Bljogssss koje čitam

Naca = Mutikaša
Iva = Filozof
Štaudy = Jebach
Štaxi = ŠTAKOR
Izzy = Plavuša

myspace

myspace graphics

linkkss
myspace

myspace graphics


Lijepa naša Pivska flaša,
Oj junacka Karlovačka,
Stare slave bachvu prave,
da bi vazdaa puunaa bilaa...




Ožujsko


Bavaria


Karlovačko


Stella Artois


Heineken


Gösser


Corona


Beck's


Idemo na Pivo!!!

ponedjeljak, 21.11.2005.

evo me opet

...prvo moram se zahvaliti danas nekim ljudima na kavama:D...
...pa redom...prvo burazu koj mi je još juce dao lovu za današnju jutarnju kavicu, zatim Naci za kavicu pod Biologijom...(ovo je bilo oklada...ali ipak hvala:P)...i na kraju Štaxiju za mineralnu...e da i sve koji su skupili nekaj sice za cigarete...prvenstveno Iggy Popu...a dobro i š njim sam imal dogovor pa ono ali opet tnx...khmmm koj sam điber...:D:D:D

...onda slijedece moram nešto podjeliti s vama...JA SAM PRVI IMAO TELEVIZOR U BOJI....bio je crveni iz vana...:D


...i na kraju moram vam dat link da vidite kako izgleda
THE DAY AFTER...
...e da...svi oni slabog želuca neka ovo ne gledaju...lol...ma ipak pogledajte...

...i da završim današnji pošt sa time da kažem da OBOŽAVAM BEBACHA...puša

...uživajte ljudovi i budite mi dobro...

- 16:51 - Tko klikne dobi 100 eura (7) - da ziihhheeerrr - idemo na PIVO

<< Arhiva >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Welcome ppl on maj Bljog
Hit Counter
Hit Counter


myspace

myspace graphics



...eto pa vi pišite šta god i kad god stignete:P...

...ako me kojim slučajem poželite kontaktirati možete na:

emesen misterm@net.hr
emajl misterm@net.hr
skajp mikrovalna.pecnica

...a ako neželite nemorate...mislim mogli biste...ako vam je gušt...ako nije...nemojte...mda

evo odma da zahvalim loonatxu koj mi je našel ovu sljičicu;)


evo preselil sam poll i ovdje da se glasanje nastavi...


evo vako
OBOŽAVAM:

NEMREM BEZ:

STVARNO BI BILO ŠTETA DAN PROVESTI BEZ: