utorak, 15.11.2005.

račun telefonzki

denez skoro kaj me neje šlag omanol. tak sem lepo pomalko pijuckal kapuđino kat eto ti požtara pravac na moja vrata. i velim ja njemu bok požtar, a veli on meni budimi pozdravljen branko. a velim ja njemu a el ima kaj novoga. a veli meni požtar em nema nikaj novoga branko nek sem ti samo računa telefonzkoga donezel. onda sem mu rekel no sedni si malko požtar kaj ti jenoga gemižta potočim kaj hujiž kak mladi veter. a veli meni požtar branko pa kaj si smežni znaž da ja na dužnozti opče ne pijem alkohola. onda sem mu rekel no dobro požtar pak ti ja onda potočim malko možta. a veli požtar no ak je možt onda daj malko. i tak smo si malko seli i popili sakoj jenu kupicu možta a velim ja njemu čujež požtar znam ja da ti znaž sakakove novotarije jerbo se ti skoro k sakoj hiži zavračaž. pak el onda nema baž nikaj novoga. a veli on meni branko da me režež z nožom za kruva rezati al ja stvarno neznam nikaj novoga. al vraga nezna. kak je znal dok je ono dražen broje na traktoru preštampaval pak ga je mam miliciji prijavil kaj je draš imal pravu jebadu. i tak sem mu onda potočil jož jenu kupicu i požtar je otdimil za sekundu. i tak ja zemem toga računa telefonzkoga i lepo otprem kovertlina a kat ono dobro kaj me neje šlag omanol. na računu je lepo pizalo crno na belome stodevedeztosem kuni i triztri lipe. i meni onda stvarno više nikaj neje bilo jazno. tolki su to nofci za platiti a kaj bode nato mama rekla. ja sem brzo narival nazaj toga računa vu kovertu i lepo sem ju naslinil i zakeljil kaj je bila kak nova i mam sem si legel na kauč i gledel sem televizora. i vutome čazu eto ti mame v hižu i veli ona meni a kaj je bil požtar brankec. a velim ja njoj donezel je računa telefonzkoga. a veli ona a kolko je. nedaj bog da je viže ot sto kuni. a velim ja njoj neznam mama jerbo nesem gledel. a veli mama a kak nesi gledel a kovertlin je otkeljen. al je to jeno pravo proklectvo i z tom pluvačkom kaj opče neče držati dok treba. a velim ja njoj neznam mama onda se je valjda sam otlepil. i mama lepo otprla kovertu i zvadila računa vun i samo kaj neje pot stol opala. i veli ona meni branko a kaje to. a velim ja njoj a koje mama. pak gle čuda branko taj je račun pravo na stodevedezetosem kuni i triztri lipe naglašen. a velim ja njoj em naj biti smežna mama pak to nemre biti. em kaj nebi moglo biti em kaj nebi moglo biti kat tak tu piže a to si se ti kriv. a velim ja njoj a kak bi ja bil kriv mama. kak ja. a veli meni mama ak neg što bi bil kriv baba mižkinina morti nek ti. to je se onaj tvoj kompijuter napravil i kaj se po onome emajlu prikapčivaž. a velim ja njoj em mama naj bit smežna to pravac nemre biti. a veli ona meni kak nebi moglo biti kad tak tu piže i točka. i ja vam morem reči da je ona bil načiztam i napoprek luda. luda kak sila nečizta i kaj mi je se nazdevala bolje da vam ne natipkavam. a velim ja njoj mama to je morala biti nekakove grežka jerbo si lepo rekla da je kuvertlin bil otprt i nešče je račune zamenil. je zamenil tvoju glavu blentavu nek je pravo na mene naglašen i lepo piše da sem to ja. a velim ja njoj mama pak to nikak nemre biti jerbo mi nesmo nigdar imali vekšega računa ot stodezet kuni i to ono dok je mižkina kravu kupuval pak je čoveka tijam v pitomaču zval a znaž gde je to privragu. al je mama samo vikala ti si kriv ti si kriv ti ga buž i platil. ja opče nesem znal kaj mi je za delati nek sem lepo zel računa i rekel sem mama ja se sat idem žalit. a veli mama a kome se bož žalil. kaj kome požtaru a kome bi drugome. ja njega tak lepo dočekam i možta mu potočim a on meni takovoga računa v ruke uvalil kaj nebi čovek ni svojemu najvekšemu neprijatelju takvu neugodnozt priskrbel. i ja na biciklin i pravac za njim. i lepo dok sem zavinol za čošek kat eto ti požtara. lepo sem mu digel ruku i viknol mu bok požtar. a on je samo digel ruku i viknol mi bok branko. i lepo sem se v birtiju zaputil kaj si jenoga pana spijem. znam ja da sem to ja kriv za računa a što bi drugi bil. nek je to bilo ono jemput dok sem jene lepo slike ot goli žen našel pa sem do pol pet vjutro ta čudesa pregledaval a sat je kucnuo čaz da mama to i plati. a lepo joj bum rekel dok doma dojde da je požtar rekel da je to sigurno nekakova grežka al sikak nek platimo kaj nebi milicija došla i lepo nam zela telefona i žice sprerezala. jerbo se zotim stvarima neje za zajebanciju. a onda na kaj se bumo spominjali na struju morti a to nejde. pozdrav ot mene i prijateljzki i dabogda se neponovilo nigdar više jeno takovo zlo ot telefonzkoga računa. branko.
- 12:39 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>