četvrtak, 21.10.2004.

sedem komada pražčičov

jase jož sad prekrižim dok se setim kake to bilo fčera dok su bili kravali. al fala bogu kaj je samo se dobro prežlo jer je moglo sega biti. nazval me je davorica negdi okraj pol dve vure i veli on meni brankec el idež z menom a ja velim njemu idem. a velim ja njemu dok sem dožel k njemu a kam sat idemo davorica. a veli on meni idemo k staromu krbavcu po pražčiče. onda sem ga pital a kolko bož pražčičov zel a veli on sedem komada. tak smo seli na traktor i davorica je zadimil pravac k starome krbavcu na njegovu farmu. al to baž i neje preveč velika farma nek malko menša al veli suzet jozip da je to viže svinjotoviližte nek farma il tak nekaj slično al gnjojnice ima za tri vagona bez lokomotive il bar slično tolko da baž ne lažem. i tak smo se vozili na traktoru nekolko približno minut kat otjemput eto ti nas. ja sem se držal za sic kaj so mi przti zatrnoli kaj ne opanem s traktora jerbo davorica zacukava z traktorom kak i njegov jotec kaj mi samo noge otprnu v zrak dok spuzti spojku. a koči skoro na meztu kaj stane dok zakoči kaj sem si mizlil saki čes e sat dok naz prikolica poklopi i mam nam bo klinkalo. jerbo traktor opče nema kabinu nek je to zetor. trizpet konja i ono na kaj se kardan more prikapčiti. ima i šperu a to vam je jena mala ručica koja se pritizne i onda se obadva kotača otjemput okreču kaj zidež z blata vun dok zagreznež. al se prvi kotači ne okreču nek samo zadnji. i onda dok smo dožli veli stari krbavec o dečki ezte dožli a velimo mi jezmo. i onda smo otižli v kotec i zataj čaz smo pražčiče natovarili na prikolicu. samo ga primež za rep i za vuvo i dignež ga a on cvili kaj da mu nokte pučež z kleščami jerbo je on preztražen i mizli si da pe na raženj i da bu od njega odojek pečeni zišel. a dok smo jih deli na prikolicu onda više neso cviljeli jerbo so vidli da nejdu na raženj nek da se budeju vozili na prikolici pak su se malko sprimirili. a veli davorica joj krbavec kak ti imaž lepu farmu el bi nam malko pokazal kak ti to uzgajaž pražčiče. a veli krbavec no dečki pa kak nebi. i onda smo se malko tak prešetali po njegovom svinjogojilišču i on nam je se pokazal. a ima lepo se vređeno kaj čovek opče ne mizli da je v kocu nek negdi drugdi il vu bolnici. ima lepo napravljno kaj svinje same piju vodu a on jim samo siplje smesu i šrota i lepo imaju se ograđeno da se ne pokolju ak bi slučajno koji prasec pobenavel pak bi se išel klat. a dole pod nogami imaju lepo nekakove režetke kaj tu nutra seru i to se ide v jene male kanaliče. a velim ja starome krbavcu a jel bi nam štel pokazati kam točno idu ti dreki i gnjojnica a veli krbvec no dečki pa kak nebi štel. to vam samo lepo ide kroz kanaliče vu jenu veliku septiđku grabu koja je za to prerazpoređena. i veli on ote z menom i bute vidli. i mi za njim. a to vam je jena velika graba i nutri su cevi kak vu zdenec one kaj se nameču al jož vekše ot tih. i vnutri su ti si dreki kaj se god koja svinja posere a na vrju je gnjojnica a to vam je dok se svinje popižaju i to tak smrdi kaj se opče kre toga nemre stati nek si moraž z dva przta noza pričepiti. a poprek je deta jena dezka po kojoj se more prehodati i prejti na drugu stranu kaj ne moraž nazaj čez koce iti kaj zidež vun. i stari krbavec lepo prežel prek dezke i ja za njim. a kak sem ja dok sem nozil preščiče z koca lepo stal vu svinjski drek to mi je lepo oztalo na čižmi gumijeni i dok sem ižel poprek te dezke i baž je taj drek moral opazti z čižme i ostal je na toj dezki. i kak je davorica ižel za menom po dezki on je nekak kvragu jerbo vrak nigdar ne spi baž na taj drek nagazil i poškljiznol se je i pravac direkt na glavu zaronil vu septiđku grabu z vizine ot jeno dva metra kak je rekel stari krbavec. krbavec se je samo prijel za glavu i zadrečal jaj branko moramo ga mam zvleči vun da ne potone jer ako dojde dole do dreki viže ga ni traktor ne zvleče. ja poglenul vu grabu a davorice nigdi i onda samo otjemput zronil vun a meni je mam bilo lakže pri duši. samo sam mu zaviknol drž se davorica sate zvlečemo a on je samo pljuval. i onda je stari krbavec brzo hitil nekakovu sajlu vu septiđku i davorica se je prijel i bogme smo se fezt namučili dok smo ga zvlekli vun. a davorica dok je zišel vun samo se je vrušil na kolena i bljuval je kak ga ja jož nigdar nesem videl da bljuje pa ni onda dok smo sakoj popili dvajztšezt bambusa na zabavi ot vatrogascov pa smo sega parkiđa pred cirkvom zabljuvali na široko i napoprek kaj nas je pop pri meši preglasil. al to je bilo prije dok jož nesmo mogli kakeret popiti. i onda dok se je davorica zbljuval krbavec je dovlekel šlaufa i puztil je vodu pot velikim pritizkom i davoricu je sega zoblejal kaj to se zpere z njega. davorica je sej bil zmržnjen i drvtal je kak šiba na vodi a velim ja njemu davorica pa buž se smrzel na traktoru. a veli davorica znam branko al ovakov vu ničij auto nemrem jer me nišče nebo puztil i se mu je brada drvtala. onda sem se ja setil prave ideje i velim davorici znaž kaj davorica ja bum vozil traktora a tebi bi bilo najbolje da lepo bežiš za menom kaj se stopiž malo. i onda se je davorica jož jemput zbljuval a ja sem sel na traktor i polako zateral a on je bežal polako za menom kaj mu se organizem stopi. moral sem do doma jož tri put stati jerbo je davorcu stalno teralo na bljuvanje. a ljudi so samo gledeli dok smo nekoga sreli kaj se to sat događa i jesmo ponoreli il kaj. dok smo dožli doma k davorici mama se je samo prekrižila i dobro kaj neje opala vu nezvezt. davorica se je mam slekel i ižel pod topli tuž kaj malko dojde k sebi a ja i deda smo na pol dvora nakurili jognja i vužgali su robu vu koju je davorica bil oblečen jerbo je mama rekla da to ona nebu prala. deda nije štel vužgati cipeliže nek je rekel da jih on bu nosil. davorica je mam otišel spat a ja i deda smo jož malko dok je roba zgorela kostanji na jognju spekli i popili frižkoga možta i onda sem ja otišel doma. mami sem se spripovedal kak je to bilo a rekla je samo fala bogu kaj se davorica neje ftopil. tak je to bilo. pozdravljam uskličnik
- 14:46 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>