petak, 10.12.2004.

pizmo

denes me je vjutro đekica zbudil. jerbo jer lajal kak nori i ja sem mam znal da je k hiži požtar dožel. jerbo je đekica jako jako dobri cucek al požtara baž ne podnaša a ja opče neznam zakaj. i navek dok požtar dojde on laje kaj se oče raztrči. kaj ja navek pomizlim da mu buju se lampe spopucale. al požtar več zna kakova je situvacija pri nama i zna da ga đekica nebi nigdar vgrizel i onda on samo ide a đekica laje i laje i odmekava se ot požtara i onda tak požtar uzpe dojti v hižu. rekel sem ja njemu čujež požtar moral si ti njega dok je bil mali vritnuti il za vuvo potegnoti pa se on tebe seča i sat ti se oče ozvetiti jerbo je đžekica jako pametni cucek i nebi on na tebe zabadav lajal. al veli požtar da je to glupozt a on je svecki čovek jerbo je celo selo obišel pecto put i viže i celu okolicu. onda valjda on zna. i pitam ja njega i onda požtar jer si mi kakovu čeztitku donesel il kaj za platiti kakovoga računa a onda bolja da i nesi k hiži išel. a veli on meni brankec danaz samo jeno pizmo i to baž za tebe. a velim ja za mene. a veli požtar za tebe. i sat si ja mizlim u jebate a kakovo bi to pizmo moglo biti jerbo se ne sečam gda sem ja zadnji put dobil pizmo. dobim ja tu i tam kojega emajla al i za to vele neki ljudi da je i to pizmo al samo u elegtroniđkom obliku al to baž za mene i neje pismo jerbo z tim nemreš ni peč potkuriti il kak bi moja mama rekla da si z tim nemrež ni rit obisati. nek nikaj. i onda sem požtaru potočil dva deci vina i on je to strusil na ekz jerbo mu se je jako žurilo dalje i lepo sem ga otpratil. i vrnem se ja lepo v hižu a kat imam kaj tam za videti. a na stolu me moje pizmo čeka. i baž vam morem reči da sem bil iznenađen. i onda sem tak stal pret tim pizmom jeno tri četiri minute a to bi bilo negdi dok nabrojiž do dvesto jerbo jena minuta ima šezdeset sekundi al niti jeden čovek nemre brojiti točno kak vura nek se navek malo zatera i veli suzet jozip da bi trebalo nabrojiti do sto ozamdezet i da bi to bile tri minute al sem ja probal i navek sem došel do okraj dvezto jerbo se preveč zateravam. i mislim si ja celo vreme ko bi to mogel biti i onda se zmislim. i mislim si ja tak pa branko jezi bedazt lepo odpri pizmo i mam buž znal i onda sem tak i napravil. a kat tam imam ja kaj za videti. to je meni pizmo pozlal moj prijatelj ratko. a ratko je prije tu živel dok je bil mali pri svojoj baki i onda smo se ratko i davorica i ja navek skupa igrali i bili smo navek skupa. al se je ratko onda otselil u grad i sat mi je pozlal pizmo. znal je negdar posle dojti k baki na praznike preko leta dok so bili prazniki i onda smo pak bili si skupa al ga več jeno dve lete opče neje bilo. i napizal je vnutra ovak. dragi branko ja sam dobro. i jož koje kaj. i onda je napizal ovak. ja saki dan čitam to kaj ti natipkavaž po internetu i baž mi je to lepo jerbo se navek setim kak smo se igrali dok smo bili mali. i onda mi je napisal ja branko u subotu imam rođendana i onda bi štel kaj bi ti došel k meni u petek i skupa z davoricom jerbo bude fešta pa kaj bumo feštali i kaj te upoznam z jednima svojima prijateljima koji izto tak čitaju kaj ja natipkam jerbo veli ratko da me očeju upoznati a to mi je baž čudno kaj me oču upoznati jerbo oni mene uopče ne poznaju. i tak sem ja to lepo se prečital a dole je pizalo lepi pozdrav ot ratka i pozdravi mamu a mi se vidimo i čujemo jerbo te još budem zval. a to valjda na telefon. i veli mama i onda brankec a koj ti je to pisal. a velim ja mami mama ratko je pisal. a veli mama a kaj oče. a velim ja njoj pozval je lepo mene i davoricu k sebi v zagreb na feštu jerbo ima rođendana i onda denes lepo pemo. a veli mama v zagreb. pa branko jer si ponorel il si poludel il kaj. nepež ti nikam a ne v zagreb. a velim ja mama pak zakaj nebi išel ak nas je ratko pozval. a veli mama pa jer ti znaž gde je zagreb daleko boguizanogu i jer ti ne slušaš kaj vele na dnevniku da su tam sami mafijaži i da se puca kaj te jož neko strelji il te tranvaj pogazi il ti se kojekaj more dogoditi. i kak bi opče i išel. a velim ja mami pa z vlakom a kak bi išel. a veli mama a to si branko mam zbij z glave i točka. i onda sem ju jož tak nagovaral i nagovaral i onda je rekla onda ak davoricu puzte njegovi onda idi i ti al davorica nebu smel nikam i ja to tođno znam. a velim ja njoj to bumo jož vidli. i onda sem se mam k davorici zaputil. i dok sem došel tam i lepo mu to sve spripovedal a veli davorica u jebate branko kak je to super ideja mam idemo v gorice kaj si natočimo jenoga pet litraka za put i pemo v zagreb. a velim ja njemu a jel te tvoju budu puztili. a veli on meni pa branko jer si ti ponorel pa normalno da me nebudu puztili pa jer ti znaš gde je zagreb. al bum je rekel da bum pri tebi denes i zutra jerbo bumo cele dane nekaj delali il da pemo v šumu. i onda smo se tak dogovorili da bu davorica podnoč došel k meni i da pemo z putniđkim vlakom v zagreb a tak i bu. i ja to jedva čekam a i davorica jerbo je rekel da je navek se štel voziti vu tranvaju i da to jedva čeka. i još je rekel da pemo v zoložki vrt i da tam ima svakavi životinja i skreatura kaj to bog neje videl a nema ni na televiziji i to bu baž prava avantura a kak bu to se skupa prežlo bum vam natipkal čim se vrnem doma. lepi pozdrav sima skupa prijateljski od branka i uskličnik
- 11:52 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>