srijeda, 23.06.2004.

more

e jel sem denes pravu vest doznal. malo mi je nekak čudno al dok si od početka do kraja spremislim bogme je to ajnc a. došel je vjutro k meni jeden moj rođak po mami i rekel mi je čuješ branko imamo se nekaj važnoga za spominjati. ja sem mu rekel ajt martin sedni si ja nam potočim gemišta i bumo se spominjali. al da mi bu nekaj takvoga rekel nije mi bilo opče na pameti. veli on meni branko ti znaš da sem ja zidar i da zidam hiže i to se kaj treba i za kaj mi ljudi plate. ja sem rekel pa znam martin da si ti zidar i da ziđeš hiže. i veli martin ja bi ti branko trebal zutra rano krenuti zidat jenu vikendicu na more i onda su jož četri dečka trebala iti z menom. a velim ja njemu no martin ti si zutra trebal krenuti to je vredu. i onda je rekel martin al mi je jeden od tih dečkov obetežal i nemre iti ama baž nikam ni da je turska sila jerbo se opče nemre zdiči z kauča. a ja sem rekel viž martin kak je to zlo jedno dok čovek tak zbeteža. onda je rekel martin nežt kaj me je bogmeč jako iznenadilo. čujež branko mi idemo tam na dva tjedna pak sem si ja pomizlil jer bi ti išel z nama kaj bi nam pomagal mesto toga dečka i ja bi to tebi dobro platil. ja sem pomizlil u jebote ja to nemrem verovati kaj bi ja išel na more i samo su mi se vuva ožarila jerbo bi išel morem vam reči kak je šaka na debelo. je onda sem rekel martinu čuješ martin ja bi išel drage volje al kaj bu mama na to rekla. al je rekel martin mama je moja briga to se naj nižt o tome starati ja bum to se sredil. i onda je martin pozval mamu i se joj to tak rekel i onda je mama rekla pa el ste vi nori pak el znate vi gde je more nakraj sveta. nikam branko nepe jerbo to nije na dravu otiti kaj se ftopi tam i više ga ni nebu. al je martin onda mamu nagovaral i nagovaral i onda dok joj je rekel da si bum puno kuni naslužil onda je mama rekla pak onda nek ide ta dva tjedna jerbo nebu svet zato propal al ni dana jenoga duže. ja sem bil tak vesel kaj su mi skoro suze potekle kaj bum more videl jerbo je martin rekel da je to strašna voda kaj joj ni kraja ne vidiž i da je fest veča od drave. a plava kake nebo plavo. i se mi je rekel martin kaj si se moram zeti i ja sem jenoga punoga kufera natovaril. i onda sem otižel do đekice i rekel sem mu dragi moj đekica ja ti sad idem i nebu me dva cela tjedna a ti pazi na sebe i naj nikam iti z dvora da mi te neko ne preotme i još sem se skoro pol vure z njim spominjal i bilo mi je preveč teško pri srcu. a đekica me je tak milno gledel i bil je jako tužen kaj su mu skoro suze potekle na joči i ja sem znal da me razme. još se sad pem pozdraviti z davoricom i njegvima a davorici pedu sline na zube kak mu bu žal kaj i on nejde. i z vujcom se pem pozdraviti i svima. a mama celo jutro samo nareka kak je bila nora kaj me je puztila i da se samo nebi ftopila ja joj velim mama naj obnajrati pak sem dravu sto put preplival a drava teče a more stoji jerbo nikam ne teče. i sad sem ja več spreman i samo bum čekal martina da dojde z kombijom po mene i onda idemo. i tak ja sad dva tjedna nebum nižt natipkaval jer me nebu doma. martin je rekel da bu to začas prežlo i da bu došel doma crn kak akrap. ja sad lepo se pozdravljam i obečavam da dok dojdem doma onda bum se natipkal kak je bilo na moru i kak smo vikendicu zidali. lepi pozdrav uskličnik
- 11:05 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>