ponedjeljak, 15.11.2004.

martinje

jasem pravac da vam velim vu šoku. jerbo smo slavili martinje. i to jeno četiri dana za redom. i tak smo onda ja i davorica bili pozvani k jenome pajdašu vu gorice. a on je rekel dečki kaj nebumo slavili martinje vu sredu il četvrtek nek ja složim feštu vu petek i onda kaj budeju svi mogli dojti jerbo kad se vu subotu ne dela. a mi smo onda rekli pa more. al smo ja i davorica sejeno obišli vu četvrtek celoga brega i bogme smo se lepo nakrezali kaj smo jedva jedvice našli puta za doma jerbo to više neje možt nek pravo prafcato vino i to te šupi sam tak i v glavu i v noge i onda više neznaž ni kaj govoriš ni kam hodaš jerbo ti je se sim tam. a mama mi je f petek rekla e da znaš branko da denes nepeš nikam ni pod milim bogom za čuti jerbo si fčera bil kaj nesi za sebe znal. al su i davorici isto tak pri hiži rekli. onda smo se ja i davorica zmudrili i lepo smo se dogovorili da lepo dok si zaspiju da mi čez oblok šmugnemo i da se najdemo pri jenome starome drevu i onda pravac na feštu. i još smo se dogovorili da bu lozinka za šifru tajnu ovak išla. onaj ko stoji pri drevu mora reči stoj ko ide lozinka. a onaj koj dolazi mora reči ja sem lozinka drava. a onaj koji stoji pri drevu mora reči teče. i tak je i bilo. negdi okraj devet vur dok je mama otižla spat a ja čez oblok i na mezto. bogme sem se požteno smrzel dok davorica neje došel jerbo je jotec gledel nekakove bedaztoče na televizoru i onda on neje mogel šmugnoti. i vidim ja da nešče ide i velim ja stoj ko ide lozinka. a veli davorica drava i velim ja teče i tak smo mam znali da smo to mi a ne slučajno nešče drugi il treči. i za dezet minut eto ti nas več pri kleti od toga pajdaša kaj nas je zval. a tam je bilo pravo veselje. i tamburaši so svirali i bila je jena tak lepa atmozvera kaj bi se čovek otopil od miline dok su dečki zaigrali. i tak smo si malko pojeli gulaša kaj je jen kuvar skuval. al je bil ljut kak da je dvajzt feferonki prekuval vnutri. i onda smo malko po malko pili gemište. i lepo smo se z dečkima spominjali i polako popevali i tak dalje. a bil je na toj fešti i jeden dečko kaj je malko bedazt dok si popije i stalno je nekoga vraga zaiskaval jenoga dobroga dečka kaj je na bajz igral. i stalno mu je govoril znam ja tvoju seztru ima dobro dupe i tak jož slične gluparije i to tak dugo dok tom dečku kaj igra na bajz nije to dojadelo i veli on meni branko ako boga znaš mekni ga odotut jerbo mu bom inače glavu spotrl. i onda sem mu ja rekel čujež dečec jerbo je bil mlajši od mene naj se igrati z takovim rečima jerbo to neje za igru nek lepo čkomi. a veli davorica meni branko jesi ti bedazt kaj se puščaš vu takove stvari kaj i ti po nosu dobiž. a velim ja njemu e davorica baž bi štel videti toga koj bi meni noza naravnal. toga mati više nebi sprepoznala. i tak malko po malko ovaj si je poteraval i stalno zaiskaval dok tome dečku kaj igra bajza neje dojadelo i onda je otjemput zdigel bajzna nad glavu si i opalil ovoga kaj je zaiskaval drito vu pol čelenke kaj se je ovaj drugi mam znesvestil. a jen njegov drugi pajdaš skočil i pravac na ovoga dečka kaj je igral bajza navaljil. a dečki kaj su igrali druge inztrumente na njega i tak su se začaz si kriš kraž mlatili nadugačko i na poprek. a velim ja davorici čujež davorica ja mizlim da je ta fešta propala i da mi lepo idemo doma. i tak smo se lepo pokupili i otišli pravac put pod noge. a kak je fešta završila do kraja to natipkati nemrem jerbo dok sem otišel doma više nesem bil tam. i fala bogu kaj smo davorica i ja lepo proslavili martinje jeden den prije jerbo kad je to se tak zišlo. lepi pozdrav od branka uskličnik branko
- 22:31 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>