subota, 02.04.2005.

mlekara naša

e jesem fčera glupozt napravil. i to požteno. lepo mi je mama rekla brankec odnesi mleko na mlekaru. a meni je bilo jako dozadno i mizlim si ja eto pa baž bi i mogel. i tak sem lepo zel kantu z mlekom i pravac na mlekaru mam met prvima. i tak ja lepo ižel po vulici a sneja cepova navek na onom obloku mora viseti i preupitavati me kojekakove bedaztoče. navek mi viče o brankec kam idež i jel bu padala kiša. a kaj ja znem jel bu padala kiša pa nesem ja bog a niti kam idem. onda joj navek nekakvu glupozt bugnem kaj se malko sprimiri. il velim da sem čital na kopijuteru da nebu tri mezeca padala kiša il kaj slično i da je to prava prafcata iztina. i fčera mi je tak nekaj sinolo v glavu jerbo je bil prvi april i velim ja njoj a sneja idem lepo na mlekaru al ne jož za dugo. a veli ona meni a kak to mizliž ne za dugo. a velim ja njoj pak el nesi čula da se mlekara bode rušila i da bomo morali mleko noziti skroz nakraj sela vu onu drugu mlekaru pod raztom. a veli sneja am naj brankec biti bedazt. a kak bi ja nozila tam mleko pak ja imam čudaj za noziti a ne kak ti jenu kanticu. a velim ja njoj je sneja a kaj ti ja znam pak nesem to ja zmislil nek oni nadležni da se mlekara bode rušila i gotovo i to mam drugi tjeden. al zaprav jesem to ja zmislil jerbo je bil prvi april. al nisem ja naredil nek bi se tam mleko nosilo nek sem samo tak rekel sneji kaj ju malko zeznem jerbo se nataj den se dopušča. a sneja je mam zaprla obloka i neztala. i samo sem čul kak nekaj viče ali nesem znal razaznati kaj. i tak sem ja lepo naztavil dalje. i taman kat eto ti mene pret hižom ot davorice. a davorica je stal taman kaj čovek nebi poveroval na pol dvora. i tak sem se malko k njemu zavrnol. a veli on meni kaj davorica idež na mlekaru. a velim ja njemu eto idem davorica. a veli on meni no jož malko pričekaj pak pemo skupa. i tak smo se onda malko spominjali na dvoru dok njegva mama ne podoji. i veli meni davorica u pogleč brankec kak sneja cepova tera onoga svojega biciklina kaj se bu raztepel. bogme je gazila kaj da zelje gazi. samo je prešibala kraj hiže kak da ju si vragi gone. i tak smo se jož malko spominjali i veli mama ot davorice davorica gleč ja sem podojila ajt mam nosi mleko na mlekaru. i tak je davorica del svoje kante na biciklin kaj si je navaril gore jenu košaru vu koju samo dene kante kaj ne mora nositi nek lepo rivlje biciklina. i tak smo mi polako krenoli. i kat mi pret mlekaru a kat tam silna strka i vika. a pita davorica mlekaricu pa kaj se tu događa kaj si tak viču. a veli baba tižljarčeva e vrak se događa el neste čuli da nam mlekaru ruše i da bumo morali nositi pod rast mleko k onim futačima smrdljivima skroz nakraj sela. a veli davorica pak što vam je to rekel. a veli mlekarica sneja cepova je rekla sneja cepova a znaž da ona to dobro zna jerbo je ot staroga cepa ženina sestra kuma ot mikuline tete bele marice i sigurno joj je ona to rekla jerbo mikula se zna kat se z politikom bavi. a veli davorica e da jim paz mater nepožtenu takovu mlekaru budu rušili a onu baraku nebudu. e to jim ljudi nebumo dopuztili pot milim bogom samo preko naz mrtvi. a mlekarica mam v plač i gdi bum ja jadna delala i novčeke si služila se mi doma pokrepa se i cucki i mački. ja sem samo čkomel i mizlil sem si pak jer bi to moglo biti kaj bi stvarno bela marica mogla znati. a veli baba tižljarčeva je bodu ju zrušili a nego kaj pak nebu mikulina žena tu nosila mleko nek tam gde joj je bliže. navek samo njima v korizt a gda su nama nekaj pomogli. a veli zora ot žiška pokojnoga žena el ste vidli ljudi kak su vu mikulinoj vulici i novoga azvalta zbetonirali a gda bu to pri nami dožlo. nigdar to vam ja velim nigdar jerbo smo mi navek zadnji. a veli davorica je ljudi dok na vrbi rodi grožđe al se tak više nemre nek se mi moramo ljudi nekak pobuniti. a mlekarica se je samo tulila a kaj mi moremo ljudi znate kakov je mikula čovek i kaj on veli tak vu selu mora biti. a ž čim bum ja svoje mačke ranila z čim ak viže nebum tu delala. a veli davorica a gde je sat sneja cepova. a veli zora nekam je otjahala na biciklinu kak da ju je strela vudrila. a veli žena ot mižkine jerbo se je i ona veđ bila met naz zmešala ljudi pak nek sneja cepova se nakak za nas zauzme pak jer neznate da je ot staroga cepa ženina sestra kuma ot mikuline tete bele marice pak nek mu onaj nekaj reče. a veli mlekarica nikaj mi tu ljudi više nemremo ak je tak odlučeno je odlučeno samo se jož moremo bogu moliti. a veli davorica ljudi to tak nebu. nebumo dali ružiti našu mlekaru pa makar polegali pret nju pak nek ju na naz vruže i gotovo a kaj ti veliž branko. a ja više nesem ni sam znal kaj bi rekel jerbo mi nikak neje bilo jazno kak sem ja to baž pogodil da se mlekara bode rušila kak da sem znal. a veli davorica ljudi idemo si tam. idemo si pret hižu ot mikule pak da vidimo kaj bu onda rekel. i tak smo onda krenoli. a bilo nas je bar dezet ak ne i osem il tu negdi. kante smo ostavili pret mlekarom i mlekarica je zaključala mlekaru i kat zataj čaz eto ti nas pret hižom ot mikule. i ljudi mam počeli vikati i žena ot mikule je to čula i zišla vun i veli ona nama ljudi kaje bilo kaj se je dogodilo. a veli zora naj ti nama nikaj kaj je bilo dobro ti znaž nek nam pozovi mikulu vun. a veli njegova žena ljudi mikule nema doma. a veli davorica je pobegel je pobegel znal je on da bumo mi digli hajku. a veli žena ot mikule ma neje nikam pobegel nek je v goricama i saki čaz bi trebal dojti pak je več podnoč pa kaj se je dogodilo ljudi. a veli mlekarica kaj mlekaru ste nam nakanili zružiti. a veli žena ot mikule a ko. a veli baba tižljarčeva vi si skupa i tvoj muž i ti i bela marica si bi šteli mlekaru našu. a veli žena ot mikule ljudi meni je to prvi glaz. a veli davorica je prvi ti je prvi izto kak sem i ja fčera prvu pivu v životu popil. a velim ja njoj i ja izto jerbo smo fčera ja i davorica skupa vusput bili na pivi. al smo stvarno samo jenu popili. i eto ti vutom času mikule. priparkiral je traktora i skočil znjega kak jarec z štale i mam k nama i veli on nama ljudi kaje bilo. a veli njemu žena ovi su si norci namislili da jim očemo mlekaru zrušiti. a veli mikula nama ljudi pak što vam je to rekel. a veli žena ot mižkine bela marica nam je rekla. a veli mikula ona vam je rekla moja teta. a veli mlekarica je baž ona. a veli mikula ma ljudi o tome opče nema ni govora to vam mora biti jena obična krivo protumačena informacija. a veli njemu davorica čujež mikula naj se z nami igrati jerbo neznaš kakovi smo mi. a veli mikula njemu mali nemoj zaiskavati jer ako te ja musnem mam ti bode kraj. ljudi ja vam lepo velim da o tome govora nema i mlekara se nebu rušila nek se sat vi lepo pokupite i ajte doma. a veli mlekarica al da znaž mikula ak samo pošaljete kakove bagere mi bumo si polegali pred mlekaru pak ju rušite samo prek nas mrtvi. i onda smo se okrenuli i išli doma. a veli davorica ljudi ma laže on laže nemorut jeden točno sem mu v jočima videl da laže a je se tu ne varam. i onda smo tak i zaključili da bumo čekali i vidli kak se bu situvacija dalje razvijala a ak treba bumo se borili za svoju mlekaru pa i do smrti kak je zora rekla. kaj bi mi svoje mleko z mlekom od onih futačov mešali kaj zgubi na kvaliteti. i onda smo pokupili kante i razišli se doma. sneje cepove više neje bilo na obloku al me je vidla i zišla je na put. onda sem ju pital sneja a kaj ti je tođno rekla bela marica za mlekaru. a ona meni veli je kaj bi mi ona rekla za mlekaru pak si mi ti rekel. onda sem ja skužil da sem lepu glupozt napravil pak sem joj rekel naj se nikaj starati sneja se je rešeno i rekel je mikula da to pitanje više ni treba spominjati da se stvar pak ne zakuva i ak te ko kaj pita za mlekaru ti samo čkomi. a to sem se tak zmudril kaj me ne prepoveda da sem joj ja to rekel. onda je sneja rekla naj se nikaj starati brankec ja bum čkomela kak da imam selotepa na zubima. pak nesem nora kaj bi još morala pod razt mleko noziti. i tak je to se zišlo a ja bum drugi put nekaj drugo zmislil za prvi april. pozdrav ot mene. branko. i nek nigde nišče slučajno kaj bi o tome kaj govoril da se razmemo.
- 11:06 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>