ponedjeljak, 07.03.2005.

micek

dožla je denez vjutro k meni stara baba zlata suzeda treča hiža ot mene poprek puta a ja sem taman jož spal kak zaspan. i doje pravac mama v moju sobu i veli ona meni branko branko jel spiž. a velim ja njoj spim vraga kat si me zbudila a kaj očež. a veli ona meni dožla je baba zlata i nekaj te hitno treba. a jasem si taman pomizlil sat sigurno oče kaj bi joj z dučana kakove bedaztoče donezel il sliđno i to mi je mam dožlo poprek glave i takove bedaztoče kaj me idu budit za glupozt. i velim ja mami sigurno je to pak nekakova glupozt nek joj reči nek ide doma i da dojem pozle k njoj. a veli meni mamm no zdigni se branko i odi joj pomori viž da je stara i to. i tak sem se ja lepo zdigel mada mi se opče neje dalo i lepo sem se oblekel i velim ja babi no baba kaj očež reči sat. a veli ona meni odi dečec ako boga znaž. odi ja te prosim kak se bog prosi. a velim ja njoj no baba reči kaj očež več jemput. a veli ona meni odi k meni kaj buž videl kakove probleme imam. i tak sem ja lepo otižel k njoj. a baba zlata je sama na celome svetu i nigdi nikoga nema i tak sama živi več sto let il tridezet i osem i ko bi to več se popamtil. i nema joj niko pomoči bilo kaj kaj joj treba nek navek k meni doje dozađivat. dok sem došel v hižu mam kaj me neje znoj zdeni oblejal. jerbo je pri njoj takovo čudo kaj da je opala atolzka bomba il kaj sliđnoga. a velim ja njoj baba pa kaj malko ne pozpraviž te prnjke i to sve. a veli ona meni no brankec kaj bi pospravljala kat bu zutra pak se tak kak i je. a velim ja babi zlati a kaj to tak smrdi tu pri tebi kaj da suzet boltina prek tvoje kujinje gnjoja na polje prevaža. a veli ona meni a to me je stizlo po noči pak mi se neje ižlo vun na tu zimu pak sem vu ovu kutiju se zbavila a nesem ju jož vun znezla. a meni je mam bilo prek pol noči i samo kaj mi neje dožlo na bljuvanje kak mi je bilo težko vu želucu. jerbo je to tak smrdelo kak čudo jeno. kaj da cucki bezni po gnjoju droba ot pajceka krepanoga razvlače. onda sem joj rekel prvo ti baba to znesi vun onda se bumo dalje spominjali. joj dok je prežla kre mene skoro kaj se nesem vružil kak pokošen ot kozilice il sliđno. i dok se je vrnola velim ja njoj no baba zlata reči kaj si me zvala kaj me trebaž. a veli ona meni joj branko stražna me je nesreča zadesila. a velim ja njoj a kakova nesreča. a veli baba zlata moj micek opče viže neče nikaj jezti. neče jezti velim ja njoj. a veli ona neče ni da ga zlatom prosiž. a velim ja njoj a jel zmršavel kaj. a veli ona je jako. onda sem ju pital a kolko dugo neče jezti. a veli baba več dva dana. onda sem ju pital i kaj bi ja sat trebal ž njim. a veli baba ja sem si mizlila kaj bi ti njega malko pogledal pak bi morti znal kaj mu je i kakovi bi mu medikamendi trebali. i tak ja velim babi čujež baba ja ti nesem nikakov veterinar il dogtor kaj bi mačke lečil. a veli baba pak branko pak to neje maček. a velim ja njoj a nek kaj nek maček. a veli ona odi sim kaj buž videl. i tak je baba došla do peči one jedne kaj na plinzku bocu ju prikapčiž pak si čaja skuvaž il kaj slično i lepo je otprla rolja a ja imam kaj za videti. vnutra v rolju je bil jen takov odurni štakor kaj sem se ja zamalko zbljuval ot zla kaj mi je vu glavu vudrilo. a veli baba zlata branko pak micek neje maček nek je to moj mali mišek pogleč kak je lepi. a štakor je samo zbečil one svoje joči odurne i zube nakesil kaj sem si taman pomizlil e sat dok skoči na mene i prime me za vrat i samo mi onu malu žilicu pregrizne kaj mi krf sprevađa levo dezno i ja mam skrvarim do kraja i gotovo. a velim ja njoj baba pak jel si ti ponorela il kaj. neje to nikakov mišek nek je to štakor kake do lakta velik pak kaj ga držiž v rolju. a veli baba pa držim ga v rolju kaj mu malko nakurim dok je baž stražno zima. onda sem joj rekel čujež baba ja ti toga štakora nebum lečil jerbo nemam ni volju a niti žifce al kolko mi je za videti da jož i nebo zdržal dugo jerbo je zbečil joči i samo kaj ne fkrepa. a baba mam vudrila v plač i narekat joj branko zleči ga zleči ga ako boga znaž a kaj bum ja bez njega on je meni se na svetu. onda sem joj rekel čujež baba ja bi njega zlečil al stvarno neznam kak. nek mu probaj dati jenoga plivadona il kaj sliđno pak mu bode bolje. nasitno mu ga zmrvi i deni vu vodu i gotovo. i ja neznam kak bi ti drugač pomogel. a veli baba zlata a kaj ak mu to ne pomore. e onda sem joj rekel e baba zlata onda ga lepo deni vu jenu kutiju i odnesi ga pravac k nekakovome veterinaru pak ga bu onda on zlečil jerbo on ima i inekcije i slične naprave ot toga značaja. i onda sem se samo fletno okrenol i zletel sem z hiže vun kak so me noge nosile brzo jer nebi jož dugo zdural ot te silne mučnine i smrada koji mi je čez nos vudiral pravac vu želudec. i dok sem došel doma mam sem si legel jož malko spat kaj mi se mozak prečizti. bum pital babu zlatu zutra kak je štakor pa vam natipkam ak baž koga i zanima. pozdrav ot mene sat i prijateljski. branko.
- 18:26 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>