...DARIO......R.I.P. BRO...cry
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



moja ljubav
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


niggas

najbolji dizajni za blogove
hip hop forum

SEKA
SHOGY
ToM's girl
dj pavićka
joanna
aNnA
mAJa
ivana i maja
Live your life
crni balonchek
slatkice3a
marina_kc
flasterica
petrichka
šoltić i chucha
PARA
..almach..
redemach - suseda
anja

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari on/off

by sve free za blog

o meni:
ljudi me zovi prsh (prš)
rođen sam 10.06.1991.god
živim u virju kraj kc
treniram košarku u virju
naj frendovi su mi filip fabić
idemo u isti 2.d razred i DARIO UJLAKI
slušam trance, hous, electro, hip hop, rap...
navijam za DINAMO, SLAVEN BELUPO i VALENCIJU
nevolim HAJDUK, SRBE, PEDERE i umišljene ljude...
status - slobodan, ne milošević.. ahaha
i tak neznam kaj bi napisal više
kljikneš tu - zakon muzika...
msn-prshi@hotmail.com
ovo sam ja u sestrinoj sobi
Image Hosted by ImageShack.us


yo my nigga.. i'm gangsta man :)
Image Hosted by ImageShack.us








moj dizajn je :
super, jeben
dobar
ok
los
koma je
pollcode.com free polls




Image Hosted by ImageShack.us

učlani se u
TUBORG GREEN CLUB

malo slika

lebron james
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

dj-s
Image Hosted by ImageShack.us

david guetta
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

gigi d'agostino
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.u<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
</p>

<!-- Prvi box kraj -->

<!-- Drugi box -->

<h3></h3>
<p>402 street race<br />
<a href=Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



MOJI NAJBOLJI NOGOMETAŠI
golmani:
casillas
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

buffon
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

obrana
philipp lahm
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

ramos
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

vezni red
kaka - najbolji od svih
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

quaresma
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

napad
david villa - najbolji od svih
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

podolski
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



ponedjeljak, 28.01.2008.

beeeeeeeeeeee novi post

ejček ljudeki... evo moram pisati novog posta... beeeeeee... u petak sam bil na kontroli u bolnici i dok Heći mi je rekel da dođem za mjesec dana opet na kontrolu, i još mi je k tome zabralil fizička i psihička naprezanja... hehe to znaši još mjesec dana manje škole, a više se uopče ne veselim školi... hmm razmišljal sam da ovo polugodište opče nedem... nek me ruše boli me... i ako me sruše iduče godine sam se kanil prebacit u neku drugu školu.... ali mora biti u smjeni sa srednjom.... beeeeeeee... hehe ko od muških u toj smjeni nebi htjel iči...- pederi jer su u obrtničkoj sami dečki, nema ni jedne ženske... beeeeeeee... dobro osim starih baba profesorica, ali kaj nam ti oču vida iskvarit... nisu normalni... af da si ta baba obuče neki šosek svi bi bili sljepi... zato odo ja u srednju... hehe... beeeeeeee..... vračam se na kontrolu... moj dok i frend Odobašić... zakon je to dok... mi se konačno skinul fuckin žice koje sam imal oko svakog zuba, zbog jebene čeljusti... beeeeeee... jebački je boljelo, ko da vam neko sve zube vadi... i tad sam trebal iči malo gledat u školu... naravno da vidim svoju malu MARTINCHEK cerek .... beeeeeeee, ali ništa od toga jer sam imal jaka krvarenja i sve sam uneredil, pa di ču takav u školu... no onda je došla subota i ja sam bil jako sretan zbog toga, jer sam se dogovoril s mojom malom da se nađemo u kc-u... naravno vidli smo se taj dan... i nitko sretniji od mene jer ju nisam vidio negdje više 40 dana... to je koma... za mene jako velika koma... beeeeeeeee... evo šaljem največu pusu na svijetu svojoj maloj MARTINCHEK kiss i jako jako ju volim... a več mi fali ko da se nismo vidli u subotu... beeeeeeeeeeeee.. ajde idem sad ja pozzzzzzzzzz svima


za MARTINCHEK
Image Hosted by ImageShack.us





| KLIK (124) | .. | ... |

petak, 18.01.2008.

ej ljudeki.... efo opet pišem post.... danas je mjesec dana od kako smo se ja i frend razbili s autom... ha evo ja nastavljam život kako mogu... ja se nadam da još malo i ići ću u školu.... jedva čekam da vidim svoju malu MARTINCHEK... evo šaljem joj največu pusu na svijetu kiss... mala jako mi fališ, mislim da i ti to znaš....
evo riječi pjesme u pozadini to sam stavio za MARTINU...
hmm neznam što pisati, a nešto moram napisat ..... koma mi je u životu... prvo smo se frend i ja razbili, a sad nemogu vidjet MARTINU.... a toliko to želim... sve mi ide naopako. ništa neide kako želim..... najviše me pogodilo što mi je frend umro... ni to nisam htio, htio sam da mu bude bolje.. ali kako svi govore ne sudimo tu mi nego Bog...

fuck that life... nadam se d čemo se vidjeti uskoro.... MOJA MARTINCHEK


Branislav Mojičević - Prvi ruž


Kada se proslost zaplete
u moju kosu tvojim prstima
i drage slike prolete
pred ocima

Ja sve bih dao za sate
prodao sto se ne kupuje
sreca i tuga me prate
al' uvek druga bliza je

Kad od sto usana
ne umem sklopiti one prave
i kad se potrude
uvek te najbolju u meni ostave

Refren
Onaj prvi ruz skinut
poljubac od minut i osmeh andjela
jos su mi sve za sta molim
svaku sto me voli si zabolela

I kao bez tebe umem
a zivim da umrem tu kraj srca tvog
s tela ti svaki trag skinem
usnama sve do prvog mog



evo još jedna ....

Tose Proeski - Volim osmjeh tvoj

Krade mi te cesta,
Kradu mi te ljudi,
Svako pomalo od osmjeha tvog posudi...

Iza svakog ugla,
Stalno neko vreba,
Da mi te ukrade kada malo srece treba...

Niko nije kriv za to,
Sto te volim toliko,
Al' osmjeh tvoj je kriv da znas
Sto me osvajas...

Ref:
Volim osmjeh tvoj
Bas dobro ti stoji,
Jos ti bolje stoje poljupci moji,
Ma kriv je meni svako kom smijes se ti
Moja ljubavi...
Volim osmjeh tvoj i nosi ga uvijek,
Smij se samo dusu mi grij zauvijek,
I krivi su mi svi i krivo mi je sve
Kad sam bez tebe!

Al' nije krivo more,
Niti sol u kosi,
Niti nebo koje boju oka tvoga nosi...

Niko nije kriv za to,
Sto te volim toliko,
Al' osmjeh tvoj je kriv da znas
Sto me osvajas...

Ref: (2x)
Volim osmjeh tvoj
Bas dobro ti stoji,
Jos ti bolje stoje poljupci moji,
Ma kriv je meni svako kom smijes se ti
Moja ljubavi...
Volim osmjeh tvoj i nosi ga uvijek,
Smij se samo dusu mi grij zauvijek,
I krivi su mi svi i krivo mi je sve
Kad sam bez tebe!

I krivi su mi svi i krivo mi je sve
Kad sam bez tebe!


još jedna za moju malu

Ovaj dan

Ovo je dan, dan za ljubav
dajem ti srce, dobro ga čuvaj
nebo nad gradom i oblaka dva
pjevaju sa mnom da volim te ja

Tvoje je rame moja planeta
poljubac traje do kraja svijeta
milijun ljudi i muzika
pjevaju sa mnom da volim te ja

Ref.
Ovaj dan, ovaj dan meni donosi sreću
ovaj dan, ovaj dan zaboravit' neću
ovaj dan ti i ja k'o da sanjamo budni
imamo krila i svima smo čudni
k'o otoka dva negdje među zvijezdama

Tvoje je rame moja planeta
poljubac traje do kraja svijeta
milijun ljudi i muzika
pjevaju sa mnom da volim te ja

U očima mi žar od poljubaca što
o, Boze, da li znaš kako dobro radiš to
rijeke uzdaha u mojim usnama
pjevaju sa mnom da volim te ja



| KLIK (151) | .. | ... |

ponedjeljak, 14.01.2008.

ej ljudi evo pišem drugi post od kad sam došao iz bolnice..... stavio sam novu pjesmu... hmm odlučio sam se za tu jer je bila jako dobra mome pokojnome frendu Dariu, on je samnom stradal u nesreči i zato mu sad to posvečujem... bio mi je stvarno super frend i jako puno toga ljepog smo proživjeli..... nikad ga neču zaboraviti....

a evo da malo vedriju temu spomenem sutra počinje škola.... he to je nekome veselje, a nekome koma. e ja bi rado u školu išao, ali nesmijem... nažalost u školu pojem tek za najmanje 1 mj. ajaj koliko budem u zaostatku s gradivom, ali ja se nadam da budem to sve riješil...joj jako je kasno, a meni se ne spava..... ajde svima sretno u školi idem ja.... pozzzzzzzzzzz....
puse veky i martini.......



| KLIK (51) | .. | ... |

srijeda, 09.01.2008.

povratak među žive

oj ljudi evo vratil sam se Ja iz bolnice nakon duga 3 mjeseca.... za one koji neznaju imal sam prometnu nesreču s frendom koji je nažalost jučer kad sam ja došao doma, preminuo u bolnici. i jako sam tužan zbog toga jer mi je bio zbilja super frend.... ja sam isto bio u životnoj opasnosti i oživljavali su me... evo na veliku sreču ja sam preživio tu nesreču i takvo nešto nebi nikome poželio da doživi, jer je sve to strava i užas... evo post je krači jer nemogu puno pisati... samo da se zahvalim svima koji su me posječivali u bolnici, ili bilo kako pomogli... tek sam sad shvatio koliko je život vrijedan i koliko mi znače prijatelji.... hvala svima... i sretan božić i nova godina sa zakašnjenjem, ja nažalost nisam imao ni božić ni doček nive godine....



| KLIK (58) | .. | ... |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.