petak, 10.03.2006.

kak su neztali moji sloni

i eto ti sat i vraga. ja si lepo denez malko nakuril v sobi kaj mi nebu zima jerbo se denez nemre nikaj delati kat dežđ curi ot ranoga ranja. i ja lepo vužgal svojega kompijutera i da bum malko jenoga tetriza preokretal il kaj sliđno kat se ja malko zapeljal po tome jednome internetu i imam ja kaj za videti. a moji sloni više nema. kaj da su v zemlju prepali. i ja spužčal slova gore dole al nigdi da bi pisalo nikaj o jenima slonima. i mam je meni sinolo v glavu kaj je meni zdrafko rekel. to mora biti on jen viruz bežtija prokleta mi se v moj kompijuter navlekla i slone mi poždrla da bog da joj lampe vsele. i kaj bum ja drugo nek mam po zdrafka kaj mi moje slone povrne jerbo je on jen stručnjak po pitanju kompijutera i sliđnih tehniđkih procedura. i saci aj pomizlim pak nemrem samo tak saki čaz iti po zdrafka kaj got se na mojemu kompijuteru zgotovi a kaj mi ni računati nikaj neče ni nižt a dok ga negdi v selu sretnem neče niti na pijaču iti jerbo on ne pije alkohola kak niti jeden pravi struđnjak kaj mu nebi ruke drvtale dok po kompijuterima pretipkava. i tak sem ja zel jenu pivsku flašu i nuter sem fine rakije nalejal i z plutenim čepom začepil. i onda sem malko pričekal dok mama neje otižla vun z hiže i fletno sem jenoga piceka z škrinje zvadil i del vu vrečicu i jenoga kišobrana i pravac k zdrafku se zaputil. a veli meni mama a kam čež po takvome čudu el ne vidiž da curi kake z kabla. a baž je vutom čazu curelo kak da je nešče toga kabla vu trofaznu struju vuštekal. a velim ja mami naj me nikaj pitati moram bežati k zdrafku kaj mi slone povrne. a veli mama koga vraga. a velim ja njoj neje nikakov vrag vu pitanju nego sloni su mi neztali z kompijutera i tođka. onda je mama samo rekla esem ja znala da ti taj tvoj komputer bode il predi il pozle su pamet pomutil. a kaj bi joj onda i išel objažnjavat kat ona o tome opče nema pojma i jož bi sto let trebalo prejti kaj bi bila takov struđnjak za kompijutere kakov sem ja. i tak ja dožel lepo k zdrafku i velim ja njegovoj mami gozpa dober den a veli ona meni dober den branko a kaj trebaž. a velim ja njoj čujte gozpa ja bi hitno trebal zdrafka po jenome pitanju. a veli ona baž je otišel v dučan al sat dojde. a kakov je problem vu pitanju jel ti morem ja kak pomoči. a velim ja njoj nemrete gozpa jerbo su to važne stvari v pitanju kaj vam bum objažnjaval nek da mi je jen viruz slone pojel. a veli ona meni em naj reči branko da je veđ i na slone prešlo. a velim ja njoj prešlo je kat vam velim ja vužgal kompijutera a moji sloni viže nema kaj da su vu zemlju prepali. i eto ti zdrafka. a veli on meni o brankec kaj je bilo el ti je morti modem pregorel. a velim ja njemu kakov modem nek su mi moji sloni neztali pak sem mu se lepo objaznil. a velim ja njemu kaj ti mizliž zdrafko jel bi to tebi bil problem moje slone povrnoti. a on je samo rekel neznem nek moram videti problem. onda sem mu dal onoga piceka i rakiju a veli on meni pak jel si poludel branko znaž da ja ne pijem alkohola. a veli njegova mama no puzti zdrafko kad je veđ donesel nek bode jerbo rakije navek treba i za rane inficerati. i tak smo mi onda krenoli. a dok smo dožli zdrafko si je samo sel za kompijuter i veli on meni e da vidimo sat branko kaj se tu more poduzeti. a velim ja njemu poduzmi ako boga znaš samo kaj mi se moji sloni vrnu. i tak je malko natipkaval i pretipkaval i veli on meni e sad jož samo da napravimo kopipazte i to je to. i tak je on miža samo sim povlekel i tam i eto moji sloni na iztome meztu gde so i bili. samo ona plava slova neje mogel nikak povrnoti. jerbo ga je taj problem jož i ot prije mučil a rešenja nema. i sat su moji sloni lepo tu. pozdrav prijateljzki od branka i dabog da se ne ponovilo uskličnik bok.
- 16:35 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>