...DARIO......R.I.P. BRO...cry
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



moja ljubav
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


niggas

najbolji dizajni za blogove
hip hop forum

SEKA
SHOGY
ToM's girl
dj pavićka
joanna
aNnA
mAJa
ivana i maja
Live your life
crni balonchek
slatkice3a
marina_kc
flasterica
petrichka
šoltić i chucha
PARA
..almach..
redemach - suseda
anja

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari on/off

by sve free za blog

o meni:
ljudi me zovi prsh (prš)
rođen sam 10.06.1991.god
živim u virju kraj kc
treniram košarku u virju
naj frendovi su mi filip fabić
idemo u isti 2.d razred i DARIO UJLAKI
slušam trance, hous, electro, hip hop, rap...
navijam za DINAMO, SLAVEN BELUPO i VALENCIJU
nevolim HAJDUK, SRBE, PEDERE i umišljene ljude...
status - slobodan, ne milošević.. ahaha
i tak neznam kaj bi napisal više
kljikneš tu - zakon muzika...
msn-prshi@hotmail.com
ovo sam ja u sestrinoj sobi
Image Hosted by ImageShack.us


yo my nigga.. i'm gangsta man :)
Image Hosted by ImageShack.us








moj dizajn je :
super, jeben
dobar
ok
los
koma je
pollcode.com free polls




Image Hosted by ImageShack.us

učlani se u
TUBORG GREEN CLUB

malo slika

lebron james
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

dj-s
Image Hosted by ImageShack.us

david guetta
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

gigi d'agostino
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.u<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
</p>

<!-- Prvi box kraj -->

<!-- Drugi box -->

<h3></h3>
<p>402 street race<br />
<a href=Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



MOJI NAJBOLJI NOGOMETAŠI
golmani:
casillas
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

buffon
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

obrana
philipp lahm
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

ramos
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

vezni red
kaka - najbolji od svih
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

quaresma
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

napad
david villa - najbolji od svih
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

podolski
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



ponedjeljak, 28.04.2008.

auuuuuuuh novo nekaj... hmm, a kaj?..

ollla ljudeki... kak je danas supach dan.. e nebi vjerovali.. :) ja nedem danas u školu.. yeah, ideš bro.. hehe.. mislim nedem u školicu, zato jer idem kod doktora :) hmm mada sam kod doktora naručen za kojih sat i pol (9,30), ja nedem u školu, kad se meni neče ič u školu :) imam tak zakon razrednika..
mislim ono samo mu velim da idem kod doktora i on me pusti bez ispričnice.. kak supach.. :) hehe jebemu te smajliće.. a nego ima dosta toga novoga in my life.. :) ak ste čitali onaj postek prije ovog sad, vidli ste da sam pisal o jednoj maloj martini :) hehe.. e pa nekim slučajem sad sam s tom malom slatkicom.. :).. auhh koj sam ja srechkovich.. stavil bih vam slkicu njezinu, ali bi me ubila.. a meni se živi.. :) i yeah opet imam curu.. hehe koj sam ja luđak.. ccc.. auhh kak u ljubavi imam sreche.. al nadam se da tak bude i u školi i da budem prošel razreda i bez onih glupih razrednih ispita... jer se meni neda ta sranja pisat.. grrr.. peh peh..

i na kraju ko i uvjek..
Image Hosted by ImageShack.us

R.I.P. DARIO.. care fališ nam svima koji smo te poznavali.. bio si nam velik frend, i takvog više nema i tu prazninu u srcu je teško nadomjestit.. i mislim da to nitko nikad neče moči.. zato se nadam da je tebi tam di got jesi super i da ti je bolje nego nama i kaj ti je bilo kad si bil tu s nama, jer znam kakav ti je bio život... ev ovaj je cjeli blog posvečen tebi i jedna cura mi napravila super dizajna na kojem je tvoja slika.. to je moj znak kako si mi bil super frend i znak da mi jako fališ.. znao si biti frend i to mi je puno značilo, takvih danas više gotovo i nema.. koj nebude nikome rekel ono kaj si ti njemu u povjerenju rekel.. prijatelju hvala ti najviše na svijetu.. nikad te neču zaboraviti, kao ni tvoji ostali prijatelji, mi znamo da si ti uvjek uz nas.. još te uvjek smatram prijateljem i uvjek ču.. i da mi je još bar jednom porazgovarat s tobom, kao nekad.. uživaj care di god da jesi, ali mi znamo da ti možeš bit samo na jednom mjestu, a to je raj. hvala za sve dobro što si učinio za nas, a lošeg nije nikad bilo..

neznam kai da vishe pishem..
evo vam riječi i spot pjesme koje meni jakooo puno znače
ajde svima pozdrav, a posebno martini.. bye



Here Without You

A hundred days have made me older
Since the last time that I saw your pretty face
A thousand lies have made me colder
And I don't think I can look at this the same
But all the miles that separate
Disappear now when I'm dreaming of your face

I'm here without you baby
But you're still on my lonely mind
I think about you baby
And I dream about you all the time
I'm here without you baby
But you're still with me in my dreams
And tonight it's only you and me

The miles just keep rollin'
As the people leave their way to say hello
I've heard this life is overrated
But I hope that it gets better as we go

I'm here without you baby
But you're still on my lonely mind
I think about you baby
And I dream about you all the time
I'm here without you baby
But you're still with me in my dreams
And tonight girl its only you and me

Everything I know, and anywhere I go
It gets hard but it wont take away my love
And when the last one falls
When it's all said and done
It gets hard but it wont take away my love

I'm here without you baby
But you're still on my lonely mind
I think about you baby
And I dream about you all the time
I'm here without you baby
But you're still with me in my dreams
And tonight girl its only you and me




| KLIK (123) | .. | ... |

utorak, 15.04.2008.

nnnnnn ovi ppp ost... hh

ey ljudeki... ew pišem novi post.. hh koma čovječe... ccc.. hehe.. u prošlom sam postu napisao da imam curu anu i da se nadam da če ta veza dugo potrajati.. hhhhh.. al kao kaj možete pretpostavljat kad sam to spomenuo - više nisam s njom.. hhhhh.. jaj jaj.. na kraju to je potrajalo kao i svaka moja "veza", aj dobro osim jedne.. ccc.. i opet sam bil u školi i odmah prvo ocjenjivanje iz vježbi ja dobijem dvije četvorke.. yeah... i ovim putem pozdravljam profesoricu dubravku eršetić.. a moj naj frend fabić.. dobil je jedinicu.. sad ga budem moral razbit, jer mi je sjebal tri sata kaj sam moral čekati da on to spoji.. c i još dobi jedan.. pa mislim toga nema ni u.. hmm kaj sam još htel reči.. hmmm.. e da jučer u ponedjeljak je iz v.g. dožla anina sestra da me razbije.. hhh.. i pošto vidite da pišem post, nije me razbila.. samo smo otišli na kavu u al capone, u koji više nikad ne budem išel.. to je teška rupa.. ova naša petica i ledi su hoteli s pet zvjezdica naspram toga..

i u ovom postu ću pisat par riječi o curi koja se meni jakooo sviđa.. mala preljepog lica i još ljepšeg osmjeha čime me i zavela zove se martina.. ide s mojom sestričnom u razred (2.) i cura je ono kaj bi svaki dečko poželil.. svatko tko nju dobije je sretnik i to jako veliki sretnik.. u ponedjeljak ako bog da bi je trebao odvest na piče.. ja zmarkam zadnji sat i odvedem je gdje god ona hoče.. i u zabreg ako treba.. mala mi je toliko slatka.. da vam to ne mogu opisat, zapravo nemre se to uopče s ničime usporedit.. jedino možda s ljepim crvenim ružama koje ljepo mirišu.. ili sa zalaskom sunca kojemu nitko nebi odolio, pa tako ne mogu ni ja njoj.. evo slikica za nju.. Image Hosted by ImageShack.us
ipak znate ono cviječe cviječu.. hehe.. aj mala šaljem ti jakooo punooo pusa...


R.I.P. DARIO.. MY BRO.. pjesma koja je na mom blogu je posvečena njemu i uskoro ču dobit dizajn sa njegovom slikom.. i bit če to najljepši dizajn koji ste ikada vidjeli..
Image Hosted by ImageShack.us


ewo ljudi ja was pozdravljam.. pozz svima a največi pozz martini.. i velika pusa.. ne vama nego njoj.. hh aj see ya in hell.. ups.. see ya na novom postu.. hehe



| KLIK (109) | .. | ... |

četvrtak, 03.04.2008.

weee.. ljudi.. ew ja i dalje doma.. nedem u školu, pa idem pisati post.. hehe.. koma.. trebal sam danas ič radit, al još neznam jel ču ič.. kad se dečkima neda.. ovaj koj zna sve to radit on ide u školu.. a ovi koji neznaju njih šef ni ne šalje na terene.. i ovak u mojem životu se dosta toga promjenilo.. u ponedjeljak idem i ja u školu, ali prvo da vidim kak ču se snač i jel če mi bit dobro.. počeo sam i trenirat od ponedjeljka.. i mogu reč da sam se iznenadio.. mislio sam da če to bit koma od treniranja.. za sad treniram sam, ali več za kojih 2 tjenda se ja vračam u staru formu.. i trenirat ču s ekipom.. ljubav.. hehe.. to je na vrhuncu.. opet imam curu.. evo sutra bude tjedan dana kak sam s njom.. odmah joj šaljem velike puse.. i fališ mi jako, jako.. hmm neznam više šta da pišam... hh.. pa ako nađem kakve slike budem ih stavil.. ayde pozdrav svima najviše ANI..... velike puse.. cerek

za DARIA

R.I.P. MY BRO..MY NIGGA...cry
Image Hosted by ImageShack.us



Novi Fosili - Plava kosulja

U najdaljem kutu moje sobe
Uvijek me srce tiho zazebe
Kada u moru cudnih stvari
Nadjem jedan dio tebe.

U najdaljem kutu moje sobe
Mijesam san i mijesam javu
Cuvam jednu kosulju tvoju
Najdrazu kosulju plavu.

Tvoja kosulja plava nek' me sjeti, nek' mirise
Kosulja plava nek' umjesto tebe dise
Sad kad te nema, neka uz mene spava
Jedino tvoje sto imam, najdraza kosulja plava

Ona cuva sne i rijeci
Ljeto, zimu, sva ona jutra
Traje, traje u tom kutu
Kao jucer, kao sutra.

Ponekad dugo, dugo je ljubim
Ponekad cvrsto, cvrsto je stisnem
Mjesto tebe, mjesto tebe
Ponekad samo, samo vrisnem.


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




| KLIK (25) | .. | ... |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.