utorak, 15.02.2005.

dok nas je deda i sneg

fčera je bil sveti valentin. a navek dok je sveti valentin ja se setim kak je mene i davoricu dok smo bili mali deda ot davorice tak lepo zajebal kaj je to bilo čudo jeno. jerbo je to bilo jož tam negdi dok smo bili mali il smo ižli v drugi razret il koji več. i lepo sem ja den prije dožel k davorici i veli nama deda ot davorice i dečki el vi znate kaj je zutra. a velimo mi njemu neznamo. a veli deda e dečki zutra vam je sveti valentin. a na svetoga valentina što se prvi zdigne taj dve sređe grabi. i onda nam i meni opče nikaj neje bilo jazno pa sem ga pital a kak to mizliž deda. a veli deda e lepo zutra ko se prvi zdigne i ko otije tam v seču na vrt taj bu razno i razna čudeza tam nažel. a pitamo mi njega a kakova to čudeza mizliž deda. a veli on nama je dečki male ptiđice zutra budu celoga grma napunile z sakačkemi igračkami i budeju frulice donezle i kola z konjima i jož je on nama sakačke bedaztoče nadrobil kaj su na mam vuva zatitrala ot miline. a veli njemu davorica el bu i pižtolja. a veli deda i pižtolja i pužke i metki i sakaj. a veli davorica e da znaž deda ja se bom prvi zdigel i bum si se te igrađke pobral i gotovo. a veli njemu deda je davorica al moraž iti jako jako poztija kaj se ptičice ne splaše jerbo odlete pravac vu zrak i viže nebu ni frulic ni konjov ni ničesa i zato lepo moraž bos iti do seče. a velim ja dedi je deda a kak pemo bosi ak je vuni sneg do kolena. a veli deda je neznam ja al ak nepete bosi nižt od igrački. a veli davorica ja pem i bos makar se dva dana ne obuval. i tak sem ja lepo otbežal doma i rekel sem mami da bum spal pri davorici a ona je rekla da morem. i tak smo si mi onda lepo navinoli jenu vuru kaj nas je zbudila jako rano veđ okraj sedem vur. i velimo mi dedi e deda mi sat se idemo otšuljati do seče po te čudnovate igračke. a veli nama deda vredu je dečki al samo jako jako postija kaj jih ne poplažite a ja si idem gotnoti malko rakije i bum gledel z dvora kak se vi šuljate. a veli davorica njemu al deda ak nam slučajno poplažiš ptiđice ja te vmorim. a veli deda naj se ti nikaj starati ja bum čkomel kake kamen. davorica je zel jenu vređu vu koju bumo nahitali te se igračke i onda smo se dobro oblekli kaj nam nebu zima al si cipeliše bogme nesmo obuli a ni štomfe kaj ne poplažimo male ptiđice. i tak smo mi polako i krenuli. prvo smo otbežali do štaglja i onda smo lepo zišli čez zadnja vrata ot štaglja vun i onda smo se počeli šuljati onak pošulječki kak nekakovi pravi prafcati indijanci z divljega zapada il sliđno. i tak smo mi malko se šuljali kat otjemput je mene počelo stražno zebsti za noge i velim ja davorici čujež davorica mene stražno zebe za noge i ja bogme nebum mogel zdržati kaj bi došel skroz gore do seče. a veli meni davorica no brankec pak naj biti smežni kak nebi zdržal pak si samo zamizli kaj nas tam gore se čeka i kakove divote i krazote. a velim ja njemu a jel buž ti zdržal. a veli davorica pa kak nebi to je dečja šala. i tak smo se mi onda tak pomalko šuljali i mene je počelo tak zebsti za noge kaj da me nešče z miljon mali iglic piče po nogaj onak otjemput bez da bi preztal. i velim ja davorici čujež davorica jebež ti te igrađke i se to skupa ja nemrem dalje. brzo sem se okrenol i počel bežati k štaglju. kak so mene noge bolerle ja vam to ljudi opče nemrem natipkati jer je to bilo čudo jeno svecko i ja sem si taman mizlil da mi budeju si przti otpali. samo sem prejuril kraj dede kak avijon brzi nebezki i brzo v hižu kre peči. al dok se je davorica počel drečati to da ste vidli ljudi kaj sem ga ja poprek zaprtoga obloka čul v hižu kak se dreči. vriščal je kak da ga z pilicom za železo režu napoprek i jož kak da ga z turpijom turpijaju uzput. i onda je to čula mama ot davorice i zbežala je z štale vum i bež po davoricu. i brzo ga je donezla v kujinju i dela ga kre peči. al dok je tek onda počel zavijati kak truba na autu od vatrogazcov. a mama je samo vikala pa kam ste ižli norci jeni. a dvorica je samo vriščal i rekel je ižli smo po igračke mama. i taman je nato dožel deda i veli on nama a jesem vam lepo rekel dečki da morate poztija iti jerbo dok se ti davorica zavriščal se su ptičice odletele i se su igračke odnezle ja sem jih na svoje joči videl. onda je mama od davorice rekla dedi da je on jeden idijot idijocki kat naz je mogel na tak nekaj nabrkati i da je bedazteži ot nas. a veli deda je pak sem i ja tak ižel po igračke dok sem bil mali pak zakaj nebi i oni. i onda mu je jož mama rekla da je konj stari i nemorut i jož koje kaj. a veli ona nama pak kak ste mu dali kaj vaz je tak nasanjkal pak nezte vi viže mali. a velim ja njoj pa kak naz nebi nasanjkal kad je vuni sneg. onda nam je mama ot davorice jož skuvala čaja vručega a mene so jož celi den pozle noge bolele ot zime. a deda se je samo smejal kak nori. a veli davorica mama jel su stvarno tam bile ptičice i igračke. a veli mama ma kaj bi bile nek vaz je to taj stari konj nabrkal na glupozt samo kaj se bo smejal. al je meni onda stvarno pukel film i rekel sem davorici naj se ti davorica nikaj žaloztiti bumo se mi njemu veđ osvetili kak na filmu kat tad. al se bogme i jezmo mu se ozvetili i to vam bum natipkal morti veđ i zutra. pozdrav sat prijateljski ot mene.
- 11:21 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>