subota, 30.04.2005.

jeno pravo proklectvo

taman je negdi prešlo i okraj pol noči ja sem baž nekaj lepoga senjal. sat se baž tođno i ne sečam al mizlim da so bile nekakove dekle u pitanju il kaj sličnoga k tome il kakova ribičija. i tak sem ja lepo spal kake gluvi maček kre špareta kat otjemput samo je nekaj zroškantalo i nekaj je puklo pravac v mojoj glavi. ja sem se samo prijel za glavu i krf je potekla. a tak je bolelo kaj da me je nešče z železnim čekičom oplel po glavi. a ja pomizlil samo onak vu jenoj sekundi i sto miljona slik mi je prehujalo čez mozek. i onda sem tođno znal. ljudi moji pa to je potrez. skočil sem fletno kak jarec dok ga opletež z pračkom med roge i zletel z kauča vun. i tak kak sem štel mam zbežati z hiže vun jerbo je potrez jedna bedaztoča velika i ja opče neznam ko ga je zmislil jerbo to dok krene samo ti se hiža vu jenoj sekundi zruši na glavu i pravac si gotof. a ja kak bum zbežal z hiže vun a bila je noč vu mojoj sobi jerbo je i vuni bila noč i kak me je stražno glava bolela i se mi je bilo nekak mutno i naopak i jož je i bila noč, a ja okrenul na drugu stranu ot vrat i tak sem se zaletel vu onaj ormar drveni kaj je mam steklo scilenčalo na sto miljona mali komadič i se so se čaše spotrle one lepe ot kriztala kaj jih je mama na svatima dobila za mivanje. tak sem se šubeknol pravac z nosom vu taj prokleti ormar i ko ga je tu nameztil da mi je samo znati i ni levo ni dezno. zvezde so mi samo žmigale pret jočima kak žmigavec dok skrečež na levo i samo sem se vu iztome tome čazu vrušil na pot ot te silne nemilice i udara takovoga stražnoga. pomizlil sem si vutom čazu e sat je gotovo branko. sat je gotovo jerbo ti se sat samo hiža vruši na glavu i to je to. vutom iztome čazu je ona nesrečna vaza i ko ju je samo nameztil gore na ormar se otkuturala i z vrja ormara pravac meni na koleno opala kaj da ju je nešče nakormanil z daljinzkim ot televizora, kaj sem pomizlil da mi mam nogu prepilji na pol polovice kake mala motorka. ja viže opče nezem znal ni gde sem ni kak se zovem i samo sem očekival vu tome iztome čazu da vmernem i da me viže nebu na ovome svetu za nigdar. i onda se je samo otjemput svetlo vužgalo vu sobi. šteker je kreznol i ja si mizlim a kaj je sat to. a to je mama otprla vrata i veli ona meni brankec pa kaj delaž el si ponorel. ja sem se onak samo zdigel pomalko i obrisal sem si čelenku jerbo mi je krv več v joči curela i velim ja njoj mama pak je potrez el ti to ne vidiž. a veli ona meni kakav potrez branko pak kaj ti je v glavu vudrilo. i ja sem samo pogledal na svoj kauč kat ja imam kaj za videti i mam mi je bila jazna i celokupna ta čitava situacija. na mojem je kuču bila samo jedna stara vura. to je jedna obična vura stara a velika prek pol metra i drvena. i ima one proklete tege i onoga tanjera kaj se njiže sim tam dok vura zvoni. to je jož moja pokojna baba ju obesila i taman gore nad mojim kaučom e da mi je baž znati zakaj. i sat je baž vutom čazu dok sem ja spal špaga popuztila i vura je opala i pravac na mene. i ta jena špaga jedna obična kaj bi ju najrejši vužgal na šparetu kaj neje mogla po danu puči dok mene neje bilo na kauču. a veli mama branko pak ti si zobnorel i vuru si vružil. a velim ja njoj mama nosi tu vuru vun otud jer ju scepam na miljon mali komadič kaj je viže nigdar nebo jerbo je to jeno pravo proklectvo. a veli mama el si nor il kaj ti je v glavu lupilo. a velim ja njoj vura mi je lupila vura. a veli mama baka bi se mam obrnola v grobu da joj vuru z hiže vun znesemo. a velim ja njoj e baž me briga i za vuru i za babu i za se. jerbo mi je sega bilo preko glave i zanavek. a onda dok je jož vidla da su joj se tri čaše razbile ot mivanja bolje da vam i ne natipkavam kaj je se vikala i čudo jeno obično. mene koleno tak boli kaj celi den nemrem na nogu pravo ime stati nek mi samo onak poklecava. fala bogu samo kaj mi je krv stala teči dok sem si mokroga rupčiča del na glavu jerbo sem se jož mogel i znesveztiti kaj bi skrvaril dok i zadnja kap krvi nebi z mene stekla vun. a vuru sem odnesel vu maminu sobu i obesil sem ju ober njezinoga kauča i jož sem ju triput z drotom ovezal kaj viže nigdar ne opane i dok sem ja živ na ovome svetu i kugli zemaljzki. pozdrav ot branka mene prijateljzki.
- 19:52 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>