srijeda, 09.03.2005.

i nek se zna

štakor je fcrkel. samo tolko i nek se zna. i to baž denez vjutro negdi okraj pol devet devet. taman mu je pret pol vure baba zlata skuvala prežganu juvu i vnuter mu namrvila frižkoga kruva i onda je išla glet jer morti kaj pojel a on je samo ležal na meztu kake mrtev. i neje se pomical niti za milimeter. onda ga je baba zlata onak malko zdrmala sim tam al on niti da bi. se pomeknul il bilo kaj drugo k tome sliđno. onda je malko vužgala rolja jerbo si je mizlila da se morti otmrzne il da mu mozek spredela al neje čak niti to pomoglo. i negdi okraj dvanajzt vur je dožla po mene kaj mi je to se spripovedala i rekla mi je dečec ja te prosim kak se bog prozi kaj bi ga išel zakopati kak se spada. najreši bi ju poslal bok zna kam al mi ju je bilo žal jerbo je tak ručala kaj da su joj si spomrli. onda sem lepo zel štija i rekel sem joj ajt baba zlata idemo to zbaviti kaj bu več jemput mir za se veke nebezke. onda sem ga zakopal i jož mi je i držalo ot štija tak lepo puklo jerbo je zemlja bila trda kake vrak ot te zime silne i zmržnjena. al se to ne računa. baba ga je dela vu rupu i ja sem ga zametal. onda je baba zlata zmolila očenaža i rekla je nek mu je leka crna zemlja. onda sem joj rekel je baba zlata baž mu bu leka morež si mizliti kad je meni štijača pukla na pol ot te silne nepodopžtine. onda je baba zlata rekla da mu sat ide složiti križa a ja sem lepo otižel doma jerbo ja vutima bedaztočami neču sudelovati jerbo ja nesem malo dete il kaj sliđnoga. i tak sem onda malko bil vuni i malko sem se z đekicom igral. da to samo vidite. ja njemu hitim gruđvu snega a on onda išče išče i išče i nemre najti jerbo je saj sneg beli kake sneg i onda laje jerbo je srdit a to je baž zanimljivo promatrati i tak. i onda dok najde kam je gruđva opala jerbo navek najde jerbo ima noza pravoga kaj oseti se na kilometer. onda kopa kak nori. i taman ja da bum otišel se gret v hižu kat ti eto babe zlate i veli ona meni čujež brankec nekaj bi te štela pitati. a velim ja njoj a kaj baba zlata. a veli ona meni znaž meni je micek bil jako dragi a on je sad vmrl pak sem si ja mizlila kaj bi otižla k popu i kaj bi dala za njega mežu služiti. onda sem joj rekel da neznam al da si mizlim da pop baž i nebu štel za štakora mežu služiti. al onda mi je prava ideja sinola v glavu i rekel sem babi nek samo veli da je to za miceka a nek ne veli da je micek njezin pravi prafcati štakor fkrepani. i onda je baba zlata rekla da bu tak i napravila a ja sem si taman pomizlil da ona baž i neje čizta v glavi nek da joj nekakove crne ofce prezkaču sim tam sim tam pak joj mozga spomute. i taman dok mi je to prežlo čez mozag đekica se je v mene tak zaletel kaj me je skoro vružil na zemlju. i onda sem si taman pomizlil. viž viž vraga nek ide baba zlata za miceka mežu zaplatiti jerbo bi i ja za đekicu izto tak napravil da mu se nedaj dragi bog i si sveci nebezki skupa z blaženom djevicom marijom i petrom i apoztolima nebezkima sima skupa otjemput i da mi se nekaj dogodi jerbo je on meni najbolši cucek na svetu i to sto pozto i tu pogovora nema. tak vam je to. a sad pozdrav ot mene i laku noč.
- 19:33 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>