Bljogssss koje čitam

Naca = Mutikaša
Iva = Filozof
Štaudy = Jebach
Štaxi = ŠTAKOR
Izzy = Plavuša

myspace

myspace graphics

linkkss
myspace

myspace graphics


Lijepa naša Pivska flaša,
Oj junacka Karlovačka,
Stare slave bachvu prave,
da bi vazdaa puunaa bilaa...




Ožujsko


Bavaria


Karlovačko


Stella Artois


Heineken


Gösser


Corona


Beck's


Idemo na Pivo!!!

srijeda, 07.12.2005.

Novi post

...evo i mog novog posta...nakon 11 dana...pa mora da ce nocas sjekire padati...
...u zadnje vrijeme nije da neam inspiracije ja uvijek toga imam...ali uvijek mi dodje kada pocnem pisat...kad pocnem, nemrem stat...evo sutra pishem zadacnicu iz HRV pa cu se vjerojatno raspisat i to stavit na blog...naravno ako bude nekaj dobro...
...a danas, danas smo imali zadacnicu pak iz ENG...pa evo da vam pokažem što ja smislih...

vako...naslof bijashe zadan...pa ono...da pocnem...

A joke <<-- šugav naslov...ali takva nam je i raska...lol...

Whithout laughter life would br boring! Now I'm going to tell you a "true" story:

Once upon a time a teacher was giving a lesson on the circulation of blood. Trying to make the matter clearer, he said:
"Now students, if I stood on my head the blood as you know, would run into it, and I should turn red in the face."
"Yes sir"; the class said,
"Then why is it that while I am standing upright in the ordinary position the blood doesn't run into my feet?"
A little fellow shouted: "It's becouse your feet ain't empty!"
The whole class bursted out laughing. I just wanna to tell you one more joke and that's all from me. It goes like this:
"I'm not going back to school ever again!" said a boy to his mom.
"Why ever not?" she asked.
"The teacher doesn't know a thing, all she does is ask questions!"
That's all folks, I'll be here all week. You can reach me on 555 - J O K E ! :)


...ma nisam ja mashtovito djete:D...uglavnom...ovo sam skombiniral u 10 min...:P...i ostalih pol cuke zujao...a drugi sat bijo na pljugi...:D...da danas sam josh shvatil u sk. osim toga da su mi ocjene ne u banani nego u ma neznam kak da se izrazim:D...da shvatil da ima i neshto dobro u imeniku na mojoj strani...iam samo 5 neopravdanih...a ak nisam marko kojih 40h nisam ništ...i naravno to sam moral odmah proslavit...cim sam saznal da ih iam tolko malo išo sam markat :D...a dobro markal sam logiku sa pol razreda al ipak :D...

...uglavnom do tipkanja ljudovi...UzIfAjTe I oStAnItE mI dObRo...love u all...a posebno tebe bebach...kiss

- 22:45 - Tko klikne dobi 100 eura (11) - da ziihhheeerrr - idemo na PIVO

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Welcome ppl on maj Bljog
Hit Counter
Hit Counter


myspace

myspace graphics



...eto pa vi pišite šta god i kad god stignete:P...

...ako me kojim slučajem poželite kontaktirati možete na:

emesen misterm@net.hr
emajl misterm@net.hr
skajp mikrovalna.pecnica

...a ako neželite nemorate...mislim mogli biste...ako vam je gušt...ako nije...nemojte...mda

evo odma da zahvalim loonatxu koj mi je našel ovu sljičicu;)


evo preselil sam poll i ovdje da se glasanje nastavi...


evo vako
OBOŽAVAM:

NEMREM BEZ:

STVARNO BI BILO ŠTETA DAN PROVESTI BEZ: