Bljogssss koje čitam

Naca = Mutikaša
Iva = Filozof
Štaudy = Jebach
Štaxi = ŠTAKOR
Izzy = Plavuša

myspace

myspace graphics

linkkss
myspace

myspace graphics


Lijepa naša Pivska flaša,
Oj junacka Karlovačka,
Stare slave bachvu prave,
da bi vazdaa puunaa bilaa...




Ožujsko


Bavaria


Karlovačko


Stella Artois


Heineken


Gösser


Corona


Beck's


Idemo na Pivo!!!

četvrtak, 27.10.2005.

Život je pjesma

Dvosmislen naslov, jelda...ja cu danas zabrijat na ovaj način...mnogi ljudi pronalaze sebe u pjesmama tako sam i ja sebe pronašao u jednoj...ona doslovno opisuje kako se osječam every fucking day
Pjesmu je od jednog Rock benda iz 80's (Roxette)
ime joj je:
Spending My Time

What's the time?
Seems its already morning
I see the sky, its so beautiful and blue
The TV's on
But the only thing showing is a picture of you

Oh, I get up and make myself some coffee
I try to read a bit but the story's too thin
Then I thank the Lord above
That you're not there to see me
In this shape I'm in

Spending my time
Watching the days go by
Feeling so small
I stare at the wall
Hoping that you think of me too
I'm spending my time

I try to call but I don't know what to tell you
I leave a kiss on your answering machine
Oh, help me please
Is there someone who can make me
Wake up from this dream?

Spending my time
Watching the days go by
Feeling so small
I stare at the wall
Hoping that you are missing me too

I'm spending my time
Watching the sun go down
I fall asleep to the sound
Of 'tears of a clown'
A prayer gone blind

I'm spending my time

My friends keep telling me:
Hey, life will go on
Time will make sure will get over you
This silly game of love you play you win only to lose

Spending my time
Watching the days go by
Feeling so small
I stare at the wall
Hoping that you are missing me too

I'm spending my time
Watching the sun go down
I fall asleep to the sound
Of 'tears of a clown'
A prayer gone blind


- 15:55 - Tko klikne dobi 100 eura (5) - da ziihhheeerrr - idemo na PIVO

<< Arhiva >>

  listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Welcome ppl on maj Bljog
Hit Counter
Hit Counter


myspace

myspace graphics



...eto pa vi pišite šta god i kad god stignete:P...

...ako me kojim slučajem poželite kontaktirati možete na:

emesen misterm@net.hr
emajl misterm@net.hr
skajp mikrovalna.pecnica

...a ako neželite nemorate...mislim mogli biste...ako vam je gušt...ako nije...nemojte...mda

evo odma da zahvalim loonatxu koj mi je našel ovu sljičicu;)


evo preselil sam poll i ovdje da se glasanje nastavi...


evo vako
OBOŽAVAM:

NEMREM BEZ:

STVARNO BI BILO ŠTETA DAN PROVESTI BEZ: