.Image Hosted by ImageShack.us

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

BOK!!!!!!!!!!!!

Malo o meni...
ime: Renata
prezime:Antolek
rođena:26.09.1991
živim v Prelogo
razred:1.g


malo pjesmica...
****
Umjesto mene zajebavaj si sebe,
ja sam se snašla
i drugog si našla.
Ja nisam ona koja za
momčinom suze lije,
a nisi ni ti faca da imaš dvije...

****
I love you, kad si tu
kad te nema, dođe smjena..

****
Kupila bi tvoju ljubav,
ali nemam ništa sitno...

****
Onaj tko te rasplakao nije vrijedan tvojih suza,
a onaj tko ih je vrijedan neće te rasplakati!

****
Otišao si, e pa nek si,
da si barem bio seksi.
Jebat ti je svaka dala,
a ja sam te zajebala.
Lijepo mi je sad bez tebe
i na kraju… ko te jebe!!!!

****
Muškarci su snaga, muškarci su moć,
muškarci su samo na jednu noć,
na jednu noć i ništa više
mi smo gadure, al' nas je više!!!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

...NINA I CHUCHA...
...CHUCHA...
...MARTINA...
...TEA...
...PEPE...
...VIKICA...
...BOBA...
...TAJA...
...ELMA...
...SANJA...
tina

SLIKE MOJIH FRENDICA I FRENDOVA....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-Ja,Darijana,čuča,nina,marta i dina na dravi....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-elma i ja....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-taja i viki....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-nasty,čuča,nina i ja...

četvrtak, 03.05.2007.

jo nigdor nemam naslov

ej...... došla sam na brzino jer moram v školobang.. užas... i kaj da vam rečem. jo uživam nadam se da je i vam kak meni...... mi smo malo uranili s 1. 5. pa smo ga slavili v pondeljek...... inače se nej stigli strezniti.... se puce smo se dogovorile kaj pemo na drovo.... ali smo nasty, marta i jo dišle k dečkima... puce baš neso bile raspoložene... jena živčana, jena se plače, ova si žile reže, jena se v dravo hiče. i tak...... zoto smo mi dišle k dečkima... oni so bili odlično raspoloženi.. samo smo se smejale... malo smo si spili ali to je se normalno... inače jo ne pijem... ali ovo je bila posebna prilika pa sam morala... idem ve... kaj nam zakesnila v školo...... woljam vas................. pusek.... slobodno komenterajte.. wave

- 11:28 - Komentari (18) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.