petak, 08.04.2005.

crni

ja sem baž do malko prije jebaval se z štagljom ot babe žemlje i stvarno mi je več sega dozta. a baba samo prehađa sim tam z onim svojim špinčaztim nozom i zanoveta kak ovo mora iti sim i kak ono tam kaj mi se je taman popela veđ na vrh mozga i viže neznam kaj bi rekel. onda sem dožel doma i lepo sem se ztušeral i gotovo. sat mi je mam lakže za stodvajzt kil. bil sem gladen kak zmaj z velkom glavom dok neje mesec dana nikaj del pot zub. i tak sem si ižel onda obleči jenu majicu čiztu i otprl ja ormara kat imam ja kaj za videti vnutri. samo tam skraja v čožku nekakov se paper beli i kat ti ja taman pomizlil u kaj je sat to i kaj bi moglo biti. a ja porinol ruku v ormar kat ti eto papera i ja ga zvlekel vun. a na njemu je lepo pizalo z štampani slovi crno na žutom paperu tođno ovak. stočna vaga neto bruto pajcek obični 127 kil. i ja se mam setil da to mora biti paper dok smo negdi pajceka kupili za klanje pak smo ga vagali na stočni vagi i mislim da je to tođno to. a na drugoj strani ot papera je pisala jena pjezma obična. i to sem se ja mam setil da je to pjezma o mojemu mačku kaj sem ga imal. mam so mi suze potekle ne joči. ljudi da vi samo znate kakov je to bil maček. takovoga neje imalo celo selo pa nit pred miljun let il jož više. to je bil takov lepi maček crni kake noč crna z velikim crnim repom a miže je klal na jen dva tri. a štakore na jen dva tri četri. samo bi se zalaufal i tom mižu života više neje bilo nek je mam mogel očenaža zmoliti ak je i to stigel. samo se je španciral sim tam a glavu bi zdigel tak vizoko kaj sem pomizlil tak dok sem ga malko gledel da bu se avijone z nozom porušil. tak je to bil lepi i ponozni maček, a pameten to da i ne natipkavam. štel je samo jegera jezti a dok jegera neje bilo onda bi si on sam miža vlovil. i mleko belo i frižko. neje štel jezti ono kaj je jen dan v frižideru stalo. to je mam nanjužil na pol metra i samo bi glavu obrnol. i onda ga je jeden dan onaj ludi i sponoreni blaž pilar pregazil z traktorom dok je ižel pijan z piljenja kalanic metreni. jerbo je taj idijot idijocki samo navek vu stranu gledel a ne pret sebe kaj bi uzpel prikočiti na vreme. rekla je mama da je traktor samo pozkočil i mojega mačka viže neje bilo a blaž pilar je z onim svojim beznim traktorom i cirkularom samo otpražil niz vulicu niti da bi se obrnol i odal mu počazt kak pravome mačku. da bog da mu kalanica zapela za cirkular kaj se nebi ni snašel i ftrgla mu pilju na pol v šusu i sega mu nosa spotrla. da bog da mu karadan pukel na sto miljona komadič kaj ga viže nebi ni čovek kaj puzle slaže uzpel skombinerati nanovo. da bog da mu se po spizku uskličnik kak sem ja bil žalosni nataj dan i na drugi. meni so samo suze na joči ižle baž kak i denez dok sem nažel onoga papera z onom pjezmom kaj sem napisal v tugi za mojim mačkom. i sat vam bum lepo ju i prenatipkal pa da vidite kak je to lepa pjezma prava za naštampati z pol metra velkim slovemi. a ide tođno ovak. moj je crni maček pravi bil. maček. z dlakom crnom kake čađa z repom lepim kake slađa ot jože sestra ona mala. smežna. kaj me navek nasmejava. moj je maček crni kake čovek bil kakvok nema naširoko. napoprek i v dužini. nek je navek miže juril nek se navek nekam žuril i po dvoru prebežaval i baž neje uvažaval kaj mu veli bilo ko. bil je maček pravo zlo. moj crni. prepametni jako fletni. i gde si sada crni maček moj. neg te viže nema neg te viže nema. i zanavek. i eto ga. kak je to lepa pjezma bila. dok se samo setim. al navek se nekakove takove bedaztoče vu životu događaju kaj jih čoveku opče neje treba i ja opče neznam kakovo je to čudo na svet dožlo. i sama nesreča. sat vas se lepo pozdravljam i idem nekaj delat il televizora glet. pozdrav prijateljski ot branka uskličnik
- 19:18 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>