srijeda, 23.03.2005.

avijon i banane na vrtu

baž sem si nekaj denes razmišljal tak malko. jerbo mi je preveč bilo dozadno a meni su banane jako dobre za jezti. i tak sem si ja pomizlil u jebate brankec. jerbo sem ja sebi rekel brankec al tak ne uobičavam nek si velim ja il bilo kak drugač dok mi čez glavu tak nekakove mizli prebegavaju i išču puta za vun. i velim ja tak sebi v glavi u jebate brankec kakova je meni ideja pala na pamet. i mizlim si ja tak sam sebi kak bi to bilo baž super da se na moj vrt zruži nekakov ot oni avijoni tranzportni veliki kak pol vulice kaj preletavaju ot jene zemlje vu drugu i prevažaju kojekakove stvari koje se nemreju voziti vu kamijoni il bilo kojem srectvu druge fele. i da taj avijon vu sebi banane prevaža. jerbo su meni banane baž prefeč fine i dok si jih kupim onda jih samo jem i jem i nemrem jih se nikak najezti kak so mi preveč fine. a da se na moj vrt jeden takov avijon vruži il da samo opane z neba i da ž njega se banane scure vun kolko ih god vnutri ima. u al bi to bilo veselje. al da se ni slučajno nebi vužgal kaj bi ekzploderal kak oni na televiziji jerbo to nebi bilo dobro jerbo bi se banane zgorele i jebež ga onda i celoga toga pozla. i kaj si opče more nešče takovu glupozt i zamisliti. nek ak se več i mora vužgati onda nek se zruši na nečiji drugi vrt a ne baž na moj jerbo mi jebada takove fele opče ne treba vu ovo vreme dok imam drugoga pozla. i kaj bi ja to onda moral razčižčavati i čiztiti i to. e nebi brankec to delal. i tak da taj avijon opane a onaj čovek kaj ga je vu moj vrt nateral da ostane živ i celi i zdravi jerbo da se njemu kaj dogodi jož bi mi se banane zgadile a to opče nebi bilo dobro. si zmislite to da ja imam pun vrt banani a da jih nemrem jezti kakova bi ti nesreča bila. i tak se taj avijon zruži i ja bi mam otbežal na vrt a tam se žuto ot banani. mam bi pojel jeno stodvajzt komada a to se nebi niti osetilo jerbo se vu takvima avijonima prevaža bar bar oko pecto miljona komadi il jož dve hiljadarke i više jerbo kaj bi avijon bezveze benzina trošil za sto dvezto komadi banani jerbo mu se to opče nebi splatilo prevažati. jerbo neje avijon kak moj traktor kaj bi trošil po dvajspet litri nafte nek on potegne bar bar trizto litri sam tak. i dok bi si ja malko pojel onda bi brzo otbežal po davoricu i rekel bi mu davorica el znaž kaj je novoga a on bi sigurno rekel a kaj je novoga brankec. onda dok bi mu rekel kak je na moj vrt avijon z bananami opal on bi načizto opal v nezvezt jerbo su i njemu banane preveč fine. i onda bi mi vutome iztome danu nanosili bar bar oko dvezto miljona banani v podrum kaj se ne pokvare i kaj bumo jih mogli jezti celo leto. tolko je to banani. za celo leto. i onda bi lepo otišel do popa i dal bi vu cirkvi preglasiti da ko got oče nek dojde na moj vrt banane jezt i to bi se skupilo čudaj ljudi i si bi jeli banane i to bi bila prava fežta i pol. a ja i davorica bi lepo pive pili i gledeli bi kak ljudi jedu banane i to bi bila prava stvar za televizor nasnimiti. super bi to bilo. samo ko zna kut ti avijoni se halabajzaju i koji su njihovi pravi puti. ja znam gda gda avijona visoko na nebu videti al što zna kaj taj prevaža. morti baž i banane što bi ga znal. e tak bi to bilo i tu pogovora nema. samo kaj se to meni nemre dogoditi nek se navek dogodi onima kojima banane nesu dobre i to onda sve pot kvar otije. tak je to. a sat lepo pozdrav ot mene prijateljski.
- 16:03 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>