petak, 24.12.2004.

to se skupa kak je zišlo z borom

denes sem mam zaranja ižel v selo. i morete si zmisliti kaj sem videl. stari franc je prodaval bore. tam na onom iztom meztu gde i sako leto prodaje bore. i ja sem lepo dožel do njega i pravac na prvom meztu vu prvom redu svojega bora sem videl. kojega sem si ja odabral fčera v boriku. i skoro i otpiljil. i tak si ja mizlim el je to el neje. i bil je. a kre franca staroga idijota pijanoga je i piljica bila. ona ista lepa mala piljica ot davorice. a vučjaka njegovoga fala bogu neje bilo nigde v blizini. a to je bilo baž jako dobro jerbo su cucki jako opazna živina i on bi mene mam po duvi sprepoznal i ižel bi me mam dalje klat. i veli meni franc kaje branko el imaž kakovo pitanje. a velim ja njemu nemam franc nikakovo pitanje nek bi te samo nekaj pital. a veli on a kaj. a velim ja njemu a gde si franc tak lepu piljicu kupil. a veli on meni e branko ne moraž ti baž se znati. i to je bilo baž bezveze jerbo nigdar za tu piljicu neznam gde ju je što nabavil jerbo mi je izto tak i davorica rekel da ne moram ja se znati. a veli franc meni ak baž moraž znati narazla mi je v boriku. a velim ja njemu pa kak ti je narazla v boriku pa kaj tam ne raztu samo bori nek i piljice. znal sem ja jako dobro otkud mu ta piljica samo sem se malko delel bedazt kaj me ne sprokuži. a veli on meni e kat ti velim tak branko onda je tak. i veli meni franc a el ti ne treba bor branko. a velim ja njemu treba mi al si ti franc malko prezkup jerbo tržiš bore po tridezet kuni. a veli meni franc a kolko ti imaž. a velim ja njemu imam franc samo petnajzt. a veli franc imam ja jenoga i za petnajzt. i porine franc ruku met bore i zvleče taman onoga bora ot davorice kaj si ga je otpiljil. i veli meni franc gleč branko kak je ovo lepi bor samo kaj nema vrja pa ti ga dam za petnajzt kuni al kaj če ti vrj nek gore nekakovoga mašlina zavežeš i to bu ajnc a. i onda sem ga kupil za petnajzt kuni toga iztoga bora kaj ga je davorica fčera v boriku otpiljil z iztom svojom piljicom. eto nebi čovek niti poveroval kak je svet mali. a kaj sem drugo mogel nek kupiti toga bora bez vrja kat nizem imal viže nofci jerbo sem jedva jedvice i tih petnajzt kuni nažel v jenom ormariču doma. i onda sem ga lepo privezal za biciklin i lepo ga otrival pravac doma. i dojdem ja tak v dvor a veli meni mama joj branko kak si lepoga bora kupil. a velim ja njoj je mama baž je prekrazni. i ja ga lepo otvezal a mama dok je vidla da nema vrja samo se je prijela za glavu i veli ona meni branko branko ti norc jeden pa kakovoga si to bora kupil. a velim ja njoj a kakovoga mama pak je preveđ lepi bor jerbo si to i sama rekla. a veli mama pa lepi je al kaj ti to vredi kad vrja nema pak el si ti sponorel kam bomo pika deli. a velim ja njoj joj mama ja to opče nezem videl da nema vrja. to me je onaj franc prokleti zajebal dabog da bi mu si bori sprli vu boriku i zesužili se. al sem ja znal da neje tak samo sem se moral pret mamom tak prenavljati da me ne sprekuži. a veli ona meni mam moraž iti branko nazaj v selo i nek ti mam zameni bora. a velim ja njoj je mama ja sat nejdem v selo ni da sekire padaju jerbo sem se požteno narival toga bora ot davorice do doma a nebi mi ga ni štel zameniti kat sem ga jož fčera kupil. i tak sem ju jož malo nagovaral i rekel sem joj mama ti se naj nikaj starati ja sat začaz toga bora tak sredim kaj bu to za milinu. i tek se je onda malko sprimirila. i onda smo lepo nakitili bora i ja sem del pika na jenu granu koja je bila najvižeša i baš sat bor lepo zgledi. samo kaj je pik malo na jenu stranu al to opče nema veze a i ne sprimeti se dok se gledi z vulice. i lepo smo deli gore svečice i sad boriđ lepo svetli baž tu na meter ot mene gde sat natipkavam. i diši kake čudo po sami borovini i po boriku. i se je baž lepo samo kaj me jož na onom meztu gde me ja onaj bezni vučjak vgrizel gda gda onak malko spreseče al bode i to prežlo kak i se drugo. a davorica je morem vam reči bogme lepe fasunge dobil doma jerbo je zmislil da ja nešče prek noči z mojega štaglja fkral bora pak su morali njegovi iti drugoga kupovat. bil je denez pri meni dok je kakti dožel po bora i pol vure je samo čkomel i zmižljal kaj bu rekel dok dojde doma a gde mu je bor. onda je to zmizlil samo tak otjemput. al je sejeno doma lepo najebal dok ga je je jotec prijel za šiju. tak vam je to bilo zoti bori ovo leto. a drugo bomo pametneže napravili rekel je davorica jerbo več ima novu ideju. al mi ju neje štel reči do k letu. i tak smo se lepo dogovorili da pemo skupa na polnočku al ga valjda bodo njegovi puztili a ak nebodu onda bo itak pobegel. a mene mama bode puztila tu pogovora nema jerbo k meži bilo koje fele navek smem iti niti da je poledica il kaj drugo. i tak sat lepi pozdrav ot branka i sima vam skupa želim sretan božič u miru i vezelju i blagoztanju. i kaj bi sega imali i piti i jezti i sega skupa. i sima laku noč. i vidimo se na polnočki. branko.

- 18:08 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>