subota, 19.06.2004.

film

danaz me je davorica baž svruztriral al onak požteno. doletel je k meni sav zvetren kak grom da ga je opičil pod rebra kaj sem propuha skoro osetil po nogami. a ja ga pitam davorica kaj je bilo al se je kaj dogodilo el je morti dedi loše il kaj. a on meni branko naj me nikaj pitati nek mam vužgi onoga svojega kompijutera pa da vidiš čudesa. a ja ga pitam kaj če ti kompijuter i bilo mi je to jako čudno jerbo on opče nema žifce za kompijutera jerbo jedino zna gda gda z menom kojiput malo tetriza igrati al ga to začaz razpizdi i onda otide doma. a on zvadi jenoga cedeja z žepa i dene mi ga pred nos. eto kaj če mi jerbo pogleč kaj sem nabavil. a meni opče nije bilo nižt jazno pa sem ga pital kaj je to. a veli on meni naj nižt spitavati nek mam vužgi kompijutera pa da viš veselja. al sem tek onda bil srdit jerbo mi nije štel reči. i velim ja njemu čuj davorica naj me zajebavati jerbo imam čudaj posla još za zbaviti i nemam sad čas za kojekakve bedaztoče il reči il nebum vužigal kompijutera za bezveze. a veli on meni al mi je to mam bilo malo sumljivo tu je jeden film na tome cedeju jerbo mi je tak rekel taj dečko kaj mi ga je prodal i dal sem mu 50 kuna i on je rekel da se tu ona pevaljka severina praši z nekakvim čovekom vu nekakvome čamcu na vodi. onda sem ga pital jer to ona kaj pjeva razte trava zelena a veli on baž ta. kaj sem se onda tak nazmejal kaj me je v čerevu počelo prebadati al za zbilja. pa davorica jer si ti lud il kaj je tebi, pak ona je pevaljka di bi ona glumila v takvom filmu. al se on baž nije dal krztiti. i samo je navaljival vužgi vužgi kompijutera jerbo je skroz naskroz gola kaj da ju je majka zrodila i tak je dozađival kaj sem moral vužgati kompijutera. a velim ja njemu e jesi budala kaj te je taj tip zajebal kaj si mu dal 50 kuna a mogli smo si za to 7 panov kupiti. a veli on meni buž sad videl da je to iztina jerbo je tak pisalo i večernjaku. onda sem si pomizlil pa ak je pisalo večernjaku onda bi moglo biti. onda sem se bogme i ja nabrusil na to kaj bum videl. i denem ja toga cedeja v kompijuter i lupim enter a on se okreče i okreče i taman smo pomizlili kak bumo sad vidli toga filma al on nižt ni da bi mrdnul. a veli davorica pa kaj je tom tvojem kompijuteru el ponorel. pa čekaj malo davorica da se zatera velim mu ja. i onda se je stalno zateraval i šrotal kak čekičar dok mama picekima kukuruzu šrota i pak spočetka i spočetka al nižt. kak sem tek onda bil srdit. a tek davorica. lupi ga branko, lupi ga kaj mu mam bode kraj jerbo neznaš ti kaj se se tu more videti. i još je sakakve prostote rekel al bolje da to tu ne natipkavam. i onda mi je stvarno dopizdilo i tak sem ga oplel šakom al on nižt. samo se je zateraval al nikak da krene film. i još ga je i davorica oplel dva put šakom al nižt. i onda je davorica rekel največu bedaztoču na svetu branko taj tvoj kompijuter ne vredi nižt jerbo je preslab kaj bi zvrtel toga filma ja bi ga sad nejrejši hitil pod most. i onda mi je stvarno pukel film. pa jel si ti lud davorica kak bi bil slab jerbo je to pravi pentijum z njemačke i ti buž meni to govoril a nisi nigdar ni videl pravoga kompijutera nek samo na televizoru i skoro sam i njega šubeknul v glavu kak me je rasrdil. i zvadil sem toga cedeja vun z kompijutera i rekel sem davorici. e davorica davorica jesi ti idijot a i ja sem jož veči kaj sem ti veroval takove bedaztoče. jerbo gdi bi severina glumila v takvom filmu pa nije ponorela jerbo je ona pevačica, nego je to tebe onaj kaj ti je prodal toga cedeja lepo zajebal i tu opče nema nižt na tom cedeju. i stvarno si jož ni sad nemrem sprežaliti onih 50 kuni kaj je davorica platil za glupozt. 7 panov smo mogli popiti za to a sad ih bu popil onaj budala kaj je davorici prodal toga smrdljivoga cedeja. da se bar tak napije kaj bi si nogu ftrgel i levu i deznu jerbo je to i zaslužil. i kak se je mogel zmisliti tak nežt i mam je na pravoga naivnjaka neletel kakov je davorica koji mu je se to poveroval. al bu njega dragi bog več kaznil jerbo je pravda spora al je bogmeč i doztižna. pozdravljam lepo.
- 16:12 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>