petak, 19.11.2004.

podnoč

ja baš i nejdem na mlekaru nek to navek mama zbavi kaj ja nemam z tim posla i kaj se ne moram opterečivati z tim i kojekakovemi drugima bedaztočama po spizku. al negdar dok mama baž nemre iti onda idem ja. i tak sem ja podnoč baš malko sedel za kompijuterom i sprobaval sem jenu novu igricu kaj sem dobil. a to je baž super igrica jerbo imaž jenu malu glavu kaj mora pojezti se okruglice i tome slično i samo letiž z njom sim tam tak dugo dok te ne poždere koje živinče il kaj slično. al imaš tri života i onda pak letiž sim tam i tak tri put i onda je gotovo i game over piše z velkimi crvenim slovi i više je gotovo do drugi put. onda samo stisnež start i se ide spočetka. i tak moreš bezbroj put spočetka dok ti joči ne skoče il ti se mozag zblesira. i onda je otjemput samo mama došla vu sobu i veli ona meni čujež branko jer bi štel ti otiti na mlekaru mleko odnesti jerbo me tak nekaj seče v kičmi kaj nikam nemrem. onda sem ja rekel pak odnesem mama al mi samo daš deset kuni kaj skoknem vu dučan jerbo mi je gumiji za žvakanje sfalelo kaj si kupim na brzinu. i tak sem ja zel kantu z mlekom i pravac put pod noge k mlekari. i nije mi se štelo nikakve kravale il vratolomije z mlekom izvađati kak prošli put jerbo da nebi pak zajebal stvar i mleko zlejal pa bi imal nejasnoče. i ja lepo donesel mleko i mlekarica ga je zlejala i onda sem ostavil kantu kre mlekare i rekel sem mlekarici nek mi ju samo malko pričuva dok ja ne otbežim do dučana i kupim si dve tri pive kaj mi bu za dosadu. vrnol sem se zataj čaz. i onda sem se još malko pospominjal z babami jerbo one navek znaju se kaj se po selu događa i kojekakove glupozti. i reko taman velim ja njima laku noč babe kat ti vidim ja nešče ide pravac k mlekari i levo dezno sim tam hoda. i taman si ja mislim u jebate kak se je nešče lepo natrežčil kat tak hoda. i ja malko bolje pogledal a kat to ono gec se tak napil kaj za sebe nezna. a on dok si malko popije jerbo je navek pijan samo nekakove kravale izvađa i bedaztoče kaj mu se čovek more tjedan dana smejati zato ga niti jena dekla neče i veli moja mama da bu on zanaveke oztal stari dečko. onda i mene negdar tak plaši dok si malko poteram i veli mi brankec ak buž tak štel piti nigdar se nebuž ženil nek buž oztal stari dečko kak i gec. a gec pravac k mlekari ide i ravno na nas. a veli jena baba gec kaj si se pak napil. a gec otjemput stal i imaž kaj za videti. samo je otkopčal šlica i ja si mislil sat se bu okrenul i popišal se v grabu il kaj slično. a on je samo zvadil pimpeka z lač vun i počel je ž njim lamantati levo dezno gore dole i vikati kaj da je ponorel. samo je vikal de ste babe sat bu vama gec pokazal kak se stižče. i pravac na babe navaljil. i još je onak zavikaval kak svati da idu hiju ju hiju ju. a babe samo počele virščati i saka na svoju stranu se razbežale. stari brnadinki je kanta z ruk opala i se se mleko zlejalo i čudo je velko naztalo ot panike i vike. a gec lepo samo smireno zavikaval kak da je ponorel. a velim ja njemu čujež gec naj bedaztoče izvađati nek si lepo zapri meznicu i idi polako doma. a veli gec nikam ja nejdem nikam meni je tu baž lepo gde ima živoga mesa. i tak je stal pred mlekarom i niti jena baba više neje štela mleko donezti nek su se samo stale pod jeden orej i čekale da se situvacija malko sprimiri jerbo su se bojale kaj jih gec nebi opsilil il kaj slično. a meni je baž lepo bilo tu prectavu promatrati i onda niti ja nisem išel doma nek sem si sel na jeden bent i lepo sem si otprl jenu pivu i polako pijuckal i čekal da vidim kak to zide na kraju se skupa. i tak su si stali na svojemu meztu i babe su vikale gecu ti neotesanec jeden vandrač zobnorjeni kaj stojiž tu nek idi doma spat. a gec je njima vikal nikam ja nejdem nek vas čekam. samo ote sim kaj vas zaskočim kak kobile. i tak je lepo to bilo za slušati jeno pol vure. onda je stari jendrešinini babi lepo prekipelo i otišla je doma po svojega muža. i vidim ja ide jendrešina i pozkakiva kak stari bik bezni kaj mu je skoro para čez vuva sičala vun. e jesem se lepo nasmejal dok sem ga videl jerbo sem znal da budu sat pravi kravali dok geca vlovi i da bu to prava komedija. i ja se lepo okrenul na drugu stranu da vidim gde je gec a kat ono gec samo neztal z lica zemlje i pred mlekarom ga više neje bilo. nek se je samo otnekud zmogel od geca brat. a on je jeden jako dobri dečko jerbo on neče piti kak gec nek si samo gda gda malko potera dok je kakova fešta il situacija kakve druge fele. al se ni on sejeno neje oženil nek je i on stari dečko. i došel je do mlekarine i pita on nju čujež mlekarina esi gde vidla geca. i mlekarina taman da bu nekaj rekla a jendrešina došel do mlekare i prijel brata ot geca i drbnol ga šakom diregt med joč vu pol čela. brat od geca se je samo vrušil kak pokošen a jendrešina ga ja vutaj čaz narital kak maloga norca. onda je dobežala i jendrešinka i prijela se za glavu i počela narekati jendrešina konj jeden stari pak neje to on neje to on nek njegov brat. ja sem si tama bil otprl i drugu pivu. onda su dečka lepo zpljuzkali kaj dojde malko k sebi i mlekarica ga je polejala z mlekom po glavi kaj se osvezti. a geca neje bilo nigdi kaj da je vu zemlju prepal. dečka su odnesli doma jendrešinka i njezin muž a babe su se vutaj čaz se razišle kaj da ničega neje ni bilo. ja sem još malko sedel dok ne spijem pivu do kraja jerbo kaj ne dojdem s pol pive doma kaj mama ne skuži da sem si pivu kupil a ne gumije za žvakati. mlekarina je zaprla mlekaru i mislim si ja idem lepo sat i ja pravac za doma jerbo je prectava gotova. i taman se zdignem kat čujem ja nekakove zvuke čudne kaj da pajcek na samrti hrglja pravac iz smera ot iza mlekare. i mislim si ja kaj je sat to. i idem se naluknoti za mlekaru i kat imam kaj za videti. gec je lepo ležal za mlekarom i hrkal kaj da drva prepiljava. onda sem zel kantu i otišel polako doma. lepi pozdrav sima skupa.
- 01:31 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>