.Image Hosted by ImageShack.us

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

BOK!!!!!!!!!!!!

Malo o meni...
ime: Renata
prezime:Antolek
rođena:26.09.1991
živim v Prelogo
razred:1.g


malo pjesmica...
****
Umjesto mene zajebavaj si sebe,
ja sam se snašla
i drugog si našla.
Ja nisam ona koja za
momčinom suze lije,
a nisi ni ti faca da imaš dvije...

****
I love you, kad si tu
kad te nema, dođe smjena..

****
Kupila bi tvoju ljubav,
ali nemam ništa sitno...

****
Onaj tko te rasplakao nije vrijedan tvojih suza,
a onaj tko ih je vrijedan neće te rasplakati!

****
Otišao si, e pa nek si,
da si barem bio seksi.
Jebat ti je svaka dala,
a ja sam te zajebala.
Lijepo mi je sad bez tebe
i na kraju… ko te jebe!!!!

****
Muškarci su snaga, muškarci su moć,
muškarci su samo na jednu noć,
na jednu noć i ništa više
mi smo gadure, al' nas je više!!!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

...NINA I CHUCHA...
...CHUCHA...
...MARTINA...
...TEA...
...PEPE...
...VIKICA...
...BOBA...
...TAJA...
...ELMA...
...SANJA...
tina

SLIKE MOJIH FRENDICA I FRENDOVA....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-Ja,Darijana,čuča,nina,marta i dina na dravi....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-elma i ja....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-taja i viki....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-nasty,čuča,nina i ja...

srijeda, 20.06.2007.

konačno kraj

ej..... ve sam stvarno ne dogo pisala... više od dva tjedna... ne mi se dolo.. joko sam lena... već me si napadajo zakaj nikaj ne pišem pa sam ve došla... i tak... odkod da počnem??se je isto pre mej... neje se baš nikaj zanimljivoga desilo... nadam se da ste si dobro ako neste somi ste si krivi.. jo sam super... konačno je kraj škole... zutra zadnji den škole.... imam sam 4 sate i poslje idemo na dravo... tam bomo celi den... malo bomo jeli, pili (malo već), kupali se i uživali... komaj čekam... inače sam prešla s 4... nemam ni jedno dvojko... heh... napredak za mene... neje da sam ih mela puno samo jedno na polugodišto........ i tak... ve bomo uživali na praznicima...bilo je i vreme da idem još jen tjeden v školo bi morala v ludnico... makar me nečejo rekli so da mi nema pomoči...idem ve malo sema komenterat....ako nekoga zobim nejte se srditi... uživajte na praznicima... e vidiš skoro sam zobila... turnir v prelogo počne 13.7... kaj dojdete... jo nam došla...puseki.......

P.S. pozdrav 1.G.... najbolji razred.... i sema ostalima.... puseki...
komenterajte mi....................... volim vas.................

- 13:22 - Komentari (32) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.