ponedjeljak, 07.06.2004.

na svatima

bil sem na svatima v subotu i morem vam reči da je bilo sega vraga tam. ženil se je jeden sin od maminoga bratiča. to je bilo i ti svati v jenom drugom selu i onda je mama štela iti pežke al sam joj ja rekel mama ja nebum hodal pet kilometri pa dok dojdem tam viže nebum za nižt ni za piti ni za jezti. i onda sem joj rekel ja vužgem traktora i tebe denem na malu prikolicu i začaz smo tam. to je jena mala prikolica kaj se inače svinje prevoze vu njoj al dok se opere šlaufom čist dobro zgledi i moreju se i ljudi v njoj prepeljati i sakaj drugo. al je mama rekla ja ni mrtva v njoj nejdem na svate jerbo mi se budu ljudi smejali. onda naz je suzet jozip otpeljal vu svojemu renolčeku četvorki. jebiga ja sem znal da je to bedaztoča jerbo bumo morali iti pežke doma. taman smo dožli pred cirkvu dok i svati i onda je mama otižla v cirkvu a ja sem oztal vani jer sem znal da su to nutri samo bedaztoče. i baž mi se i neda slušati popa kak melje glupozti a babe kak tule jerbo se cura raztaje od oca i majke. malo sem pred cirkvom se spominjal s mužikašima i pital sem bajzara jer znaju svirati ja sem rođen u ravnici i on je rekel da znaju a ja sem mu rekel ak to odzviraš ja ti mam donezem pivu i on je rekel da more. dok smo dožli vu salu ja sem samo gledel da si sednem blizu mužike i morem vam reči da sem nažel pravo mezto. i taman bi sve bilo kak spada al si je onda kre mene sela nekakova preveč velika gospa z škriljakom koji je nekakovo perje imal na sebi. i onda mi je mama prišepnola branko viš kakva je to velika gozpa si sela kraj tebe moraž biti priztojen i miren kak nigdar do sat vživotu. a ja sem si samo mislil a u kuraz pa kaj je baž tu sela. al me je preveč zanimalo pak sem ju pital čujež a kakovo ti je to perje na škrilaku jer to od kakove divljači a ona je rekla mladi gozpodine nije to nikakva divljađ to je pero od plemenite ptice pavuna il tak nekaj slično. a mama me je stalno zlaktom pod rebra nabadala da nek začkomim i onda nisem nižt viže govoril. i onda je dožla prva večera a ja sem bil več tak gladen kaj mi je sve v cerevima kruljilo i jedva sem čekal da počmem jezti. morem vam reči da ta gozpoda baž i nisu tak priztojna kak se o njima govori jerbo ova kaj je kraj mene sedela bila je stražno dozadna dok smo jeli. stalno me je zpitavala jer vi mladi gozpodine nikada nizte upoznali bomtona a ja sem joj rekel čuj ja nizem odovud nego z jenoga drugoga sela i toga bomtona opče ne poznam. al ona pak mladi gozpodine nikad nizte čuli za bomton. onda sem joj rekel ima pri nama vu selu jeden kaj se zove bizon jer to taj a ona je rekla onda ma dajte prozim vaz lepo a ja sem si pomizlil taman da me prozi da joj dam meso i onda sem prijel jeno krilce lepo povano i del sem joj v tanjer i onda je skoro ponorela i rekla mi je pa vi nizte normalni pa kako se to ponažate i več mi je stvarno ižla na živce pak sem joj rekel čuj gospa ni cucki dok jedu ne laju pak naj onda viže ni ti nek začkomi jemput da se bar najem vmiru. i onda se je zdigla i otižla je na jeno drugo mezto sedet. i sad je baž dožla mama v moju sobu nek idem mam spat i vikala je da si bum se joči skrivil kaj stalno bleščim vu tu sliku i sat moram iti spat samo kaj se viže nebu zderavala al bum zutra se napizal kak je bilo do kraja na svatima. lakunoč
- 23:06 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>