četvrtak, 14.07.2005.

crte

ja sem taman denez lepo čačkal nekaj okraj svojega alata jerbo sem preslagival klešče na jenu stranu a čekiča na drugu a kljuđe na treču i tak po redu. i onda sem čavle posložil a male vu malu kutijicu a velike vu veliku i kat tam samo čujem ja nekakovo zapomaganje a to moja mama. i mislim ja a kaj je sat to. kaj ju je spopalo i zidem ja šupe vun a mama se drži za glavu. i velim ja njoj a kaj je mama kaj te je pak sat snašlo. a veli ona meni dečec odi ako boga znaž odi fletno. a velim ja njoj a kam bi išel mama i jož sem si taman pomizlil sat je sigurno pak nekakove bedaztoče zmislila il kaj pem v dučan il sliđno. i dojem ja v hižu kat imam kaj za videti. mama se drži za televizor a po televizoru i od njega onome njegovome ekranu samo nekakove crte prebegavaju odoz dola prema plafonu i mizlim si ja u jebate pa kaj je sat to takovu prectavu ja jož nesem vu svojemu životu videl. a velim ja mami pa kaj si napravila ot televizora mama. a veli ona meni a kaj bi napravila brankec ja sem samo gledela seriju i on je otjemput pobenavel i samo je počel crte spužčati. i sat ja malo tak gledim kaj bi to moglo biti i tak si malko študeram kat je meni jena prava ideja sinola vu mozek i velim ja njoj sigurno znam vu čemu je kvar. a veli ona a vučem. i ja lepo stiznol jenoga gumba i preključil na prvi program a kat tam nikaj. ni da bi se pomeknol. samo crte sprehodavaju sim tam. a velim ja njoj e mama sat sigurno znam vu čemu je kvar. i ja lepo stiznol drugoga gumba i preključil na drugi program a kat tam pak one izte crte. a velim ja njoj mama to nekaj neje v redu nek so sigurno oni kaj slikajo te se filme i serije ponoreli i na sakom programu puščaju jene te izte slike. i onda sem preključil na trejti i na četvrti i na peti i samo so i dalje crte sprebežavale sim tam. e onda sem načistam ponorel i preključil sem na šezti i tek mi je onda jena silna ideja sinola v glavu. taman sem si pomizlil pa to mora biti da je kvar v anteni. i ja fletno zletel z hiže vun a kat tam imam ja kaj za videti navrj antene je jeden golub sedel i to je to. ja brzo zel jenoga kamena i tak sem se zgodil kaj sem pomizlil da mi ruka bo skočila z kiđme vun i golub je odletel. ja brže bolje se zabežal v hižu a kat tam pak crte na pol televizora. i tak sem si ja polako študeral a veli meni mama brankec a da se neje antena okrenola. al bi i to moglo biti. i tak sem lepo spuzal na krov i prvo sem okranol antenu na jenu stranu i viknem ja mamu i velim ja njoj el so jož crte a veli ona jesu i onda sem okrenol antenu na drugu stranu i velim ja njoj el so jož crte a veli ona jesu i onda sem mam znal da neje kvar v anteni nego vu nekojoj drugoj stuvaciji. antenu sem lepo složil kak je i bili i ajt nazaj v hižu. e onda mi je prava kombinacija sinola v glavi al prava pravcata i taman sem si pomizlil to mora biti rešenje. onda sem napravil ovak stiznol sem se gumbe koji so got bili na televizoru jenoga po jenoga do kraja. al nikaj. i onda sem stiznol se gumbe jenoga po jenoga ot kraja. al crte niti da bi se meknole. i onda sem stiznol se gumbe koji so got bili na televizoru i to se otjemput i onda jož jemput kak sem got mogele al crte so i dalje sprehodavale sim tam i onda sem načisto ponorel i tak sem lupil šakom po televizoru kaj je mam vaza z cvetjem opala žnjega i razbila se na hiljadu komadičov i mama se je prijela za glavu i crte so nestale samo tak otjemput. i viže ih neje bilo. nek je bila samo slika bistra kake voda zdena i samo so slike letele sim tam i jen čovek v autu kaj se je vozil. i sat je mam mir i više mu nebi palo niti na pamet kaj bi crte hital. a ak bu gda i štel ja ga tak musnem šakom kaj mam doje k sebi i pak bu se vredu kake bilo i denez pa bu videl da se z mojima žifcima i neje baž za igrati. tak je to bilo denez z mojim televizorom al je sat se vredu jerbo sem ga popravil kak pravi majsztor. pozdrav sat od mene i bok.
- 17:48 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>