Bljogssss koje čitam

Naca = Mutikaša
Iva = Filozof
Štaudy = Jebach
Štaxi = ŠTAKOR
Izzy = Plavuša

myspace

myspace graphics

linkkss
myspace

myspace graphics


Lijepa naša Pivska flaša,
Oj junacka Karlovačka,
Stare slave bachvu prave,
da bi vazdaa puunaa bilaa...




Ožujsko


Bavaria


Karlovačko


Stella Artois


Heineken


Gösser


Corona


Beck's


Idemo na Pivo!!!

srijeda, 16.11.2005.

INFORMEJŠNS

...jaooo kako užasan dan...khmmm pa i nije tako užasan ali...
...ovako da pocnem od pocetka...vako vjutri sam se zbudil normalno tj nenormalno zbudil sam se malo ranije no obično bikoz...bikoz neznam zašto, eto tako došlo mi je...uglavnom nedugo potom zbudil se stari tj zbudili su ga ljudi iz servisa za auto da mu jave da je auto gotov da može doc po njega (LUDA LADA NIVA:))) i on otperjaše ubrzo po njega...ja iskoristil priliku i zapalil si par pljugi nakon što sam zadnju popušil juce navecer pa oko pola 9...jedva sam zdržal (ovisnik)...i tako došel ubrzo stari doma skuhal rucak i ošel na posao...ja sam se na kojih 5 do 10 min prihvatio knjige (prvi puta ove godine)....i malo naucil psihologiju i ostatak "jutra" provel uz telku...i tako došlo vrijeme za školu i ja hrabro i odvažno...lol...u školu...i isto tako i stigel u nju...:)...i odma prvi sat psihologija...napisal sam test solidno pune 2 strane malog papira ali polovično točno...lol...valjda nebu pre-loše...valjda...khmmm...i tako proticao polako dan...zmarkao sam drugi sat...sa a necu sad nabrajat ali bili smo Šahre, Baybich, Mirelja, Mutikaša i Mateja aka Tele2 (joj vups izletilo mi je...e da ako procitaš ovo HVALA na kafi;)) i ko za vraga nas je i zapisal ali nije to niš tako bitno ko što su bitne bile informacije danas a ja sam imao neki gadan...vrlo gadan feeling da ce meni stari doc danas u školu...i nažalost taj gadan feeling bio je i opravdan...došao je...u tom trenu sam poceo živcanit...što ce mu raska sve napecat povrh onoga što sam skrivio ;P...a malo dosta toga ima što khmmm nije primjereno normalnom uceniku...lol...da inace naša draga, voljena raska uvijek je jako dobra i jedva ceka da nekom zabije nož u ledja ali tek nakon što mu sve slaže u facu ali nije bitno...ona je ipak dobra...da ziher možda dok spava:)...uglavnom gdje sam stao aha stari mi je u medjuvremenu otišel nisam ga uspijel uloviti u šk...možda i bolje...ali da ostala je bila neizvjesnost što je mogla sve raska nasrat, što nije, tj što se nije sjetila i tako dalje...da slijedeci sat smo imali našu voljenu rasku koju smo nadrkali zato što smo joj rekli istinu u facu...naime rekli smo joj da nije iskrena i da govori ljudima jedno a drugo radi iza ledja i tako ona se raspizdila i podjelila po razredu nekakvih 30-tak sulja...ma dobro pretjero sam 25 možda...al nije bed ja sam sve znao pa sam reko da mi se neda odgovarat al svejedno mi je dala 1 lol...da i onda nas je ta dobra duša pustila cak i zadnji sat doma tj 6 sat, 7 nismo imali matematiku...jeej...otišli smo do Ritma usput sam se ja malo iskaljivo na jadnim plakatima na putu...da ne iskalim bjes slucajno na necem tj nekom drugom...ali u Ritmu sam se malo opustio i poceo bacat krafne kao što ih uvijek bacam...i tako došlo vrijeme da se polagano i krene doma a khmmm ko zna što me ceka doma...i tako khmm da došel ja do svoje zgrade no imao sam veeeliku potrebu zapaliti još jednu prije nego sam otišao doma...no peh osto ja bez pljuga pa ošo žicat...i tako popušil ja tu pljugicu vani na svježem zraku na klupicu...baš mi je fino sjela mogo bi sad još na jednu otic...khmmm...viš baš bih mogo...da stao sam kod ulaza u stan...ulazim ja...iii pogled na lijevo stari spava...khmmm...stara prica na telefon...khmm...dobro odem ja u svoju sobu i pitam buraza dali možda zna kakve su volje starci bili kad su došli doma...ali nije imo pojma...ja ogladnio od sve te nervoze i ošel si napravit nekaj za jest...i cujem staru završava sa tulifonskim razgovorom i : "Matija kad završiš s jelom dodji malo ovdje"...khmmm dobro nije mi rekla odma dodi ili tako nešto...:)...i tako sjel ja za komp pozdravil bebača i pojel vecericu...iii zaputil se prema dnevnoj sobi i onda je bilo bla bla bla bla uglavnom ništa tako strašno osim što nisu znali za par a dobro malo više ocjena i što su mi rekli da se pokušam suzdržavat što se odnosa prema profesorima tice...i da evo jedino što sam uspijo izvuc da je raska prosrala...rekla je da me na izletu u Zadru ujutro ali pazite ujutro vidla s pivom...to vjerojatno kad smo stali na benzinskoj...ali ona je mene vidla s pivom i morala je to rec mojem starom...ali poanta je u tome što ja NISAM PIJO PIVU NEGO GEMIŠT lolololololol...a jadna...uglanom rekoh ja njima da to nije istina i tako dalje i tako dalje...uglavnom nikakve zabrane mi ne prijete, razgovor je bio zacuđujuce kratak...kojih pol sata možda...i tak...sve super i sve je za 5...da to bi bilo to ukratko...;)

...ostanite mi dobro i budite mi pozdravljeni...

- 21:53 - Tko klikne dobi 100 eura (26) - da ziihhheeerrr - idemo na PIVO

<< Arhiva >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Welcome ppl on maj Bljog
Hit Counter
Hit Counter


myspace

myspace graphics



...eto pa vi pišite šta god i kad god stignete:P...

...ako me kojim slučajem poželite kontaktirati možete na:

emesen misterm@net.hr
emajl misterm@net.hr
skajp mikrovalna.pecnica

...a ako neželite nemorate...mislim mogli biste...ako vam je gušt...ako nije...nemojte...mda

evo odma da zahvalim loonatxu koj mi je našel ovu sljičicu;)


evo preselil sam poll i ovdje da se glasanje nastavi...


evo vako
OBOŽAVAM:

NEMREM BEZ:

STVARNO BI BILO ŠTETA DAN PROVESTI BEZ: