prilog? može prilog

11.12.2005., nedjelja

ny

"danas, a viđate to u zadnje vrijeme, u punom tramvaju, mladi ljudi sjede i kao odsutni duhom ne primjećuju starije, sjede onako bez srama"
"to je demokracija!"-viknem u dvorani, ali lik se nije niti trznuo na moje dobacivanje, samo je nastavio mljet, mljeo je o velikoj osviještenosti, o iskoristovosti ljudskog potencijala, pa što mi onda ne dozvoliš nešto reći.
Razmišljao sam svaki put što dobaciti. Bilo je super. Smijali se studenti u dvorani kao nekad u kinu osamdesetih nakon što bi netko dobacio filmskom junaku. Naravno za filmskog junaka je sve bilo lako, pa tako i dobacivanja s parketa o njegovom izgledu ili o tome kako je sam uspio srediti sve te tipove koji su nadirali na vrata. Tako je baš i moj profesor činio, na moju upadicu on bi ostao leden kao neka projekcija. Na neka svoja dobacivanja sam čak sam sebi čestitao kolika je to glupost.
Glupost je bila dobacit kako je danas sve demokracija kriva. U demokraciji možeš raditi i pričati što god želiš, ali sve dok se to ne kosi sa zakonom pa te zakon stisne.
Tako je eto demokracija došla kod nas i svi su radili što su htjeli, jedan dio manjine je radio protiv većine i nikad ga zakon nije ulovio jer tom zakonu su ti ljudi omogućili demokraciju pa i sam zakon. Zato se danas nitko u tramvaju ne diže starijima, jer su svi ti stariju dozvolili da nas sve netko fine digne tako da je super što uopće ima javnog prijevoza.
Nikad nisam volio sjedit u tramvaju.
A tamo u birtiji u HNK-a, ostavio sam pljuge na stolu i kad sam se vratio više ih nije bilo. Kutija je bilo skoro pa nova, jedva sam ugurao upaljač u kutiju. Onaj tko mi je oteo deset kuna vrijedne pljuge ( malo manje jer nije bila puna kutija) i upaljač e njemu fino za svaku misao da mi je zapalit -dok sam išao do kioska- kurac u usta.

- 22:56 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
to te ja pitam