..................naslov.........

Marija i ja smo danas išle vratit knjige u knjižnicu, i naravno tamo je bila ona najantipatičnija baba. Ja zaboravila uzet iskaznicu, pa me pitala samo na koje ime mi treba vratit knjigu. Ja imam dve, i nisam znala na kojoj je, pa kažem ova ili ova. Ona otvori u kompu, a pokaže joj se da imam zakasninu 6.50 kn. Dođe ona: Nemaš karticu, ne znaš na kojoj je i još imaš zakasninu.Došlo mi je da ju šupim tak da joj se glava okrene za 360°.
Uglavnom, danas je bilo prilično zabavno u školi, niš posebno, ali....
Saznale smo da su pod informatikom čitali naš blog.................Kastra skupa s njima...............i vidjela je onaj post................drugi po redu...........u kojem smo pisale o njoj...............ali se nije naljutila zbog tog..........................nego zbog ankete za idiote.....................zato jer smo je napisale pod odgovore..................ugl, svi su vidjeli moju svađu sa Zvončicom i drago mi je zbog toga.
Marija i Mirza još uvijek nisu zajedno ( nikako da se spoje ), Župa se napila u Avigoru................
Za kraj prije pozdrava jedan vic koji mi je Župa danas ispričala:

Zaustavi policajac Muju, i kaže da će ga pustit ak odgovori na zagonetku:Što je to mrak na autocesti, jedno svijetlo, dva kotača?
Mujo: Motor.
Policajac: Koji motor?Suzuki, Honda....
Mujo: Ne znam.
Policajac: Dobro, ajde druga šansa. Što je to mrak na autocesti, dva svijetla, četiri kotača?
Mujo: Auto.
Policajac: Koji auto? BMW, Ford, Mercedes.....
Mujo: Ne znam.
I policajac mu napiše kaznu.
Kasnije se vraća Mujo, i naleti na policajca.
Mujo: Mogu vas nešto pitat? Što je to mrak na autocesti, minica, dve noge?
Policajac: Kurva.
Mujo: Koja kurva? Vaša mater, vaša kćer ili vaša žena?
LOL!
Pozz: Župi, Kovački, Lipovki, Tini, Pauli, Ivoni, Katarini, Teksaškom renđeru, Sokački ( yeah, right),Mateji, Rokićki, Ivešiću, Žigniću, Ciglaru, Mihi, Gudelju, Peri, Jančiću, Mirzi......ak sam nekog zaboravila, sorry. Ostavite nam puno, puno komentara i glasajte na ankete! Kissach!




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws





www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws




Blog images

Blog images



ponedjeljak, 12.03.2007. u 19:12 ][ 8 ][ P ][ # ][ ^ ] [


<< Arhiva >>


  ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne



Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Župa
Lipovka i Kovačka
Mala Marijica
Cigo i Miha =>LOPATE



Koji vam je decko najzgodniji?
Pero
Gudelj
Jancic
Mirza
Antunovic
Zuza
Martinjak
Laljek
Cabo
Chipo
  
pollcode.com free polls


Koja vam je cura najzgodnija?
Kovacka
Lipovka
Tina
Marija
Hozjanka
Karla
Arijana
Marija Kovacic
Tea
  
pollcode.com free polls


Najzabavnija osoba?
Zupa
Kovacka
Gudelj
Zignic
Ivesic
Matakovic
  
pollcode.com free polls


Koji je najveci idiot ?
Zvoncica
Kastra
Cigo
Crnjo (Colic)
Fico
Hrco
Sokacka
  
pollcode.com free polls

A koji je najveci idiot od profesora?
Malovecka ( nema sanse seceru, ubio vas sveti cucl)
Kovacevicka (tak ga lupi da mu smrklji odlete)
Tihica ( di su moje cune)
  
pollcode.com free polls

Na cijoj ste strani i tko vam je bolja frendica?
Zvoncica
Hozjanka
  
pollcode.com free polls


Tko je veci muskarac?
Teksaski rendjer
Zvoncica
  
pollcode.com free polls


Zelite li da pisemo vise viceva?
Da
Ne
  
pollcode.com free polls

Sto mislite o nama?
Zabavne ste i volimo vas
Zakon ste
Fora ste, htjeli bismo vas bolje upoznat
Ne poznam vas
Dosadne ste i idete mi na zivce
Nista od navedenog
  
pollcode.com free polls


Sto mislite o nasem blogu?
Super je!
Nije los!
Svidja mi se!
Cool!
Nis posebno!
Ne svidja mi se dizajn!
Dosadan je.
  
pollcode.com free polls




What do you love? Click here to make your own.





Create your own message at BlingyBlob.com





Create your own message at BlingyBlob.com





Create your own message at BlingyBlob.com





Create your own message at BlingyBlob.com





Create your own message at BlingyBlob.com





Get your own glitter and more at BlingyBlob.com


Spoiled Bitches 4ever