Bljogssss koje čitam

Naca = Mutikaša
Iva = Filozof
Štaudy = Jebach
Štaxi = ŠTAKOR
Izzy = Plavuša

myspace

myspace graphics

linkkss
myspace

myspace graphics


Lijepa naša Pivska flaša,
Oj junacka Karlovačka,
Stare slave bachvu prave,
da bi vazdaa puunaa bilaa...




Ožujsko


Bavaria


Karlovačko


Stella Artois


Heineken


Gösser


Corona


Beck's


Idemo na Pivo!!!

četvrtak, 22.12.2005.

opet ja :)

...evo nisam se dugo javljal...
...bit cu kratak ali jasan danas :D

...evo vako danas sam bash bio cool imo sam mnogo inspirejshns...
...evo jedne od mnogih danashnjih provala...
...malo sam preradil pjesmu od svadbasa :P
...ide ovako nekako:

rashiri mi noge,
noge su mi vlažne,
upri u me jache,
nek se cijedi znoj,
idemo na fuk,
i svijet je opet TUP...

...a bash sam TUP...:)...
...ma uglavnom...e da i prekrsitl sam danas jednog frenda imenom Hrki uuu Her Key :D lol
...daj zamislite, zovete mu doma i:
"dobar dan netko pri telefonu, mogu dobiti Njezin Kljuc"
...hehe...ma uglavnom TUP

...ljudi uživajte...pozdraff

- 18:21 - Tko klikne dobi 100 eura (8) - da ziihhheeerrr - idemo na PIVO

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Welcome ppl on maj Bljog
Hit Counter
Hit Counter


myspace

myspace graphics



...eto pa vi pišite šta god i kad god stignete:P...

...ako me kojim slučajem poželite kontaktirati možete na:

emesen misterm@net.hr
emajl misterm@net.hr
skajp mikrovalna.pecnica

...a ako neželite nemorate...mislim mogli biste...ako vam je gušt...ako nije...nemojte...mda

evo odma da zahvalim loonatxu koj mi je našel ovu sljičicu;)


evo preselil sam poll i ovdje da se glasanje nastavi...


evo vako
OBOŽAVAM:

NEMREM BEZ:

STVARNO BI BILO ŠTETA DAN PROVESTI BEZ: