< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by MeNTaLkA :)

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us

moj mali svijet... pisat ću sve što ne mogu reći najboljoj prijateljici...a i šta mogu..... ispovijest zaljubljene osmašice!!!!!!

image hosting for myspace hosted images



animation 161,  Image Hosting

Joj pa da evo vam moj horoskopski znak, što nije sladak:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


TKO SAM JA? ŠTO SAM JA?


ime:........Marijana......
prezime:....who cares?....
godina:....14....
živim u:....Feričancima.......

volim:
--njega!!cerek
--frendovecerek
--sportcerek
--životinjecerek
--ljetocerek
--čokoladucerek
--plescerek
--smijehcerek

ne volim:
--školunono
--bahatostnono
--umišljenostnono
--laž........nono
--nepravdu......nono
--proljeće.......nono

naj:
glumac:......James Lafferty.....
glumica:......Bethany Joy Lenz
pjesme:.......Umbrella, Confessions of a broken heart.....
brojevi:.......4,9.......
boja:.........zelena........
filmovi:.......Zakucavanje iz snova, Društvo mrtvih pjesnika, Titanic.......

horoskopski znak:.........rak.......
ljubav:....zaljubljena....cerekcerek
u slobodno vrijeme:..........ljenčarim........
navijam za:.......Dinamo.....


HEROIN!!!!

Hodala je tiho poput srne,
imala je zjenice velike i crne
vladala je tuga u njezinim očima
voljela je njega i plakala noćima.
Ema se zvala
za bolji život nije znala
u vene je svašta ubrizgavala
i nikoga osim drogeraša nije poznavala.
Rodila je prelijepog sina,
pokušala se odviknuti od heroina
al uspijeha tu nema
jer znala je da joj se smrt sprema.
Oči su joj sve bolnije bile
i sve su veče suze lile.
I sve je više ličila na smrt
i spremala se na nepovratan put.
No jednog dana ni dignut se nije mogla
samo za jedno imala je snage
zadnji put poljubila je sina i rekla
Djeco,klonite se heroina




Bili ste zajedno?
AHA……
Skupljali ste školjke?
JESMO……
Držao te za ruku?
JE………
Ljubio te do zore?
DA…………
Da li vam je bilo lijepo?
DA; I MENI I NJEMU………….
Pa ti plačeš?
PLAČEM………
Sad ima drugu?
IMA………
Tužna si?
JESAM………..
Da li te ljubio još tko kasnije?
NIJE………
Zašto?
NE VOLIM DRUGE……..
A njega si voljela?
JESAM……..
Što ti je dao?
SEBE……….
A ti njemu?
ISTO……….
Sad ti je drag?
PONEKAD……….
Kad?
NOĆU……….
Imaš li što njegovo?
IMAM……….
Što?
BEBU………..


SAMOĆA

Kad osjetiš samoću
sjeti se stihova,
što sam ti ih pisala.
Sjeti se suza
što sam ti ih brisala.
Sjeti se ljubavi,
koja ne prolazi,
sjeti se tuge
koja ne odlazi……….
Sjeti se srca,
koje te voli.
Sjeti se rane,
koja me boli!
Sjeti se ove pjesme,
kao uspomene,
sjeti se jednom
nakon svega mene…
Ako naši pogledi se spoje ,
kada dragi prođeš pored
mene,
ja te molim sakrij suze,
ako ti se vrate uspomene.……….
Sakrij, sakrij suze.
Možda će tad lakše biti,
sakrij mili suze
jer ja svoje neću, moći
skriti………
Ono što je bilo među nama,
za sjećanje ostat će samo,
ja te molim prođi pored
mene
kao da se više i ne poznajemo……….



PAMETAN + PAMETNA – romansa
PAMETAN + GLUPA - afera
GLUP + GLUPA - trudnoća
GLUP + PAMETNA - shopping!!!!!!!!!!!


Brojevi na registraciji

000 - spoj
111 - voli te
222 - vidjet ćeš ga
333 - srest ćeš ga
444 - vara te
555 - ostavit će te
666 - vraća ti se
777 - poruka
888 - duga ljubav
999 - iznenađenje


JEDNOSTAVNA PRAVILA ZA SREĆU

1. Oslobodi se mržnje.
2. Oslobodi misli od briga.
3. Živi jednostavno.
4. Daj više.
5. Zahtjevaj manje, očekuj čuda u životu.
6. Nitko se ne može vratiti da bi započeo ispočetka - svatko može početi od sada i napraviti
sasvim novi kraj.
7. Bog nije obećao dan bez bola, smijeh bez tuge, sunce bez kiše: ali je obećao snagu za dan,
utjehu za suze, i svjetlo za put.
8. Razočarenja su kao rupe na cesti, one te malo uspore, ali kasnije uživaš u glatkoj cesti:
Ne zadržavaj se dugo na rupama, kreni dalje.
9. Kad se osijećaš potišteno jer nisi dobio/la što si htio; samo mirno sjedni i budi sretan/na,
jer Bog ima nešto bolje za tebe da ti da!
10. Kad ti se nešto desi dobro ili loše, razmisli što to znači.
11. Postoji razlog za životne događaje: da te nauče kako se više smiješ ili da tako ne plačeš!
12. Ne možeš nekoga natjerati da te voli, sve što možeš je biti netko koga se može voljeti,
ostalo je do osobe da shvati da si vrijedan ljubavi.
13. Bolje je izgubiti ponos zbog nekoga koga voliš, nego izgubiti voljenu osobu zbog ponosa.
14. Mi provodimo previše vremena u traženju prave osobe koju bi voljeli, ili u nalaženju mana
onima koje već volimo, kad bi u stvari trebali usavršavati ljubav koju dajemo.
15. Nikad ne napuštaj starog prijatelja, nikad nećeš naći nekoga tko ga može zamijeniti
37.ne smije se iskorištavati-ljubav djevojke
38.djevojku ne pitaj za poljubac-odmah postupaj
39.milovanje tijela djevojke-samo uz dozvolu
40.mladić ima pravo poljubiti-djevojku od 13 godina
41.poljubac jezikom-dozvoljen
42.gleda li mladić djevojku duže od 3 minute-ljubomora
43.puhne li mladić djevojci u lice-želi sex
44.pokloni li djevojka mladiću zakon mladih-ljubav
45.pokloni li mladić djevojci zakon mladih-ljubav
46.tko posjeduje zakon mladih-daje ga drugima...


DESET LJUBAVNIH ZAPOVJEDI

01. Nikad se ne zaljubi do ušiju
02. Ne moli ga jer ćeš ga moliti cijeli život
03. Cijeni ga al prvo cijeni sebe
04. Budi nježna ali nikad onoliko koliko osjećaš
05. Ne zovi ga poslije svađe
06. Na sastanak zakasni bar 15 min
07. Pusti ga nek se izmuči dok te prvi put poljubi
08. Učini ga malo ljubomornim
09. Nikad ne dopusti da ti on da nogu
10. I kad dođe kraj te velike ljubavi i ako on želi kraj
prihvati ga sa osmijehom na licu



ZAPAMTI

1.barem dvoje ljudi na svijetu te voli
toliko da bi dali život za tebe!

2.barem 15-ero ljudi na svijetu te
voli na neki način

3.ako te netko mrzi onda je to samo
zato što želi biti poput tebe!

4.tvoj osmijeh svima donosi sreću
čak i onima koji te ne vole!

5.svake večeri netko misli na tebe
prije nego što zaspi

6.nekome si čitav svijet

7.da nema tebe netko sada nebi živio

8.ti si poseban/na i jedinstven/na

9.voli te netko za koga ne znaš da postoji

10.kada napraviš i najveću grešku,
nešto dobro izađe iz toga!

11.uvijek pamti komplimente koje primaš,
a zaboravi ružne primjedbe!

12.uvijek reci nekome što osjećaš za njega/nju,
ljepše ćeš se osjećati kad ta osoba zna!

13.ako imaš dobrog frenda imaj vremena
da mu daš do znanja koliko ti je važan



Free Music

Free Music



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

BLOGOVI KOJE ČITAM SVAKI DAN.......
Kristina partyparty
Tina smijehsmijeh
Anna i Renatarolleyesrolleyes
Natalijathumbupthumbup
Keti & Mrvathumbupthumbup
Brankawavewave
Mateawinkwink
Enamahmah
Lanathumbupthumbup
Nikolinawavewave
Tihana i Emasmijehsmijeh
1 blogyesyes

ponedjeljak, 18.06.2007.

MOJA ZVIJEZDA

Sjedim sama na stepenicama. Vlada noćna tišina. Samo pomalo vjetar mi šapće tiho svoju bol. Nebo je vedro i na nebu se vide zvijezde. Gledam gore u nebo i odlučim odabrati svoju zvijezdu koja će mi dati odgovore tiho u snu.

Odabrala sam onu zvijezdu koja je bila nekako odvojena od svih ostalih na nebu, no ipak je najjače blještala kao da je sretna tako sama. Sretna u svojoj samoći i predivna za oko.Pomislila sam ona će mi odgovore dati. Ona me razumije. Ona razumije moja pitanja zašto? Ona zna i odgovore.

Praznovjerje kaže ako želiš odgovor od zvijezde gledaj u tu zvijezdu i nemoj trepnuti i ponovi svoje pitanje deset puta i nakon toga u snu ćeš dobiti odgovor. Tako sam odlučila pokušati, pa možda i dobijem odgovore. Gledala sam tako u moju zvijezdu i gledala i ponavljala pitanje i nisam trepnula.

Otišla sam spavati i ujutro se nisam ni jednog sna sjećala. Bila sam pomalo razočarana jer moja me zvijezda iznevjerila, a bila mi je tako slična tako sama među masom baš kao ja.

Sljedeću večer opet sam sjedila na stepenicama i gledala u nebo. Vidjela sam svoju zvijezdu i dalje je bila sama i onako blještava kao i prošlu večer. Pitala sam se zašto odgovor ne mogu dobiti. Tad mi je odgovor prošao kroz glavu, pa moja zvijezda mi je odgovorila. Pitala sam ju zašto sam i ja baš kao ona tako usamljena i odvojena od drugih, baš kao i ona. Odgovor je bio jer kad mi ljudi i žele prići, baš kao što sam ja njoj s pitanjem prišla, ne reagiram baš kao i ona.

Ponekad su nam odgovori na pitanja pred nosom samo nam treba neki trenutak da ih shvatimo.

Ah............opet neka glupost od mene...........hihih.......a šta ću drugo.....hehehe........jo pa da........moja bivša partnerica je otvorila novi blog..............pa eto odite do nje i komentirajte... RENATA.....hehehhe.........ima jedan post.........pošto ga je tek otvorila............a šta se može nisu svi ljudi tako dobri u blogovima kao i MI........hihihihiih............pooooooozzzzzzzzzz.............wavewavemahmah

- 14:56 - komentiraj... (75) - printaj - reFrEsh..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.