ponedjeljak, 20.12.2004.

v lovu

fčera je bila nedelja i zato je denes pondeljek. i tak jeden za drugim idu dani i prolaze. i tak sem ja fčera vjutro lepo spal i čujem ja kak meni nešče govori. branko baranko a kad se ja zblecnol a to moja mama. a veli ona meni branko pak el ti ne misliž iti k meži. a velim je njoj pa mislim mama a kolko je vur. a veli mama tolko je vur kaj ak mizliž iti moraž se mam zdiči i to mam vu sekundi. i tak sem se ja lepo zdignul i vmil se na brzinu i oblekel si morem vam reči najlepše odelo kaj imam pri hiži kaj si oblačim samo na uzkrz il za polnočku jerbo sem znal da ide k meži i jena mala kaj mi je bogme zapala za joko negdi prije dok sem se na traktoru vozil po selu. i jož sem si oblekel jenu novu ganc novu rubaču načisto belu kaj mi je mama kupila dok je prožli tjeden ižla z suzedom jozipom v đurđevec cipeliše si kupovat v robnu kuču. i tak sem se ja lepo oblekel i obul i hitil na sebe kaputa jenoga zimskoga kaj ima krzno oko vrata kaj mi nebu zima dok sever lupi i lepo sem krenul k meži. i taman se ja zavinem za čošek a kat tam diregt i pravac na lovca naletel kaj je v lov išel. i pitam ja njega a kam idež lovec a veli on meni pak v lov branko pa kaj ne vidiž. a videl sem da ima pužku i cucka jenoga kaj mu je dok je bil mali repa odrezal al sem ga to samo tak priupital iz priztojnozti. a veli meni lovec el idež z menom branko. a velim ja njemu no lovec pak naj biti nori pak el ne vidiž da idem k meži. a veli on meni no branko pak k meži morež iti saku nedelju a v lov nemrež. a velim ja njemu no i kaj bum ja z tebom v lovu a nemam ni pužku ni nikaj. a veli on meni pa buž lepo malko se sprehodal po čiztomu zraku i buž videl kak se puca i to. a pozle lova lepo idemo v klet od maloga zdenka dragecovoga jerbo bumo dečka krztitli i bu za piti i jezti i baž nam bu lepo. i tak si ja malko premišljal i mislim si ja el bi išel i nebi. a velim ja lovcu em išel bi al si se lače zamažem. a veli lovec no branko pak lače se operu. i onda sem odlučil da idem z lovcom v lov. jož sem ga pital el smem si kakvu toljagu vusput otrči kaj ak kakva živina il zec na mene naleti kaj ga zatučem na meztu al mi je lovec rekel da to nebi bilo humanizirano i onda nisem nikaj ftrgel. al sem ga pital a kaj ak na mene naleti divlja svinja il jelen z rogima na mene navalji al je lovec rekel da ne moram biti v straju jerbo vu tom polju nema ni divlje svinje ni jelena samo zeci i fazani i gdi koja srna. onda sem ga pital a kaj ak srnjak z rogmi na mene navalji i onda mi je samo rekel em branko naj biti smežni. onda ga viže nisem nikaj pital po tom pitanju. i tak sem lepo ižel z lovcom a njegova kuja dona je polako skakala okraj naz. i dožli smo na jeno mezto gdi su se si lovci morali najti a bilo jih je bogme dvajst da ne preterujem. i tak je jen lovec kaj se zove lovnik se popisal i lovec je rekel da sem ja njegov gozt pa je i mene zapisal. i onda smo si gotnoli sakoj malo rakije z jena sprešane flašičke i krenoli smo. ja sem lepo hodal kre lovca i užival sem v lepome frižkome zraku. a kat tam otjemput pred lovcom skočil zec i taman se na mene zaputil a ja si zamislim u jebate a kaj sat ak na mene navalji i lovec ga oče upucati i fula i mene potrefi. i onda sem si naglo čučnol za saki slučaj kaj metek ober mene othuja i lovec je potegel pužku i opalil a zec se samo skopital i oztal ležati na meztu. i dona za njim i prijela ga za šiju i donesla do lovca. a veli lovec njoj bravo dona pametni cucek. al to bi i moj đekica izto tak napravil to morem garanterati. i onda veli meni lovec e branko sat buž ti lepo meni nozil zeca kak pravi stažizta a ja ga pitam a kak to. i onda je lovec lepo zavezal špagu zajcu za prve noge i za zadnje i lepo ga del meni na leđa kaj sem ga nosil. i jož se je tak malko hodalo i pucalo i par lovci je i fazane potrefilo al jih je viže fulalo i to je bilo baž smežno pak sem jih malko i zajebaval da su čoravi. al onda je počela bogme prava jebada. kak je bilo se topleže tak je i zemlja počela odpužtati a samo je oranje bilo pred nami. bil sem blaten do kolena kak pajcek a velim ja lovcu esi me lepo najebal lovec kaj sem kak svinjče blatni a veli lovec no branko kaj se staraž se se to opere. i tak malko po malko i dožli smo i do kleti ot zdenka. u kak je tam bilo toplo to vam nemrem opizati a gulaš je tak dišal kaj je to bila milina ot arome rajzke. a veli lovnik zdenku e zdenko kucno je i taj čaz kat čež ti platiti za greje koji si napravijo prema ovoj jadnoj divljači što si je ubijo i osakatijo. i onda je tam bil i jeden sudec kaj je sudil zdenku jerbo je ubil jenoga fazana i tak su ga osudili na četiri batine. i zdenko si je moral leči na jenoga fazana i dve pužke ot drugih lovcov i onda je jen lovec kaj mu je bil kum moral ga lupiti četiri put poprek pleč. i onda dok ga je lupil četvrti put a si lovci z svojemi batinami po njemu razpalili. a zdenko je samo skočil kak zec na zadnje noge i bež v jarek. u al je to bilo vezelje pravo. i z pužkami su pucali i čudo jeno. a veli jen stari lovec e zedenko si videl kak si sat dobil a da si fulal fazana nebi ti nižt bilo. a veli jen drugi lovec tom starome no je martin ti nisi nigdar ni dobil kat nizi nigdar nikaj mogel ni potrefiti. a veli martin jel ja jel ja. ja jož i sat potrefim i komarca vu letu. a veli ovaj lovec kaj ga je zajebaval nebi ti ni slona mogel potrefiti da mu krila zraztu. a veli martin ti buž meni to rekel ti. i veli njemu martin ajt hiti škriljaka v zrak pa da vidiž. i taj lovec hitil škriljaka i martin potegel i diregt škriljaka potrefil kaj se je samo zvrtel v zraku i opal na zemlju saj pun rupi. kak je tek onda bilo veselja i si smo se smejali kaj so nas cereva žuljala ot smeja. a veli onda tata od zdenka a sada gozpodo lovci idemo jezt. a ja si pomizlim e to so prave prafcate reči. a kaj je bil fini gulaž kaj da ga je anđel nebezki mežal. a ljut kak feferonka ona mala crvena. ja sem pojel tri puna tanjera. a gemižt je pozle pasal kaj da i ne opisujem. i onda su su si šalili i bila je jena tak dobra atmozvera kaj bi si čovek samo poželiti mogel i baž mi je dožlo v glavu kaj bi i ja bil lovec jenoga dana. to sem si baž vutom čazu poželil. i tak smo pili gemižte lepo do pred noč i baž je bilo lepo. i onda su se lovci lepo počeli razilaziti i veli meni lovec i branko jel idemo i mi. i onda smo otižli. i veli meni lovec i branko el ti je bilo lepo. a velim ja njemu da znaž da je. a veli lovec meni baž bi i ti lepo mogel stažerati i biti lovec. a velim ja njemu e da znaž da bi baž štel jerbo nema te meže koja bi bila lepža ot ovakovoga lova. a dok sem došel doma bolje da i ne natipkavam. mama se je samo prijela za glavu i počela je narekati kak da su joj si spomrli. branko ti jen norc i bedak se si si odelo znižtil vučem sat pež k polnočki. jerbo so mi se lače bile poprek blatne. a onaj zajec ot lovca mi je sega kaputa i rubaču skrvaril. mama dok je tek to vidla vikala je kaj sem pomizlil da mi si bubnjuđi spucaju. onda sem joj rekel mama naj nikaj vikati se se to oprere. al ona je samo vikala i vikala i rekla je da me zlema kak vola. onda sem načizto poludel i rekel sem joj e da znaž mama da se na ovo moraž privđiti i crta jerbo bom i ja lovec i točka uskličnik i samo sem se slekel i otižel v sobu i spat. tak je to bilo. i ni me opče bilo briga kaj viče il ne. pozdravlja vaz se skupa i zajedno branko.
- 19:57 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>