srijeda, 13.10.2004.

grožđe

fčera smo pri davorici gorice brali. tak negdi okraj devet vur smo otižli gore. jotec naz je od davorice se na prikolici otpeljal. i mamu i davoricu i dedu i mene i jož dve nekakove vujnice od davoričine mame. a sebe je vozil na traktoru. morem vam reči da se viže nigdar nebom ž njim vozil jerbo vozi kak luđak po onim grabami i sa sam si jajca natukel. vozil nas je kaj krumpere da pelja na prikolici a z traktora se je kadelo kak z lokomotive dok je v breg vlekel jerbo mu je valjda bilo jako težko. i dok smo dožli lepo smo počeli brati. ja sem samo imal zadadka kante z grožđem noziti i v druzgaljku nasipavati. a tata od davorice je druzgal. deda je bil samo dozaden i bolje da nikam neje ni išel z nami. nek je samo pametuval i zanovetal kaj mi je mam zlo bilo. dok smo imali samo jož jenoga reda za pobrati onda je mama od davorice ižla peč rožtilja a to je meni jako dobro za jezti. tak je dišalo kaj opče viže nesem imal volje dalje kante noziti nek bi mam išel jezt rožtilja z lukom. i tak smo imali jož par kanti za zdruzgati i deda je več bil zišel z reda i veli on tati od davorice. em kak to družđeš el ne vidiž da ti zapinje stalno. i vrak mu neje dal mira i išel je nežt prtljat po grožđu vu druzgaljki i da ga bu malko stiznol kat odjemput eto ti vraga. tata od davorice je vrtel a deda je stiznol grožđe i druzgaljka mu je nekak vragu przta prijela. dok je deda počel zavijati kak cucek na mezec dana. to so bila čudeza. meni je smej došel kaj bi mogel puknoti od pritizka ali sem se zuzdržaval kaj nebi rekli da mi neje bilo za dedu. deda je vikal ruku si mi stiznol ruku si mi. i javkal je teli je javkal kaj se je na drugi brek čulo. onda je tata od davorice druzgaljku zavrtel na drugu stranu i deda je zvadil przta vun. onda smo ižli jezt roštilja. a mama od davorice mu je przta zamotala i rekla je da mu neje nikaj nek se samo pretvara jerbo ga je druzgaljka samo malko ščeknola za przt. onda smo pozle to se jož sprešali lepo ja davorica i njegov tata a druge smo se doma pozlali kaj nas nebuju zajebavali. i onda smo lepo polako pili možta i jeli kostanje i neje nas do noči bilo doma. i baž nam je bilo preveč lepo sedeti pri jognju i spominjati se o kojekakovemi stvarima i ljudmi sima na okolo. samo tak malko da natipkam i idem. pozdravljam lepo.
- 16:17 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>