Bljogssss koje čitam

Naca = Mutikaša
Iva = Filozof
Štaudy = Jebach
Štaxi = ŠTAKOR
Izzy = Plavuša

myspace

myspace graphics

linkkss
myspace

myspace graphics


Lijepa naša Pivska flaša,
Oj junacka Karlovačka,
Stare slave bachvu prave,
da bi vazdaa puunaa bilaa...




Ožujsko


Bavaria


Karlovačko


Stella Artois


Heineken


Gösser


Corona


Beck's


Idemo na Pivo!!!

nedjelja, 13.11.2005.

EvO OpEt Ja:D

...evo sjetih se i ja da obnovim svoj blog...:)
...danas je nedjelja a ja zadnji post u cetvrtak još napisah...bože stvarno sam u kurcu...:D...ne šalim se bio mi je popunjen radpored pa nisam imo vremena...lol...uglavnom eto skoro pa prošo još i jedan vikend u nizu...zanimljivo je to ovih 5 faking dana tako užasno sporo prolaze, dobro ima iznimaka ali onak živim za petak, subotu; nedjelja je vec u kurcu onak neki šugavi feeling je da je sutra ponedjeljak fakat BANANA...de stao sam na vikendu onom pravom...uglavnom jedva ga cekam i doslovno živim samo za te vikende...petak onako jeben dan završim s školom odem koj put poslje na cugu (kad imam para, ili kada koja dobra duša počasti:P), ili možda odem odma doma kao što sam ucinio i ovaj petak...tako sam fino doma ošel najel se i ošo spat eee koda me neko zaklo sam zaspal cim sam lego...i tak sam krmil od nekih pol 4 do nekakvih 7 sati dok starci nisu skoro razvalili vrata da udju u stan jerbo je ostal kljuc u bravi pa se nije moglo u stan...vuuupsiee...:)...a da bude još i bolje i ja i buraz smo krmili i obadve telke su bile onak malo glasnije pa se još i mješao zvuk zvona sa telkama tak da niko niš nije cuo...:D...ali dogadja se i najboljima...hehe...tako sam se digel žmirecki otvoril vrata i vratil se u horizontalu još par minuta da dodem k sebi...nakon toga stara je išla nekaj radit za jest pa sam pricekal još kojih pol sata doma i fino se najel ko svinjče...:P...kasnije sam ošel u legendarni Black & White (na Jarunju...tj Staglišče) na kavicu sa frendovima...i tako oko nekih 10-tak sati kada sam vec htio krenut doma zazvoni meni telefon...onako probadajuci zvuk NAJNOVIJEG MODELA NOKIE 3310 lol...zove mene Madjarka (i Luhhha) ajd dodi na Opatovinu idemo cugat...isprva sam se malo niječkao ipak bilo je 10 h pa dok ja dodem do tam ali odlucih se skrpat frendu u makinu pa nije bijo bed i krenuh do tamo...malo smo se ganjali po gradu...auto je jebenica Honda Civic makina i pol...WRUUUMMM...:)...i niš dok sam ja do tam stigel naravno popili mi svu cugu (a obecali mi ostaviti nešt)...ostavili su mi pol pive...ajde barem nešt...i tak...uglavnom tamo sam malo bijo š njima i pokupil se domow oko kojih neznam kolko uglavnom doma sam došel malo nakon 1...i tak malo još po kompu nekaj prčkal...i ošel spavat ali onih 3 i pol čuke spavanja popodne lagano su me zajebale tak da sam zaspal tek oko 4 lol :D...a jebga...noc sa petka na subotu baš i nisam najbolje prospaval i vec sam se zbudil u 10...ma katastrofa sjeban sam bio zbog toga cijeli dan...ali popravljalo mi je raspoloženje to što je napokon bila samnom moja mala pjava Tamara...ošel sam pred nju na Autobusni Kolodvor no da sve bude lijepše autobus joj je kasnio dobrih 45 min zbog faking radova na cestama tam kod Maximira...uglavnom kad je napokon stigla sve je bilo šuper...odfural sam ju na kvart di smo proveli ostatak dana...božek božek kako je brzo prošlo tih 6 , 7 sati kolko smo bili skupa...ahh šta ceš...odpratil sam je do Autobusnog i morala je otic ŠHMRCH...kad na toj faking liniji zadnji bus išo u pol 9...majku im!!!...i tak proveo sam dan jebeno ali proletio je na brzaka...pokupil sam se na kvart i ošel doma na 5 ili 10 min ubacil nekaj u usta i otperjal van...hehe...starci me nisu ni stigli pitat di sam, šta sam, kak sam :D...ošel sam do frendice Sare koja je bila solo doma...ošel sam do nje na koju cugicu (VODU sam pijo MAJKE MI!!!)...ozbiljno...kad nam je dopizdilo biti kod nje preselili smo se opet u onaj Black & White u kojem se spremao Techno praty...i fakat su dobro zorganizirali zika je bila jebena, rulje je bilo pa ziher oko 100-tinjak...sad zamislite prostor od kojih 20 ili 30 m kvadratnih tolko ljudi ma uglavnom super...:)...bilo je malo i sranja kako i uvijek mora bit...neke budale valjda nadrogirane, nacugane šta ja znam sve ne su se vani zakacili kasnije cuo kad sam prolazil doma da se još uvijek svadjaju vani i to oko pazite 60 kn...bože bože...i tak pokupil sam se doma ne prekasno oko kojih 2 čuke...dopizdilo mi je više tam biti, postalo je zagušljivo a i počelo mi je krulit u želucu :P...tak da sam se pobro doma najeo se i lego spavat...i evo danas sam se zbudil oko pol 12 bash sam se fino naspaval...otišel sam dedi pomoc nekakve stvari donest iz ducana...kasnije na kavicu opet u onaj isti Black & White ...i sad evo me doma tu tipkam jerbo mi je dosadno i moral bi uciti i pospremati sobu...:)...da još sam cul sad mi burki reko da je bilo kasnije oko 4 , 5 sati bila neka velka, masovna šora po cijelom kvartu a kaj češ kad se ljudi vole šorat nek se šoraju...

...niš odo ja ručat...
...LJUDOVI UŽIVAJTE i OSTANITE MI DOBRO...
...do slijedeceg tipkanja POZDRAFF...

- 14:43 - Tko klikne dobi 100 eura (8) - da ziihhheeerrr - idemo na PIVO

<< Arhiva >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Welcome ppl on maj Bljog
Hit Counter
Hit Counter


myspace

myspace graphics



...eto pa vi pišite šta god i kad god stignete:P...

...ako me kojim slučajem poželite kontaktirati možete na:

emesen misterm@net.hr
emajl misterm@net.hr
skajp mikrovalna.pecnica

...a ako neželite nemorate...mislim mogli biste...ako vam je gušt...ako nije...nemojte...mda

evo odma da zahvalim loonatxu koj mi je našel ovu sljičicu;)


evo preselil sam poll i ovdje da se glasanje nastavi...


evo vako
OBOŽAVAM:

NEMREM BEZ:

STVARNO BI BILO ŠTETA DAN PROVESTI BEZ: