.Image Hosted by ImageShack.us

  travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

BOK!!!!!!!!!!!!

Malo o meni...
ime: Renata
prezime:Antolek
rođena:26.09.1991
živim v Prelogo
razred:1.g


malo pjesmica...
****
Umjesto mene zajebavaj si sebe,
ja sam se snašla
i drugog si našla.
Ja nisam ona koja za
momčinom suze lije,
a nisi ni ti faca da imaš dvije...

****
I love you, kad si tu
kad te nema, dođe smjena..

****
Kupila bi tvoju ljubav,
ali nemam ništa sitno...

****
Onaj tko te rasplakao nije vrijedan tvojih suza,
a onaj tko ih je vrijedan neće te rasplakati!

****
Otišao si, e pa nek si,
da si barem bio seksi.
Jebat ti je svaka dala,
a ja sam te zajebala.
Lijepo mi je sad bez tebe
i na kraju… ko te jebe!!!!

****
Muškarci su snaga, muškarci su moć,
muškarci su samo na jednu noć,
na jednu noć i ništa više
mi smo gadure, al' nas je više!!!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

...NINA I CHUCHA...
...CHUCHA...
...MARTINA...
...TEA...
...PEPE...
...VIKICA...
...BOBA...
...TAJA...
...ELMA...
...SANJA...
tina

SLIKE MOJIH FRENDICA I FRENDOVA....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-Ja,Darijana,čuča,nina,marta i dina na dravi....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-elma i ja....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-taja i viki....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-nasty,čuča,nina i ja...

nedjelja, 29.04.2007.

ej... ve sam se stola pa idem da nekaj napišem... nakon dužeg vremena... pošto me dogo neje bilo se vam bom ukratko ispričala... ovaj tjeden bilo je baš provo v školi.. nikaj so me ne pitali... dogodilo se čudo dobila sam 5 z njemačkoga(inače imam 2 zaključeno) još ve nebrem verovati... i tak.. uglavnom je pepi i meni bilo dosadno pa smo igrale nogometa pomoću pinkali i gumice /morate to probati baš je fora)... još smo posljušale MP3 i uživale... včera sam bila na fermi... bilo je suuuuuuuppppeeeeeerrrrrr.... uživala sam... i to bi ukratko bilo to.. neje se nekaj posebno zanimljivo dogodilo pa nemam kaj napisati... idem ve jest..... pusek.... pozzzzzzzzzzzzmah

- 11:54 - Komentari (17) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.