četvrtak, 02.02.2006.

prava milina

ja sem se lepo zdigel okraj šezt vur jerbo mi se je stražno štelo pižati. a to ot onoga soka kaj sam fčera popil za tri litre tropik kvaliteta dok sem si šunku poteraval jerbo neje bilo vina za gemižt. i ja si legnem nazaj v postelju al nesem mogel zaspati više za boga miloga. i nikaj. ja se lepo zdignem i mizlim si ja a kaj bum sad nek se lepo idem prešetati do davorice i ruknem si z dedom jenoga štampljeka rakije kaj bum mogel bolje disati jerbo se je deda veđ zdavnja zdigel a davorica jož sigurno spi. i tak se ja lepo prešetal po frižkome zraku i kad ja zašel v hižu i imam kaj za videti. deda lepo spružil noge i legel si na novi trosed i gledi televizju. i pitam ja njega deda a kaj delaž. a veli on meni a kaj bi delal brankec pak esi ti slep. nek gledim televiziju. a velim ja njemu pak el ti to na novome trosedu ležiš na plave ružice i žute. a veli deda kaj je z tebom branko esi si malko rakije poteral. a na kojem bi drugome ležal trosedu nek na tome. a velim ja dedi nisem si popil rakije nek sem došel k tebi kaj si jenu skupa strusimo. a veli deda ja sem si več dve strusil al ako baž insizteraž pak ti ja jenu potočim. i tak je deda potočil jenu sebi i jenu meni i tak smo mi to rešili a davorica je jož navek spal. a pitam ja dedu onda deda kakov je taj novi trosed. a veli deda je brankec to se nemre opisati. to ti je jen specijalni trosed na koji si samo legnež i dosti je kaj samo pet minut ležiž i kiđma ti se tak lepo naravna kaj da si nazaj dečko imaž dvajzt let. a duša ti se počine za čaz i mam si spozoben dalje iti nekaj delat. a velim ja dedi onda bi si i ja mogel malko prileči kaj ga sprobam. a veli deda no sprobaj al si zuj cipeliše kaj ga ne zanesnažiš jerbo je ganc novi. i ja si lepo zul cipeliše i legnem si ja a to jena prava milina. kaj da sem si vu frižko mleko legel kak je to bilo meko. a velim ja dedi deda pak to je prava kvaliteta ja bum mam rekel mami i idemo jož morti i denez takovoga troseda kupiti. a veli deda je brankec tu epizodu nebuž gledel. a velim ja a zakaj deda. e lepo zato kaj takvih trosedov nema za kupiti. to ti je jen specijalni trosed kakovih je malo i delani su samo za pozebnu gospodu. a velim ja dedi pak to nemre biti. a veli deda je kak nebi moglo biti kad tak je pak el ne vidiž kakova je to milina od troseda dok si legnež. al bogme i je prava milina. a veli deda fala bogu kaj sem ja forseral kaj se taj trosed pe kupiti jer da ja nesem forseral ovi moji žmuklješi ga nigdar nebi kupili a sad lepo si moremo uživati i kiđmu si naravnavati. a velim ja dedi čujež deda ja sad idem mam doma i ja i mama pemo vu dučan i morti jož na kojega naletimo i mam ga kupimo pa ak treba i na kredit. a veli meni deda dobro branko al se moraž jako požuriti. i tak ja ruknol još jenu rakiju i zletel sem z hiže vun kaj da me bezni cucki gone i pravac doma. i velim ja mami čujež mama da ti znaž kakovoga je ot davorice deda lepoga troseda dal kupiti. to dok si legnež na njega mam ti se duša počine a kiđma ti je kaj da si nazaj dečko i dvajzt let stara i ja mizlim da bi nekaj takovoga i mi trebali k hiži pribaviti. je al se mami baž i neje takova ideja zdopala nek je rekla da otom pitanju mora malko i razmizliti i sad lepo jož navek razmižšlja i samo kaj joj nebi mozeg zakuval. jerbo je tu se čizto kake voda biztra i kaj bi se o tome trebalo razmižljati. to je pravac moje mišljenje. i se mi se čini da ot toga nebu nikaj nek bum je bez svojega troseda lepo i oztal. tolko otom pitanju od mene i tak samo kaj sem štel natipkati. pozdrav prijateljzki uskličnik
- 09:41 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>