ponedjeljak, 08.11.2004.

pevec i biciklin i mala motorka

kakove sem bedaztoče senjal ovu noč to jož neje bog videl vu čitavome svemiru a ni odzač s koje god da strane okrenež. ja neznam kolko je točno vur bilo al tak negdi dok sem zaspal samo su mi nekakove slike počele po glavi prebežavati. i točno je ovak bilo kak bum sat natipkal. ja sem taman stal na pol dvora al nesem zaprav stal nek sem to samo tak senjal al vam morem reči da je to bila prava slika kak za stvarno da se je to događalo. baž sem se igral malko z đekicom i pohitaval mu nekakovu tresku kaj mi ju je nosil i samo otjemput čujem ja nekakovo prčketanje za sebom. a ja se okrenol a kat tam imam kaj za videti. pravac i direk na mene ide pevec. sedel je na biciklinu i gazil kak zobnorjeni. i točno sem mu videl v jočima da mi oče nažtetiti bežtija prokleta jena huda. vrtel je pedale kaj sem taman pomizlil sat dok se zapiči v mene kaj mi joči zbije z glave vun. i onda je zakukurikal i zdigel je jenu nogu i spuztil kanđe i diregt da bu meni vu facu jih zapičil al sem se ja naglo zmeknol kak pravi karataž i pevec na biciklinu je samo prehujal kraj mene kak ekzprezni vlak z lokomotivom. i naglo je zakočil i zdigel se na prvi kotač ot te silne nemilice i pak na mene. a ja videl da vrak šalu bere i trkac vu hižu. al kak sem ja bežal tak je hiža bila se dalje a pevec je juril za menom i juril i otjemput mu se je na biciklinu stvoril nekakov mali motorič kaj da ga je nešče privaril švas aparatom. i on ga je vužgal kaj je zaroškantalo kak traktor ot staroga pičpura dok mu je ono auspuv bil zbušen i pravac za menom. ja sem bežal kaj da sem pomahnital al je pevec samo malko stiznol gasa z nožnom pedalom i skoro da me bu dostigel. a đekica je pametni cucek i videl je otjemput on da vrak šalu bere i pravac je na pevca najurišnol. i dostigel je pevca i počel mu je nekakovu cevčicu grizti na motoriču. i otjemput on to pregrizel i benzin je saj scurel i motorič stal kak zakopan. i to je bila prava sreča. e jesem ja znal da je moj đekica stražno pametni cucek al si to čovek opče nebi mogel zamisliti da je baž tak inteligetni kaj bi se tak nečega mogel zmisliti. a ludi pevec dok je to videl skočil z biciklina dole i skoro da je nori bil od beznoče i otnekud vraga je zmogel motorku malu štilovku kaj si imal kaj za videti kak je bila lepa kaj slika a na sliki ganc nova motorka z tvornice zišla. i kresnol ju je zataj čaz i vražja je motorka mam od prve zainat vužgala a inače nigdar neče. nek ju moraš osam devet put zakurblavati dok ne vužge. i pevec navaljil na mene. al sem se ja nekak zmeknol ko pravi ninđa školani i pevec nasrnul na đekicu. a velim ja njemu e to nebuž bežija prokleta đekicu mi ni pipnol i onda mi je pukel film i zel sem rasove i zamanol sam diregt u pravcu na pevca i zbil mu motorku zruk. a pevec kak je videl da je upal u lošu situvaciju samo je spuztil glavu. onda sem mu rekel kaje pevec kaj se sat praviž francuz. zdigni glavu i pogleč me v joči kak čovek čoveka ak nemaž straja. a pevec polako zdigel glavu i poglenul me onak milno kaj je pomizlil da mu se bum smiloval i veli on meni čujež branko naj me prosim te vmoriti jerbo ja opče neznam kaj me je snašlo nek su to vu mene nekakove nečizte sile vušle i štele su obvladati z mojom pameti. onda sem mu rekel čujež pevec vandrač jeden obični jož samo jemput al znaš kaj je to jemput ak ovakovu glupozt napraviž više te nebu ni dragi bog spazil nek ti sekirom glavu otsečem i skuvam te v loncu i pojem z sosom od paradajza i tenfanim krumperom a đekica ti se kosti zogloba. onda je pevec rekel nebum gospon branko više nigdar čazna moja reč. onda sem se samo okrenul na drugu stranu i zel sem motorku i pospravil ju v štagelj na jeno meszto. još sem samo stigel đekicu malko podragati i onda sem se zbudil. več se je taman i daniti počelo. mam sem zišel vun a pevec je več bil na dvoru i čipeljil je jerbo je mama puztila kokoši več bila z koca vun. pravil se je kaj da me opče ne vidi a ja sem si mizlil i bolje da me ne gledi v joči jerbo mu mam z vratom ofrknem prokletoj životinji. đekica je još spal a ja sem potiho se kak indijanec otšuljal i zel z škrinje komat rebric kaj me mama nebi vidla i odnesel sem ih đekici i rekel sem mu eto ti đekica moj dobri to ti je zato kaj si mi života spasil. još sem se samo naluknul vu štagelj al štilovke neje bilo i to je baž prava šteta jerbo bi mi jedna takva mala motorka baž dobro došla dok bi drva prepiljaval. dok sem se vračal v poztelju još si malko prileči vuru dve zaletel sem se kak pravi nogometaž dok puca penala dok jen protivnički igrač druge fele napravi enca i tak sem vritnol pevca kaj je poletel tri metra v zrak i jož dalje v daljinu. mama je samo zaviknola branko pak el si ti pobenavel a ja sem se samo onak smežno nasmejal i rekel sem joj naj se nikaj starati mama zna on zakaj je to. i onda sem otišel spat kaj se nesem niti okrenol. i mam više nesem senjal takove bedaztoče nek sem spal kak zaklan. točno. pozdrav sima skupa od mene.
- 16:22 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>