VIC; Dođe lik... i ode! ;) SMIJEEEEEHHHH!!!:)

petak, 27.01.2006.

LalalaLALA lalalalaLALA, laaalalaaaaaaaaaaa...

alo, bok, hi i sve to svima...

i... danas sam bio u Lisinskom sa starom, na Zagrebačkoj Filharmoniji povodom Mozartova rođendana. :D aaaaaaa koi gusht, onak svi snobovi i to, babe stare... al krenimo ispočetka. a prvo šta tream reć je >>> OBUKO SAM FAKING ODIJELOOOO!!!! :DDD jao... ja se inače oblačim onak, recimo prilično slobodno, al sam danas izgledo killerski. Crno odijelo, crvenkasta košulja i tamno crvena kravata i na sve to neki onak dugački crni kaput (sha baloner il nesht tak?) i smijeh sam sebi (da me ne bi krivo razumjeli, bio sam neodoljiv!:D)(a fak, zapravo samo starim babama od 300 godina)(ah bar nekome:D)... strashno!!! uglavnom, u dvorani bilo cirka 1500 ljudi i tak svi neki snobovi ko shto rekoh i totalno sam se osjechao ko slovenac među ljudskom rasom!!! onak, tijekom pauze izađemo iz dvorane i svi u grupicama raspravljaju o skladbi, kako je virtuozno ovo, kak je savršeno ono a ja onak... PAF! onak, daaa, daaa, slažem se, aha... je... i moja stara sa nekom babom se pokušava prisjetitnekog lijevog stavka, trećeg čina istočnotadžikistankog skladatelja, a jedino kaj sam ja o tome svemu znao je da se gudalo radi od konjskih repova!!!;( al ni bed, bilo je super... e al ne bi vjerovali "kulturu" takve elitice. ovako... tijekom sviranja je potpuna tišina među gledateljima (tj. slušateljima) da ne bi slučajno svojim glasom poremetili savršenstvo skladbe i taq to, al čim je gotov neki dio, kad orkestar utiša, onak pola tih starih snobova počne kašljat i umirat tamo, a samo zato jer orkestar vishe ne svira!!! idiotovi drzhe dah kašljaje tijekom cijelog sviranja jer su uljudni, a ondačim bude tiho razvale pluća na sve strane? pa mislim stvarno! i onda josh dobijesh sjedalo pored neke babe koja mora pjevuškati sve tak da se zna kak ona zna to!!! aaaaaa kako iritira, došlo mi je da joj bacim omanji otok u koljeno!!! nažalost nije bilo otoka pri ruci...:D

i taq moja večer kulturne edukacije došla kraju i odsad nosim pištolj i otok svugdje sa sobom (pištolj je da se ubijem ak čujem violinu):DDD

uf, malo duži post al u usporedbi s onim shta sam ja prozhivio...!!! nije... treat che mi par dana da se normaliziram!!
ae, peace out, don't do drugs!!;)

9mm

<< Arhiva >>