Nove slikice.................

Jooooj, poludit ću!
Bash kad sam htjela stavit zadnju sliku, stisnem BACK button i sve mi se pobriše!!!!!!!!!!!!!!!!!Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Čupam si kosu sad zbog toga.................
Ovaj put budite fer i pišite komentare, a blogeri i nove postove, dosadno mi je............
Ili mi nađite dečka ili pišite postove i komentare da imam kaj čitat.....................
Evo slikica.........

Tina i Brda...........................loodache male.....
Image Hosted by ImageShack.us

Ja i moja Župica slatka............
Image Hosted by ImageShack.us

Ekipa koja zidove ruši..........................recimo...........
Image Hosted by ImageShack.us

Nas tri, Tina, Ja i Župa............
a href="http://imageshack.us">Image Hosted by ImageShack.us

Loođaci moji...............Jančić i Ivešić.........
Image Hosted by ImageShack.us

Naš razredni par, Jančić i Lipovka....................
Image Hosted by ImageShack.us

Ekipa za pamćenje.......................
Image Hosted by ImageShack.us

Ivešić i Kovačka...................
Image Hosted by ImageShack.us

Ekipa iz Kavice.................
Image Hosted by ImageShack.us

Kava iz Kavice sa srčekom.........
Image Hosted by ImageShack.us

Brda i Lucija........................slatkice............
Image Hosted by ImageShack.us

Ekipa iz snova.............
Image Hosted by ImageShack.us

Ja i Brda, dve loode blogerice..................
Image Hosted by ImageShack.us


Moji komadi..............................
Image Hosted by ImageShack.us

I na kraju za Kovačku:

Hrvačić i Grga...........
Image Hosted by ImageShack.us

Samo Grga.............
Image Hosted by ImageShack.us

I Matićka...................
Image Hosted by ImageShack.us

To bi bilo sve za danas, sada sam već umorna...........
Puuuuuunoooooo pozzzzzzzzzzzzzzzzzdravljam Župu, Kovačku, Lipovku, Tinu, Ivešića, Žignića, Jančića, Gudelja, Peru, a ostale mrvicu manje, Cigu i Mihu, cure iz razreda, Zrinku, Luciju, Martinu i Željkicu, Barbaru i Milu, Mateu i Ines iako ih malo ljudi s našeg bloga pozna...................................i sve ostale koji nam čitaju blog i ostavljaju komentare.....
Posebni pozdravi od Marije za Mirzu.................


P.S. Kovačka se zanima za Laljeka, pa joj sredite nešto s njim ak ga znate, i nemojte joj reć da sam vam ja to rekla..................

srijeda, 21.03.2007. u 23:27 ][ 107 ][ P ][ # ][ ^ ] [


<< Arhiva >>


  ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne



Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Župa
Lipovka i Kovačka
Mala Marijica
Cigo i Miha =>LOPATE



Koji vam je decko najzgodniji?
Pero
Gudelj
Jancic
Mirza
Antunovic
Zuza
Martinjak
Laljek
Cabo
Chipo
  
pollcode.com free polls


Koja vam je cura najzgodnija?
Kovacka
Lipovka
Tina
Marija
Hozjanka
Karla
Arijana
Marija Kovacic
Tea
  
pollcode.com free polls


Najzabavnija osoba?
Zupa
Kovacka
Gudelj
Zignic
Ivesic
Matakovic
  
pollcode.com free polls


Koji je najveci idiot ?
Zvoncica
Kastra
Cigo
Crnjo (Colic)
Fico
Hrco
Sokacka
  
pollcode.com free polls

A koji je najveci idiot od profesora?
Malovecka ( nema sanse seceru, ubio vas sveti cucl)
Kovacevicka (tak ga lupi da mu smrklji odlete)
Tihica ( di su moje cune)
  
pollcode.com free polls

Na cijoj ste strani i tko vam je bolja frendica?
Zvoncica
Hozjanka
  
pollcode.com free polls


Tko je veci muskarac?
Teksaski rendjer
Zvoncica
  
pollcode.com free polls


Zelite li da pisemo vise viceva?
Da
Ne
  
pollcode.com free polls

Sto mislite o nama?
Zabavne ste i volimo vas
Zakon ste
Fora ste, htjeli bismo vas bolje upoznat
Ne poznam vas
Dosadne ste i idete mi na zivce
Nista od navedenog
  
pollcode.com free polls


Sto mislite o nasem blogu?
Super je!
Nije los!
Svidja mi se!
Cool!
Nis posebno!
Ne svidja mi se dizajn!
Dosadan je.
  
pollcode.com free polls




What do you love? Click here to make your own.





Create your own message at BlingyBlob.com





Create your own message at BlingyBlob.com





Create your own message at BlingyBlob.com





Create your own message at BlingyBlob.com





Create your own message at BlingyBlob.com





Get your own glitter and more at BlingyBlob.com


Spoiled Bitches 4ever