petak, 18.06.2004.

veselje

ma gledel sem utakmicu. i kak onda nebi bil srdit a baž smo mogli pobediti. a mama je bila baž dozadna jerbo je stalno nekakove mušice naganjala po ekranu i nabijala jih z onim muvaljnikom i spitavala me bedaztoče. i onda mi se taman mota pred ekranom dok opadne gol. i onda dok to ponavljaju onda pak veli pa jer su nam pak dali gola gleč branko kak se mreža treze. a ja sem bil lud dok su nam ga zabili. i bil sem jako žifčan i onda me je pitala brankec a kaj danas ne igra onaj šumaher onda mi je mam cajgar bil na pol dvanajst i rekel joj mama pa el si ti luda il kaj ti je pa on ne igra nogometa nek utrkiva one aute divlje i onda sem ju steral nek ide spat. mam je bil mir. al onda dok su naši zabili al je to bilo vezelje. ja sem tak skočil i šubeknul se z glavom direkt v luster al me nije ni malčice zabolelo. a mama je dobežala kaj je branko el si ti lud a đekica je zalajal kak ludi. i malko sem si rasekel glavu al nije to nižt naspram veselja. onda mi je to mama malo zalejala z rakijom i dela mi flastera i otižla je pak spat. al dok su zabili drugoga e tu nema reči ja sem tak zaviknol goool goool i lupil sem šakom po stolu kaj zamalo nije stol pukel i onda je mama pak dobežala i počela se derati na mene kak se je splašila da je potrez i kak sem luđak i da sem ponorel a ja sem joj rekel mama čkomi jerbo ti ne razmeš kakve se velike stvari uprav događaju i štela me je na silu sterati spat a ja sem joj rekel ma kakvo spanje i potočil sem si jenoga gemišta za veselje. i onda je tak bilo kak je bilo al valjda bu drugi put bolše. a sad idem spat jerbo me je malo glava ipak počela boleti tam gdi sem se šubeknul v luster. laku noč.
- 00:03 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>