Glitter Text @ Glitterfy.com

Povratak

Evo me nazad,brzo sam se vratila,već mi je dopizdija mojblog.
Ovdje su svi blogovi koje čitam,a samo sam prominila adresu,pa mi nitko od obitelji više neće čitat blog.

Čak sam uspila napravit svoj banner...jeeeeeeeee!!
Evo vam ga u boxu(ovo su moje oči,slika je uslikana prija par godina)

Al ipak moram napisat nešto šta me jako ražalostilo....Napisala sam to na onom blogu,pa ću sad ovde ukratko.
Naime,nedavno sam se posvađala s jednim dječakom iz razreda,pa me on pogodio vježbenicom,na šta sam ja,naravno reagirala te ga ogrebala i počela gušit....jebiga,žestoka sam...Nisam se ja posvadila s njim iz čista mira,već zbog njegovog arogantnog ponašanja tog dana.Znam da on nije ništa meni direktno taj dan rekao,ali način na koji je glumio facu i zajebavao profesoricu....razljutilo me to jer se tako i inače odnosi prema drugima, bez trunke poštovanja,ali nitko mu ne prigovara jer je on "glavni baja" u razredu,pa i u školi. Tip je visok otprilike metar i četrdeset i ima 30-ak kila,ali nema veze-zato stalno nešto glumi iako bi ga prebilo i malo dijete.Mislim,da on ne glumi facu i ismijava druge,vjerojatno bi njega ismijavali svi ostali radi visine,tj. nizine...
Morali smo ić u psihologice i ja san mu tamo rekla sve šta ga ide,a ona je još posli pričala s njim...kao da će to pomoć...šteta koju su kroz 14 godina radili roditelji ne vodeći računa o njegovu ponašanju i samo mu dajući pare,sada se ne može popraviti...
Uglavnom,njegov je ponos bio povrijeđen i on je to priznao,pa sam pomislila kako čak više neću imat problema s njime....Da baš!
Par dana nakon toga,dok sam se vraćala s tjelesnog s 3 cure iz razreda,napala me njegova "banda" i počeli su me gurkat,pa sam se čak prepala da će me pribit...I sve samo zato što sam se s njim posvađala!!!
Tu je bio i Seljačina (tip koji sve cure štipka,a kad mu to ne dozvoljavaju,onda ih gnjavi i vrijeđa,a nekad čak i gurka i tuče! Meni i još dvjema curama iz razreda to je bilo dosadilo,pa smo ga početkom polugodišta zezale da je seljačina,na šta bi on burno reagirao,pa je jednom prilikom jednu curu prokinijo nogom u ruku i pomodrila su joj tri nokta!Al nema veze,zato je nakon par dana njegova "draga i pristojna gospođa" majka,došla u školu i optužila nas da ga zlostavljamo,a imali smo i problema s razrednicom..,pogotovo ja... Jednom je mene i prijateljicu pratio 20 minuta i nismo ga swe mogle riješit niti nam je dao da prođemo,a to nije bio jedini put da me gnjavi i prijeti mi...)
Uglavnom,makli su se nakon nekog vremena šta su ih ove cure nagovarale da me puste na miru.
Ja sam otišla doma i rekla sve to materi te smo se zaputile u razrednice koja je zatim pozvala Selju i još jednog kretena šta mi je govorio da sam lezba. Tako da smo pričale sa razrednicom,pedagogicom i psihologicom i ja sam njima sve to rekla šta je bilo i kako inače u školi se ponašaju arogantno i svakoga ismijavaju,te su na kraju pričale s tom dvojicom kretena.
Otada me,fala Bogu,nito više od njih ne gnjavi osim te seljačine koji i dalje nešto zajebaje.
Ali želim reći da mi je drago što je netko napokon reagirao na to zlostavljanje.
Neki su mi u razredu govorili da nisam trebala tako reagirat,al to su ionako samo ulizice koje se štekaju tom malom kretenu i njegovim pristašama samo da bi bili prihvaćeni!
E pa i ja sam se u 7. razredu trudila bit prihvaćena,pa sam se često osijećala ko govno jer svi ti koji bi mi glumili prijatelje kasnije bi me zajebavali,a potom bi tražili uslugu! Ma vidi molim te!!
Dosta mi je više toga da glumim kako je sve O.K. kada NIJE!
Dosta mi je više toga da 'oni' svakoga ZAJEBAVAJU,TUKU I ISMIJAVAJU,A PROTIV 'NJIH' NITKO NE PODUZIMA NIŠTA,ali se nitko ne protivi 'njima' jer ih se svi boje. Pogledajte što se meni dogodilo nakon šta sam se usprotivila...Skoro me pretukla hrpa bijesnih,nabrijanih dječaka!
JEBEŠ TO!
Živit ću svoj život kako ja želim a ne kako 'oni' žele!!!!
Jer za misec dana oni mi neće bit nitko i ništa!
I rađe ću bit izopćena iz njihova društva zato jer bi me bilo SRAM da sam dio 'njih'!
Nabijem takvo prihvaćanje u kojem da bi se uklopio/la moraš ih bespogovorno prihvaćat kao glavne autoritete!!!
Jeba vas život,e pa NEĆU!!!






Dobro je,sad sam olakšala dušu....ahhhh

12.05.2008. u 16:54 | 35 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (10)
Studeni 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Ovo nije tipični blog jedne tinejđerice- ne morate mi ostavit 600 komentara-rađe ću jedan pametni komentar nego 15 glupih!!! Ako se želite svađat i iskaljivat frustracije izazvane nedostatkom zdravog razuma koji je ishlapio dok ste gledali Big Brother molim vas da odmah kliknete na iksić u gornjem desnom kutu i da se ne vraćate ikad više!!!

zubo greedy party smijeh thumbup

Moj banner:
Oni koji nas ne mogu pratiti uvijek kažu da smo zalutali.




Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Cursors




Think About It!


E Kiro naš....
Image and video hosting by TinyPic



Linkovi blogova koje čitan

@dorisol life:
Friendly

ovo ću reći samo vama

hevn en hel

Kathrin Z.

Eurosmijeh

PAKŠU BLOG



Kanibalka

svinjce













Crno ispod mozga i Ahilova škemba

VICEVI>FUNFUN

help blog




Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Nekomercijalno