati,
Svima vama šaljem veliki baćin i čitamo se i dalje.


Image Hosted by ImageShack.us

- 14:11 - Komentari (38) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Statistiche sito,contatore visite, counter web invisibile

ZOVEM SE????
myspace